Skoči na vsebino

mazda 6 2008+ dizel - novi model

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej sem pred nakupom avta v rangu 10k eur.V ta rang pade tudi Mazda 6.

Zanima me, na kaj naj bom pozoren..Kak?ni so Mazdini dizli, kak?ni problemi?

Razlika med 120 in 140 konjsko dizel razli?ico?Katera je bolj?a? :ne vem:

Glede na to, da delam dosti km, mi je vsak liter pri porabi dobrodo?el, koliko ti avti realno pijejo.

Se da ta motor primerjati z 2.0tdi od VW (140HP), po porabi mislim, ker vzdrzljivost teh VW je bolj slaba.

Torej, hibe, teh motorjev.Strah me je samo to, kolikor sem se zanimal, so vsi "biseri" govorili, da japonc ne zna naredit dizla, ki bi malo porabil...Zdej pa ne vem...? :rolleyes:

Skratka je ta avto vreden nakupa..

meni osebno se zdi, da za ta denar dobim najlep?i, najbolj opremljen avto..seveda, ?e mi bo izpolnil pri?akovanja o nizkih stro?kih vzdr?evanja. :vesel:

Napisano

Poraba: okrog 7/100. Pr VW pa tako: 2 Passata sta oba rabla ~7.5, kolegica z OOOO pa 6. Vsi 2.0 TDI.

 

Stro?ki vzdr?evanja: 100 ? na servis, to je vse.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

#Kak?ni so Mazdini dizli, kak?ni problemi?#

 

Ja, velika poraba teko?ine za pranje ?ip. :D

Sicer pa tankaj, vozi, na 20 kkm S.P. :danzoman:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

moja mi popije cca. 6.3l/100km - 6.8l/100km, vo?nja 90% avtocesta s tempomatom na 130km/h, mam pa 2.0 diesel.

 

Servis: olje in filtri cca:150? ?e ma? mal veze (seveda ne poobla??en)

 

Sm pa fuul zadovoljen

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo.  
    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.