Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e je ?e komu iz nenada du?ilo motor, mazda 6, dizel 2006 dpf.

In ne, ni bilo pucanje filtra.

 

Zadnji? se mi je zgodilo na AC v 6. pri 140, torej cca 2500vrt in tempomat. Ko sem zmanj?al hitrost in potem stopil na gas da prehitim voze?ega pred sabo, od avta ni bilo odziva. Grem takoj na izvoz - hvala bogu je bil ?ez 300m in po regionalki posku?am motor, ki je bil katastrofa. Po cca 5min vo?nje mi je za?ela utripati lu?ka DPF. Ker sem imel nujen opravek sem pa? z utripajo?o lu?ko vozil ?e cca 2min in avto za ve? ur ugasnil.

Po ponovnem pri?igu lu?ka ni svetila ve?, se je pa po cca 3min vo?nje za?el proces ?i??enja dpf (brez gorenja lu?ke). Ker je bilo o?itno ob takem na?inu vo?nje-du?enju veretno precej dimljenja sem to tudi pri?akoval.

 

Po kon?anem ?i??enju je avto normalno deloval. V tem ?asu sem bil ?e pri gospodu Pelku kjer je ra?unalnik pokazal napako na LMM in turbini, ki pa? je bila menda posledica nedelovanja LMMja. Senzor sva zamenjala, ra?unalnik resetirala in gasa dalje.

 

Danes po prevo?enih cca 400km od napake se mi je du?enje motorja spet ponovilo takoj po izvozu iz AC. Peljal sem se naprej cca 2min do prvega mo?nega prostora kje sem prakiral. Vrtljaji v prostem teku so nihali med 800 in 1000 v sunkih. Lu?ka se ni pri?gala, sem pa ugasnil motor za cca 1min in ker ni bilo bolj?e sem to storil ?eenkrat, tokrat vrtljaje privlekel in dr?al na 4000 cca pol minute. Tokrat je motor spet za?el normalno delovati in sem prevozil nadaljnih 80km brez problema.

 

Kaj bi torej lahko bilo? Nekaj je narobe ali z izgorevanjem (injektorji, turbina) ali na izpu?nem delu (morda sonde-senzorji na dpf)...

 

?e kdo s podobnimi simptomi?

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e je ?e komu iz nenada du?ilo motor, mazda 6, dizel 2006 dpf.

In ne, ni bilo pucanje filtra.

 

Zadnji? se mi je zgodilo na AC v 6. pri 140, torej cca 2500vrt in tempomat. Ko sem zmanj?al hitrost in potem stopil na gas da prehitim voze?ega pred sabo, od avta ni bilo odziva. Grem takoj na izvoz - hvala bogu je bil ?ez 300m in po regionalki posku?am motor, ki je bil katastrofa. Po cca 5min vo?nje mi je za?ela utripati lu?ka DPF. Ker sem imel nujen opravek sem pa? z utripajo?o lu?ko vozil ?e cca 2min in avto za ve? ur ugasnil.

Po ponovnem pri?igu lu?ka ni svetila ve?, se je pa po cca 3min vo?nje za?el proces ?i??enja dpf (brez gorenja lu?ke). Ker je bilo o?itno ob takem na?inu vo?nje-du?enju veretno precej dimljenja sem to tudi pri?akoval.

 

Po kon?anem ?i??enju je avto normalno deloval. V tem ?asu sem bil ?e pri gospodu Pelku kjer je ra?unalnik pokazal napako na LMM in turbini, ki pa? je bila menda posledica nedelovanja LMMja. Senzor sva zamenjala, ra?unalnik resetirala in gasa dalje.

 

Danes po prevo?enih cca 400km od napake se mi je du?enje motorja spet ponovilo takoj po izvozu iz AC. Peljal sem se naprej cca 2min do prvega mo?nega prostora kje sem prakiral. Vrtljaji v prostem teku so nihali med 800 in 1000 v sunkih. Lu?ka se ni pri?gala, sem pa ugasnil motor za cca 1min in ker ni bilo bolj?e sem to storil ?eenkrat, tokrat vrtljaje privlekel in dr?al na 4000 cca pol minute. Tokrat je motor spet za?el normalno delovati in sem prevozil nadaljnih 80km brez problema.

 

Kaj bi torej lahko bilo? Nekaj je narobe ali z izgorevanjem (injektorji, turbina) ali na izpu?nem delu (morda sonde-senzorji na dpf)...

 

?e kdo s podobnimi simptomi?

 

Zna biti, da je nekaj narobe s turbino. Mogo?e regulator koraka lopatic turbine??? Nisi ni? napisal, koliko km ima? prevo?enih-. ?e je nad 200.000 km znajo biti te?ave s turbino.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

zna bit da se zatika aktuator za zamik turbo

 

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

Napisano

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

 

Poizkusi ??istiti EGR ventil. Enako se je meni dogajalo pri 140k km. Pri konstantni hitrosti na AC mi je ?el avto v zasilni tek. Ko sem se ustavil so mi obrati nihali. Enkrat se je pri?gala lu?ka, drugi? ne. Ra?unalnik pokazal ve? napak, tudi turbino, in egr ventil. Sem ga spucal in ni problemov ?e enih 20k km.

Napisano

A tole direktno na turbini se da kako preverit, ?e ra?unalnik potem ni? ne poka?e?

 

EGRja pa nisem ?e podiral. Je kak?en v okolici Lj da bi mi tole pomagal? Je pa model 06 ki se ga ne da fizi?no blindirat...

Napisano

?e je mehanski se ga da preiskusit z vakum ?rpalko da vidi? ?e je sistem tesen in se premika,?e je elektri?en ga lahko poskusi? s testerjem. maf ti pa javi ker glede na obremenitev motorja ni dovolj pretoka zraka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.