maniaxxx Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 Ali vi pri va?ih mazdah prakticirate utekavanje motorja? V navodilih pi?e da to ni potrebno, osebno pa imam skoraj 1500km zdaj in ?e nisem ?el ?ez 2000 obratov. ali pretiravam? Gre za M3 1.6 diesel Citiraj
Boss Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd. Citiraj
maniaxxx Napisano 17. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 17. december, 2012 Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd. To sem delal, ?imve? mestne vo?nje, ?imve? ?altanja, ni? avtoceste, druga?e pa pa? normalna vo?nja v slu?bo in nazaj, nekih posebnih relacij samo za utekanje nisem delal. Torej od zdaj naj normalno vozim kokr pa? promet dovoli? Zakaj naj ne bi bilo dobro kar po?nem, me ?isto informativno zanima? P.S. kako je s porabo po par kilometrih, pade ali ostane bolj kot ne enaka. Citiraj
johan Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati. Citiraj
Deeyan Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati. to?no tako js vozim svojo M3, razen ko jo ob?asno prepu?em na uvozih na avtocesto vsako brzino poteram do 3000 obratov Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Boss Napisano 17. december, 2012 Prijavi Napisano 17. december, 2012 Noben problem je, ?e ga za kratek ?as spusti? tud na 3.500-4.000 obratov. Nej gre motor ?ez razli?ne obrate sploh pri 1500 prevo?enih pa res ni treba morit motor pri 2k obratih ... moderni dizli s turbino se brez problema zavrtijo preko 4k obratov. Citiraj
schurda Napisano 18. december, 2012 Prijavi Napisano 18. december, 2012 Kupi? rabljeno, pa ne sekira?. Lahko pa zamenja? olje, ti pripada gratis, kolikor vem. Pi?e v bukvici, ki jo dobi? zraven. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
maniaxxx Napisano 18. december, 2012 Avtor Prijavi Napisano 18. december, 2012 Kupi? rabljeno, pa ne sekira?. Lahko pa zamenja? olje, ti pripada gratis, kolikor vem. Pi?e v bukvici, ki jo dobi? zraven. Olje ni gratis, samo delo . Sej danes je obrnila to?no 1500 km, let the fun begins Citiraj
maniaxxx Napisano 6. januar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 6. januar, 2013 Olje ni gratis, samo delo . Sej danes je obrnila to?no 1500 km, let the fun begins smo ?e na preko 2500, a je normalno da BC toliko la?e, tudi za pol litra ve? ka?e kot je dejanska poraba? Citiraj
Danny Napisano 6. januar, 2013 Prijavi Napisano 6. januar, 2013 vozi normalno in ne ga priganjat do blokade Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.