Turbo Lumpi Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 Vse se je za?elo nekje leta 2008 ko sem prvi? razbil odbija?. Tako sem kupil svoj prvi styling odbija?, ki pa je bil rahlo udarjen, ker je prej?nji lastnik povozil srno. Tako sem prvi? vzel v roke kit in poliester ter za?el pacati. Kasneje nekje maja 2009 sem popravil vse udrtine, bu?ke in praske z karoserije. Najprej sem olupil avto in ga pokital. Avto sem tudi sam pobarval v improvizirani komori, sicer je malo pomaran?asto ratalo, ampak vaja dela mojstra, poliranje pa ?ude?e! dodal sem tudi pragove, ki sem jih sam upasal, ter bad look letvice - seveda custom made by me No ker je bil odbija? konkretno nizek, se je ve?krat dogajalo da sem se domov pripeljal takole: Tako sem ratal ?e kar mojster poliestra in enkrat ko sem zlomil skoraj celoten podal?ek odbija?a sem se odlo?il da bomo spremenil celoten dizajn odbija?a. Na za?etku je zgledalo takole: Kon?ni rezultat je bil pa tole: skupaj z ?vasanim (?vasati znam ?e od nekdaj) bad lookom izpade Sledil je tudi ''raketeni pogon'' ki je bil v originalu na Hyunadiu, tako da sem moral dodelati celoten izpuh in narest nove nosilce, namre? ta izpuh ima tudi 2 lonca, premer izp. cevi je pa 100mm Za?el sem delati tudi zadnji odbija? da bi skril te ''bazuke'' zadaj. Dizajn sem ve?krat speremnil ampak na ?alost mi zaradi drugih projektov ni ?e ratalo dokon?ati odbija?a. Zgledal je pa takole (od za?etka pa do kon?nega dizajna): vidi se da je kon?ni dizajn (sl. 4) kar konkretno druga?en od za?etnega (sl. 2) No nekje poleti 2010 je bil pa avto prvi? totalka (no saj odkar je v moji lasti) in to kar konkretna. Tako sem se odlo?il da kompletno obnovim ?koljko avta. Samo ?kolka zgleda takole: Odstranil sem vso rjo, ter pokital vse luknjice pikice, vdrtince in praske. Del dna je bil tudi na novo za??iten z bitumnom, nanovo pobarvano komplet podvozje ter pobarvana ve?ina notranjosti ?koljke Ma?ina je ?la seveda tudi ven, brez ve?jih te?av: No ker se imel use razsuto sem tudi zamnejal original vzmeti z ?portnimi Vogtland -30mm. Seveda vse v doma?i delavnici. Za barvanje sem spet uporabil improvizitano komoro (2-3 ure ?i??enja prahu, ter par plaht polivnila) Prvotno sem hotel avto pobarvati na two tone barvo - spodnji del rde?, od stekel naprej pa ?rna. Tako smo preizkusno ?e pobarvali streho na ?rno ampak sem se potem odlo?il za komplet rde?o: Toliko za 1x o moji delavnici, sledi potem leto 2011 ko sem bolj intenzivno za?el delati tudi na drughi avtomobilih in tudi ne samo mazdah Citiraj
Deeyan Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 http://www.mazda-si.net/index.php?act=Atta...st&id=16142 tale odbija? si prfekt naredu Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Još šta Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 noro stari Citiraj Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...
Z M A J Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 CerarMotorsport je pravi ma?ek. Lahko bi ti ?e kdo pripelju kak?no Mazdojko za popedenat. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 Cela obrt.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Lava Napisano 18. december, 2012 Prijavi Napisano 18. december, 2012 Super ta tvoja delavnca Citiraj http://mojsvet-nassvet.blogspot.com/ /> <>http://the-world-of-lava.blogspot.com/
uklopko Napisano 18. december, 2012 Prijavi Napisano 18. december, 2012 super,takokot si reku,vaja dela mojstra in uspeva ti,le nekaj spremeni doma! baby wiper ?e ve kaj mislim podri ?elno steno gara?e,dozidaj do hi?e,za na vrt kjer je prehod vzidaj vrata,s tem pridobi? dober meter dol?ine kar pa je ravno dovolj da avto lepo cel zapelje? v gara?o in zapre? vrata za sabo(da si na toplem) in ?e vedno ostane prostor za okoli avta hodit v gara?i! lp Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Baby Viper Napisano 18. december, 2012 Prijavi Napisano 18. december, 2012 To?no tko, Cerar senior je itak gradbinc, tko da ne bi smel bit problem Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Z M A J Napisano 18. december, 2012 Prijavi Napisano 18. december, 2012 Maestro Cerar (mlaj?i) - kdaj bo? pa tiste letvice za?el producirat, da si nekateri tastare 6-ke mal dekorirajo? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Turbo Lumpi Napisano 4. januar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 4. januar, 2013 Nadaljevanje od 2011 naprej. No potem sem se konkretno vrgel v elektriko, oz bolj natan?no v led diode, led trakovem, xenon,... Led trakovi v odbija?u in pod vrati, ter xenon lu?i: Slab?i amortizerji od prtla?nika so mi prav pri?li za havbo: Malce tunninga, sprednji strut bar (homemade - rostfraj) Vedno ve? ?rne barve na avtu in tudi pod havbo: Vgradnja ?tev?kov za temperaturo in pritsik olja ter vakuum: Da sem pa pri?el do ?eljene pozicije je bilo potrebno kar nekaj dela in sicer odstranil sem uro ter premaknil stikali (gretje z. ?ipe ter vsi smerniki) ni?je, namesto pepelnika. Potem sem pa pacal s poliestrom ter kital zadevo. Umesna stopnja: Umes sem razvijal tudi LSD (lambo style doors) sistem, katerega pa nisem uspel popolnoma optimizirati. Bo potrebno ponovno o?iveti projekt, ker ne manjka ve? veliko. Brez blatnika je ?lo skoraj do 90° No sredi februarja 2012 sem pa domov pripeljal svojo prvo V6 mazdo. Avto je dolgo ?asa stal tako da sem imel kar nekaj stvari za zrihtat, med drugim bremze, nekaj elektrike ter cel kup malenkosti. Malenkosti v notranjosti avta: Kasneje mi je nekako uspelo skurit karbonsko sklopko. Morala bi bit tak?na: Bila je pa taka: Zadevo sem potem zamenjal z malo bolj ?portno zadevo (desno), razlika je kar o?itna: brez menjalnika, polosi in ?e ?esa.. ?ez kake 2 meseca sem pa spet snel menjalnik ker mi je zaribal. Umes sem menjal tudi sklopko pri rde?i F-ki, kasneje pa tudi na Fiatu od kolegice. Ker je pa fiat pa? fiat sem hkrati moral zamenati tudi glavni in pomo?ni cilinder sklopke. Enepar slikc fiata: 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.