Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali vi pri va?ih mazdah prakticirate utekavanje motorja? V navodilih pi?e da to ni potrebno, osebno pa imam skoraj 1500km zdaj in ?e nisem ?el ?ez 2000 obratov. ali pretiravam?

 

Gre za M3 1.6 diesel

Napisano

Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.

33112_1.png

Napisano

Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.

 

 

To sem delal, ?imve? mestne vo?nje, ?imve? ?altanja, ni? avtoceste, druga?e pa pa? normalna vo?nja v slu?bo in nazaj, nekih posebnih relacij samo za utekanje nisem delal. Torej od zdaj naj normalno vozim kokr pa? promet dovoli?

 

 

Zakaj naj ne bi bilo dobro kar po?nem, me ?isto informativno zanima?

 

P.S. kako je s porabo po par kilometrih, pade ali ostane bolj kot ne enaka.

Napisano

Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati.

Napisano

Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati.

 

to?no tako js vozim svojo M3, razen ko jo ob?asno prepu?em na uvozih na avtocesto vsako brzino poteram do 3000 obratov :)

Napisano

Noben problem je, ?e ga za kratek ?as spusti? tud na 3.500-4.000 obratov. Nej gre motor ?ez razli?ne obrate sploh pri 1500 prevo?enih pa res ni treba morit motor pri 2k obratih ... moderni dizli s turbino se brez problema zavrtijo preko 4k obratov.

33112_1.png

Napisano

Kupi? rabljeno, pa ne sekira?. :D

 

Lahko pa zamenja? olje, ti pripada gratis, kolikor vem. Pi?e v bukvici, ki jo dobi? zraven.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Kupi? rabljeno, pa ne sekira?. :D

 

Lahko pa zamenja? olje, ti pripada gratis, kolikor vem. Pi?e v bukvici, ki jo dobi? zraven.

 

Olje ni gratis, samo delo :blush: .

 

Sej danes je obrnila to?no 1500 km, let the fun begins :jezicek:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Olje ni gratis, samo delo :blush: .

 

Sej danes je obrnila to?no 1500 km, let the fun begins :jezicek:

 

smo ?e na preko 2500, a je normalno da BC toliko la?e, tudi za pol litra ve? ka?e kot je dejanska poraba?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.