Skoči na vsebino

Mazda 6 2002

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kar se motornih zadev ti?e; predvsem ?imprej menjat neke bakrene podlo?ke pri injektorjih in pa REDNO ?i??enje cedil?ka na karterju.

 

Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.

 

P.S. - ker nisem specialist za dizel motorje, predlagam tudi kratek pregled rubrike Te?ave, stro?ki in vzdr?evanje. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.

+pragovi+okoli zadnjih lu?i.

 

Menjavo podlo?k injektorjev je potrebno izvesti skupaj s ?i??enjem cedila v karterju. Kolikor vem, potem po zamenjavi podlo?k injektorjev cedilo ni ve? v tak?ni nevarnosti zato ga naj nebi bilo potrebno o?istit pri vsaki menjavi olja.

Ena od napak je tudi skurjen motor?ek za nastavitev vi?ine snopa ?arometov iz kabine - velja za ?aromete z navadnimi ?arnicami.

 

?e nebi bilo tiste kur?eve rje, je to kar vzdr?jiv avtomobil. Moj ima 270Kkm in nisem imel kak?nih ve?jih posegov razen 2 injektorja sem zamenjal in pa sklopko z dvomasnim vztrajnikom pri 250Kkm je bilo potrebno zamenjat, kar pa se lahko ?e smatra kot normalna obraba.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

jest mislem da je vse odvisno kako se vzdr?uje avto zdej ?e ga zanemari? se ti prej al slej vse vrne je pa seveda tud odvisno od prsj?njih lastnikov zdej ?e gledamo rabljeno vozilo eni so v tem prav malomarni kar se ti?e servisov vzdr?evanja itd.. ( moja izku?nja kupu avto vanj pa vlo?u ?e 4000? in to samo v motor )

Napisano

Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja. :(

 

Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat. :jezicek::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja. :(

 

Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat. :jezicek::hohoho:

 

pa tut s temle se vozi? zlo pocei :P

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...   In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?   Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂   Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.
    • Tale tvoj prodajalec je malce smešen.  " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše.  Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji.   
    • To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).   Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.   Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."    
    • Ne   Naj ponovijo test po 3 letih redne uporabe   To je kot nakup gum, bog si ga vedi kakšna bo čez 2, 3 leta, ko rata mal trda
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.