Tich Napisano 30. julij, 2005 Prijavi Napisano 30. julij, 2005 Lep pozdrav vsem. Po daljsem odmoru se vam spet oglasam In sicer bi rabu vaso pomoc . V garazi mi stoji 323 GT '89 z B6T motojem , ki bi ga rad premontiral v mx-3 '92 1.6 B6 sohc. Kolker sem seznanjen iz branja po internetu ne bo problema pri menjavi motorja, le pri elektroniki se nam lahko mal zatakne. Prosil bi vas za kakrsen koli nasvet glede tega kako se stvari lotit, oz. a je ze delu kdo kei taksnega itd? Moj namen je, da instalacija elektrike po avtu ostane stara, tist kar se pa tice ECU in kar je nanjga vezano pa vse prestavit v mx-3 seveda vkljucno z njim. ECU se nahaja pred prestavno rocico na notranji strani pozarne stene (slika). Ima mogoce kdo diagrame vezave? Neki sem jemal z neta pa mam zei doma Mazda manuals cd1&2 pa mi jih noce potegnet (nek serial zahteva itd)... Drugace pa za prvi vtis (seveda smo moral prej 323 sprobat ) Avto zelo posteno vlece, masina se je v zelo dobrem stanju in tam nekje pri 4000, 4200 ponori. z polnim plinom v prvi prestavi (pohodis ko si ze speljal) zacne pr 4500 sama obracat gume v prazno hehe... v glavnem... kapo dol mazdi, masinca je res taprava vam pa... HELP!!! LP vsem! Tich (Ti?) Citiraj
Guest BrainLess Napisano 30. julij, 2005 Prijavi Napisano 30. julij, 2005 ... pa ni gt 4x4? Pa zakaj bi sploh ?el kaj takega delat, nebi mel raj?e 1.8 v6 ... al te tista turbina tolko ?ge?ka? Citiraj
Tich Napisano 30. julij, 2005 Avtor Prijavi Napisano 30. julij, 2005 GT je ponavad 2WD pa 1.6 turbo z 137 KM... ono je GT-R 4WD... 1.8turbo z cca 190KM... ta motor pase tocn na nosilce pa na mojo sklopko oz. menjalnik... in JA... FEJST me mika turbinca btw. ce bomo potem mal tlak povisal pridemo kaj hitro do 170-180KM brez predelav help!!! Citiraj
torstorm Napisano 31. julij, 2005 Prijavi Napisano 31. julij, 2005 zdaj ?e je turbina ?e v slab?em stanju, se ne spla?a menjavati.Pa raj?i daj notri 1.8 v6, ker ta motor od gt je po?re?en. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
torstorm Napisano 31. julij, 2005 Prijavi Napisano 31. julij, 2005 zgleda ?e vse bolj slabo, res je rjavo fest, pa turbina zgleda bolj boga ?e.Pa tiste vijake ?e jo bo? dol jemal bo? ziher polomil ker so rjavi in pregreti. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Tich Napisano 31. julij, 2005 Avtor Prijavi Napisano 31. julij, 2005 Sej res da ej rjast... sam fantje motor je v zelo dobrem stanju (za svoja leta in kilometre). Res... sploh ne pokadi, vlece svinsko dobr, turbina lepo nardi pssssst ne pa viiiiiiju. Vsi ki so ga vidl pa poslusal laufat so rekl da je se super... :ne vem: Rja je pac rja. Tist bomo ze postimal zej pa fantje... pustmo malenkosti pa se spravmo na podrobnosti a ve kdo kak se lotit elektronike? Pozreznost je pa moje zadnje merilo pr motorju. Vazn mi je pa da je vzdrzljiv. To pa. In se mi zdi da so tile motorji ob pravem vozniku zelo vzdrzljivi... lp Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 1. avgust, 2005 Prijavi Napisano 1. avgust, 2005 Prstavi? motor in elektroniko pa je, ke je tukaj problem ??? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Tich Napisano 1. avgust, 2005 Avtor Prijavi Napisano 1. avgust, 2005 sej dans smo urnk zacel... sei mislim da res ne bo problemcokov... Vse kar se tice ECUja bomo zraun nesl v nou auto... zaenkrat je B6T zuni... jutr bo se B6 zuni. Potem se zamenja skolpka, vodna pumpa, termostat, termostikalo, pa jermeni pa olje pa se kaka malenkost pa pocas nazai notr can't wait... a ma kdo kak dobr predlog za sklopko? ne vem ka bi dau notr da bo bi blo maaal mocnejs... :ne vem: lp Citiraj
KAALman Napisano 2. avgust, 2005 Prijavi Napisano 2. avgust, 2005 mogo?e bi dal sklopko sinterju obnoviti.. Citiraj LP KAALman
Sishi Napisano 2. avgust, 2005 Prijavi Napisano 2. avgust, 2005 To mi deli stari ...stari Mazdini Turba?i so zakon ...to teli k nove/novej?e afteke furajo sploh ne vejo kva je zakon ...?elim ti veliko uspeha ...pa poro?aj... P.S: Old Mazda Turbo Rules Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Guest DANDO Napisano 2. avgust, 2005 Prijavi Napisano 2. avgust, 2005 jaz sem se naveli?al ?raufat pa predelovat te starine, novga si bom kupil, pa full zrihtal, edino ?e v take se spla?a vlagat. Citiraj
Tich Napisano 2. avgust, 2005 Avtor Prijavi Napisano 2. avgust, 2005 aha... se res je... dokler ne probas res ne ves. Men je tale turbac zakon. Zaenkrat sta oba motorja zuni+menjalnika. Zgobica pa gre takle. Uporabi se B6T motor, B6 vztrajnik+kuplunga+menjalnik+polosi. Elektronika motorja se prestavi tako da bo motor lepo laufau. Jutr grem na lov za novo kuplungo. Mal mi je bad ker je kr dost manjsa od one od B6T motorja. Tak da ne vem kak dolg bo kei drzala. Bomo vidl Drugac Dando... sei vem da se ne splaca pa da je vse stran vrzen denar. Sam jebat ga. Eni smo se vedn tolk mladi pa tolk nori in hocemo z glavo skoz zid. Se zavedam tega, sam sm pripravljen sprejet to ceno lp Citiraj
Sishi Napisano 3. avgust, 2005 Prijavi Napisano 3. avgust, 2005 Moja Mazda je moj hobi . Tko gre to . Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
torstorm Napisano 3. avgust, 2005 Prijavi Napisano 3. avgust, 2005 kaj pa menjalnik od b6t ne pa?e .Vzemi ?e menjalnik zraven, pa bo? imel ve?jo kuplungo. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Tich Napisano 3. avgust, 2005 Avtor Prijavi Napisano 3. avgust, 2005 Ne. Ne pase... zal. Dans smo zmontiral masinco skup. To pomen da smo zamenjal kuplungo (20k sit) pa potem gor dali b6 menjalnik. Potem smo vidl da tam spodi en nosilc gre mal krizem pa smo moral en nosilec menjalnika na bloku odrezat ker ni blo placa za tadolgo akso. U glavnem ustimano Zamenjal smo napenjalec jermena+vse jermene. Svece in olje se bodo zamenjali ko bo motor ze vgrajen. Pa seveda olje v menjalniku. Jutr nas pa caka nov izziv... prestavljanje elektronike lp Citiraj
KAALman Napisano 4. avgust, 2005 Prijavi Napisano 4. avgust, 2005 pohvalno, da si se zraven spravo pr kablovju pa pazit ! Citiraj LP KAALman
Sishi Napisano 4. avgust, 2005 Prijavi Napisano 4. avgust, 2005 To pomen da smo zamenjal kuplungo (20k sit) Zamenjal smo napenjalec jermena+vse jermene.Kuplunga 20KSIT :ne vem: ? Kje ti to dobi?? A komplet? Tud mene zanima kuplunga in zobati jermen. Komplet seveda. Cene? P.S: Svaka ?ast . Kar tako naprej . Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Tich Napisano 6. avgust, 2005 Avtor Prijavi Napisano 6. avgust, 2005 Motor je vrgajen Sam zalaufau se ni :ne vem: elektronika neki j**e pa sei jutr mislim da pridejo maistri pa bojo postimal zadevice je pa se ena malenkost... hood scoop si bo treba ubodit gre navzkriz ene 2-3 centi lp Citiraj
KAALman Napisano 6. avgust, 2005 Prijavi Napisano 6. avgust, 2005 tich: kak?en hood scoop, to samo enkrat malo bolj dol tre??i?, pa je Citiraj LP KAALman
torstorm Napisano 7. avgust, 2005 Prijavi Napisano 7. avgust, 2005 naredi si styling ,,no hood ,, pa ?e hladilo se bo boj?e. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Tich Napisano 12. avgust, 2005 Avtor Prijavi Napisano 12. avgust, 2005 Vceri je biu prvi test ride... Avto se ful lepo pelje... pospeski so dooost bolsi. Vlece od 3k rpm naprej... prvo drugo tretjo takoj na?alta?... Avto je z istim izpuhom dost ti?ji pa ?e luftfilter se ne sli?i tak o?itno... zaenkrat sm zelo zadovoljen. Edin kuplunga me mal skrbi... a ve kdo kak zei temu tlak dvignit? lp Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.