Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e je ?e komu iz nenada du?ilo motor, mazda 6, dizel 2006 dpf.

In ne, ni bilo pucanje filtra.

 

Zadnji? se mi je zgodilo na AC v 6. pri 140, torej cca 2500vrt in tempomat. Ko sem zmanj?al hitrost in potem stopil na gas da prehitim voze?ega pred sabo, od avta ni bilo odziva. Grem takoj na izvoz - hvala bogu je bil ?ez 300m in po regionalki posku?am motor, ki je bil katastrofa. Po cca 5min vo?nje mi je za?ela utripati lu?ka DPF. Ker sem imel nujen opravek sem pa? z utripajo?o lu?ko vozil ?e cca 2min in avto za ve? ur ugasnil.

Po ponovnem pri?igu lu?ka ni svetila ve?, se je pa po cca 3min vo?nje za?el proces ?i??enja dpf (brez gorenja lu?ke). Ker je bilo o?itno ob takem na?inu vo?nje-du?enju veretno precej dimljenja sem to tudi pri?akoval.

 

Po kon?anem ?i??enju je avto normalno deloval. V tem ?asu sem bil ?e pri gospodu Pelku kjer je ra?unalnik pokazal napako na LMM in turbini, ki pa? je bila menda posledica nedelovanja LMMja. Senzor sva zamenjala, ra?unalnik resetirala in gasa dalje.

 

Danes po prevo?enih cca 400km od napake se mi je du?enje motorja spet ponovilo takoj po izvozu iz AC. Peljal sem se naprej cca 2min do prvega mo?nega prostora kje sem prakiral. Vrtljaji v prostem teku so nihali med 800 in 1000 v sunkih. Lu?ka se ni pri?gala, sem pa ugasnil motor za cca 1min in ker ni bilo bolj?e sem to storil ?eenkrat, tokrat vrtljaje privlekel in dr?al na 4000 cca pol minute. Tokrat je motor spet za?el normalno delovati in sem prevozil nadaljnih 80km brez problema.

 

Kaj bi torej lahko bilo? Nekaj je narobe ali z izgorevanjem (injektorji, turbina) ali na izpu?nem delu (morda sonde-senzorji na dpf)...

 

?e kdo s podobnimi simptomi?

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e je ?e komu iz nenada du?ilo motor, mazda 6, dizel 2006 dpf.

In ne, ni bilo pucanje filtra.

 

Zadnji? se mi je zgodilo na AC v 6. pri 140, torej cca 2500vrt in tempomat. Ko sem zmanj?al hitrost in potem stopil na gas da prehitim voze?ega pred sabo, od avta ni bilo odziva. Grem takoj na izvoz - hvala bogu je bil ?ez 300m in po regionalki posku?am motor, ki je bil katastrofa. Po cca 5min vo?nje mi je za?ela utripati lu?ka DPF. Ker sem imel nujen opravek sem pa? z utripajo?o lu?ko vozil ?e cca 2min in avto za ve? ur ugasnil.

Po ponovnem pri?igu lu?ka ni svetila ve?, se je pa po cca 3min vo?nje za?el proces ?i??enja dpf (brez gorenja lu?ke). Ker je bilo o?itno ob takem na?inu vo?nje-du?enju veretno precej dimljenja sem to tudi pri?akoval.

 

Po kon?anem ?i??enju je avto normalno deloval. V tem ?asu sem bil ?e pri gospodu Pelku kjer je ra?unalnik pokazal napako na LMM in turbini, ki pa? je bila menda posledica nedelovanja LMMja. Senzor sva zamenjala, ra?unalnik resetirala in gasa dalje.

 

Danes po prevo?enih cca 400km od napake se mi je du?enje motorja spet ponovilo takoj po izvozu iz AC. Peljal sem se naprej cca 2min do prvega mo?nega prostora kje sem prakiral. Vrtljaji v prostem teku so nihali med 800 in 1000 v sunkih. Lu?ka se ni pri?gala, sem pa ugasnil motor za cca 1min in ker ni bilo bolj?e sem to storil ?eenkrat, tokrat vrtljaje privlekel in dr?al na 4000 cca pol minute. Tokrat je motor spet za?el normalno delovati in sem prevozil nadaljnih 80km brez problema.

 

Kaj bi torej lahko bilo? Nekaj je narobe ali z izgorevanjem (injektorji, turbina) ali na izpu?nem delu (morda sonde-senzorji na dpf)...

 

?e kdo s podobnimi simptomi?

 

Zna biti, da je nekaj narobe s turbino. Mogo?e regulator koraka lopatic turbine??? Nisi ni? napisal, koliko km ima? prevo?enih-. ?e je nad 200.000 km znajo biti te?ave s turbino.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

zna bit da se zatika aktuator za zamik turbo

 

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

Napisano

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

 

Poizkusi ??istiti EGR ventil. Enako se je meni dogajalo pri 140k km. Pri konstantni hitrosti na AC mi je ?el avto v zasilni tek. Ko sem se ustavil so mi obrati nihali. Enkrat se je pri?gala lu?ka, drugi? ne. Ra?unalnik pokazal ve? napak, tudi turbino, in egr ventil. Sem ga spucal in ni problemov ?e enih 20k km.

Napisano

A tole direktno na turbini se da kako preverit, ?e ra?unalnik potem ni? ne poka?e?

 

EGRja pa nisem ?e podiral. Je kak?en v okolici Lj da bi mi tole pomagal? Je pa model 06 ki se ga ne da fizi?no blindirat...

Napisano

?e je mehanski se ga da preiskusit z vakum ?rpalko da vidi? ?e je sistem tesen in se premika,?e je elektri?en ga lahko poskusi? s testerjem. maf ti pa javi ker glede na obremenitev motorja ni dovolj pretoka zraka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.