Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej,

 

mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.

 

avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.

 

Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?

 

hvala stokrat?

Napisano

Torej,

 

mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.

 

avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.

 

Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?

 

hvala stokrat?

 

to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...

 

pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...

 

sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...

 

pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...

 

sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv

 

mehanik zamenjal naftni filter in fu? je bil termostat - tam je nekje tudi iztekalo.

 

Sedaj dela bp.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
    • Jaz mam zavesice na 6ki pa čisto nevpadljivo zgledajo ker so res take minimalne,..sploh nevem če je kak + od njih. Kake so na cx-30 pa nevem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.