Skoči na vsebino

mazda 323f 1.5i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Kot prvo sem nov na forumu in pa tudi kmalu svez voznik na cesti.

Zanima me splosno o 323f 1.5, model iz leta 97 +-

 

Bi bil to dober prvi avto? prevazal se ne bi kaj dosti, ker mam itak siht na terenu in mamo sluzbene avte oz urejen prevoz.

Skratka kaksni so kaj splosi problemi tega avta. Kaj se ponavadi kvari?

o avtu sicer ze nekaj vem, ker ma stric enako z 250k prevozenih pa laufa ko singerica. (razen nekega cudneg izpuha, ki daja neke vrste zvok ko magnaflow izpuh, in pa jermen cvili)

Sicer pa se vas majstre vprasam kaj menite :D

Napisano

Pozdravljeni.

 

Kot prvo sem nov na forumu in pa tudi kmalu svez voznik na cesti.

Zanima me splosno o 323f 1.5, model iz leta 97 +-

 

Bi bil to dober prvi avto? prevazal se ne bi kaj dosti, ker mam itak siht na terenu in mamo sluzbene avte oz urejen prevoz.

Skratka kaksni so kaj splosi problemi tega avta. Kaj se ponavadi kvari?

o avtu sicer ze nekaj vem, ker ma stric enako z 250k prevozenih pa laufa ko singerica. (razen nekega cudneg izpuha, ki daja neke vrste zvok ko magnaflow izpuh, in pa jermen cvili)

Sicer pa se vas majstre vprasam kaj menite :D

 

Dobrodo?el! :bravo:

 

Ti avti u bistvu nekih problemov razen rje nimajo ;) Pred leti sm si lastil 323C z enakim motorjem, mel sem jo kako leto dni, v moji uporabi ni crknilo drugega kot stabilizator ?tangice (stro?ek cca. 20?). ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...   In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?   Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂   Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.
    • Tale tvoj prodajalec je malce smešen.  " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše.  Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji.   
    • To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).   Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.   Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."    
    • Ne   Naj ponovijo test po 3 letih redne uporabe   To je kot nakup gum, bog si ga vedi kakšna bo čez 2, 3 leta, ko rata mal trda
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.