Skoči na vsebino

Moj novi projekt...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A to si verjetn mislu kei v smislu greddy boost controller?

Prodaja kdo? :D:D:D

 

No da se mal povem... Zaenkrat mi bo serijski tlak ciiist dovolj ker avto gre k pes :vesel::vesel::vesel: Masina se zelo lepo odziva, je tiha itd... noro. Res.

 

Pa masinca ima 300 k km. Pa tista rja je bila samo povrsina. Recimo sraufe na turbini sm vse cist lepo odtegnu(celo brez wdja). Auspuf je sou cist lepo dol, kakor tudi zascitni pleh ki pride kmalu novi(rostfrai).

 

Pa nikdar ne kupim vec auta brez turbine ker je ZAKON filin :bravo::bravo::bravo:

 

lp :danzoman:

 

ps: slike sledijo

:)
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hudo in pohvalno. Samo glede Boost controlerja a bi sploh pasal na tako staro ma?ino? Ma mal premalo elektronike pomojem.

 

Mimogrede, ?ist si me zrajcal, da dam ?e jaz kaj drugega not. Al a vsaj turbino. Pa ?e zdaj ne vem kaj bi ?lo not. :huh:

Napisano

Seveda je... slikce se sledijo :D:D:D sj bojo, sj bojo :rolleyes:

 

Auto ze zelo lepo laufa en cas. Koncna je 220 km/h. Pa na avtocesti MB-CE ga ni hriba kjer ne bi letel 220 B) Fora pa je da vec pac ne gre ker ma prekratek menjalnik in udari blokada (cca 6900 rpm).

 

Nabavl smo se boost gauge, tak da kaze pritisk. Turbinca lepo laufa, vsi ventili se normaln delajo, tak da sem zelo zadovoln. Tlak je se zaenkrat serijski, to je 0.5 bar. Nekje sem bral da injektroji in vsa ostala elektrnika dopusca tlak do 0.8 bara. To bo pac nas naslednji projekt.

 

Sklopka se zaenkrat lepo drzi, itak pa pazim da ne delam grdo z njo.

 

Zanekrat sm ze naredu 1000km (so bli kr tezki :P ) pa je zginl 0.3 deci olja recimo. Komaj opazno. Ne pokadi pa cist nic. Niti ko prestavis ne :vesel::vesel:

 

Aja... pa haubo mam ze narejeno (hood scoop) tak da bom probu slikce cimprej zrihtat :bravo:

 

lp

:)
Napisano

Seveda je... slikce se sledijo :D:D:D sj bojo, sj bojo :rolleyes:

 

Auto ze zelo lepo laufa en cas. Koncna je 220 km/h. Pa na avtocesti MB-CE ga ni hriba kjer ne bi letel 220 B) Fora pa je da vec pac ne gre ker ma prekratek menjalnik in udari blokada (cca 6900 rpm).

 

Nabavl smo se boost gauge, tak da kaze pritisk. Turbinca lepo laufa, vsi ventili se normaln delajo, tak da sem zelo zadovoln. Tlak je se zaenkrat serijski, to je 0.5 bar. Nekje sem bral da injektroji in vsa ostala elektrnika dopusca tlak do 0.8 bara. To bo pac nas naslednji projekt.

 

Sklopka se zaenkrat lepo drzi, itak pa pazim da ne delam grdo z njo.

 

Zanekrat sm ze naredu 1000km (so bli kr tezki :P ) pa je zginl 0.3 deci olja recimo. Komaj opazno. Ne pokadi pa cist nic. Niti ko prestavis ne :vesel::vesel:

 

Aja... pa haubo mam ze narejeno (hood scoop) tak da bom probu slikce cimprej zrihtat :bravo:

 

lp

hmm... prodam mx-3 V6... :( ker premalo gre

 

:policaj:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Lepo samo malo ?e polep?ati ma?ino! Pa gledat na turbinco da ne bo zaribala!

 

 

Pa ?e eno vpra?anje za vse kako je pa z turbincami/kompresorji na V6 motorjih, ker na cardomain gledam in ameri?ani to kar prakticirajo

Napisano

pazi na obremenjevanje pa temperaturo olja najbolj pa na tlak olja...pred kratkem sm se mel mal za divjat unota turbo 1.4i hudo hudo sam problem je turbina pazi na voznjo pa ne obremenjuj je prevec...

Guest BrainLess
Napisano

pazi na voznjo pa ne obremenjuj je prevec...

hahahaa :lol:

 

sej zato pa ga ma da se bo vozo do max 3k obratov...

 

vsaj jaz ga nebi ?paral...

Napisano

o sej ga jst tut nebi sam mam iskusenj z unotom turbo pa vem kok je ko skuris turbino...ne tist avto k ma turbino je za gnat ne pa da bi se pol vozu ko stari ata po cest sam dobr je pa tut mal pazit....

Napisano

Hei fantje... kako ste? :vesel:

 

Hvala za tako lep odziv... :ljubezen:

 

Sej ga ne obremenjujem prevec :ne vem: pac tko mal sramezljiv hehe... :bravo:

 

Ne...takle je... Vse laufa v nulo. Itak pa ful pazim, da ga prej orng zagrejem in orng ohladim preden karkol ustvarjam :P Mislim da bi mogl bit vse ok zaenkrat. Itak pa se nism nic pritiska dvignal. Opazim pa da ce se dalj casa peljem 220 po ful soncu mi zacne temp. malenkost rastit, tak da ta problem se bo za resit.

 

Turbina je vodno hlajena, olje pa nima hladilnika(ne se... pa tut dvomim da ga bo imel kdaj, ker bi blo preekstremno)

 

Mx-3 EVO: ja eno pametno varjanto za pragove bi imel in zadnji odbijac/podaljsek. Ne prevec ocitn, tak da bi se lepo zlilo s prednjim. kolk je to kej $$$ ? brez montaze pa barvanja...? Neki takga sm meu v mislu kot je na sliki (pragovi + zadnji odbijac) Pa fain bi pa blo ce bi enkrat mi2 na kavico skocla al pa na pir. Pa bi se lah dobla v vojniku pr MCju al pa nekje?! :D

 

PS: Komi cakam da vam poslikam hood scoop in da posnamem ene par filmckov + ZVOOOK !!!! VUUUUUUUUSH :jupiii::jupiii::jupiii:

 

enjoy

post-5-1125522344.jpg

:)
Napisano

ja lohk bi se ki dobil...ja glej ce pogledamo na www.666edition.com je

 

Spojler je tam - 359 eurov http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=541

 

Pragovi tam pa - 285 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=538

 

Lu?ke tam od 223 eurov pa do 299 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=208

 

Izpuh je 359 eurov karbonski

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=1727

 

zadnji podalj?ek je 299 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=540[/url] ]

 

zadnji odbija? pa 399 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=537

 

To je od trgovinskih cen problem je v tem da ce hoces predelat mx-3 moras vecinoma vse nabavit v tujini pr tem cehu sm jst vzel prvi odbija? in sm ful zadovoljen neki tacga ko mas pa ti je pa potrebno custom predelat jst zdej glih delam model podobnih pragov tko da upam da bo kmal narjen da ti lohk pokazem pa kako slikco posljem...v bistvu pa tvoje zelje so pomembne predelat neki ni problem....

Napisano

Pust avto tak kot je, je ?e najlep?i. Ves ta crap, ki ga misli? gor dat ti bo avto sam pokvaril in bo zgledal kot plastik fantastik. Folk se ti bo smeju v glavo, pa ?e dnarja bo? zmetu stran, da te bo glava bolela. Svetujem ti, da da? gor ene urnk felgne pa gume.

 

Pa brez zamere.

 

LP

Napisano

Pust avto tak kot je, je ?e najlep?i. Ves ta crap, ki ga misli? gor dat ti bo avto sam pokvaril in bo zgledal kot plastik fantastik. Folk se ti bo smeju v glavo, pa ?e dnarja bo? zmetu stran, da te bo glava bolela. Svetujem ti, da da? gor ene urnk felgne pa gume.

 

Pa brez zamere.

 

LP

Tukaj pod to ?e moj podpis! :bravo:

 

:cheers:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi mene velikokrat bolijo ušesa, ko poslušam vse te nadebudne muzkontarje...
    • V bistvu ne.   To so v osnovi "ježevke". Ampak tam, kjer so jih delali, je nek Tunizijec. In je ratalo, da so zdaj "ježevke" brez "bodic". Torej, bolj zimske gume, kot so te, že skoraj ne bi mogel dobiti...
    • ...pol je pa rekel..."neće oni nama...." In neumna raja mu je ploskala in sledila v morijo. In vse samo zaradi denarja. Kdor še ni videl....zanimivo👍...sem že enkrat nekje prilimal,pa nič ne škodi,če še enkrat.  
    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.