Skoči na vsebino

mazda 6 2008+ dizel - novi model

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej sem pred nakupom avta v rangu 10k eur.V ta rang pade tudi Mazda 6.

Zanima me, na kaj naj bom pozoren..Kak?ni so Mazdini dizli, kak?ni problemi?

Razlika med 120 in 140 konjsko dizel razli?ico?Katera je bolj?a? :ne vem:

Glede na to, da delam dosti km, mi je vsak liter pri porabi dobrodo?el, koliko ti avti realno pijejo.

Se da ta motor primerjati z 2.0tdi od VW (140HP), po porabi mislim, ker vzdrzljivost teh VW je bolj slaba.

Torej, hibe, teh motorjev.Strah me je samo to, kolikor sem se zanimal, so vsi "biseri" govorili, da japonc ne zna naredit dizla, ki bi malo porabil...Zdej pa ne vem...? :rolleyes:

Skratka je ta avto vreden nakupa..

meni osebno se zdi, da za ta denar dobim najlep?i, najbolj opremljen avto..seveda, ?e mi bo izpolnil pri?akovanja o nizkih stro?kih vzdr?evanja. :vesel:

Napisano

Poraba: okrog 7/100. Pr VW pa tako: 2 Passata sta oba rabla ~7.5, kolegica z OOOO pa 6. Vsi 2.0 TDI.

 

Stro?ki vzdr?evanja: 100 ? na servis, to je vse.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

#Kak?ni so Mazdini dizli, kak?ni problemi?#

 

Ja, velika poraba teko?ine za pranje ?ip. :D

Sicer pa tankaj, vozi, na 20 kkm S.P. :danzoman:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

moja mi popije cca. 6.3l/100km - 6.8l/100km, vo?nja 90% avtocesta s tempomatom na 130km/h, mam pa 2.0 diesel.

 

Servis: olje in filtri cca:150? ?e ma? mal veze (seveda ne poobla??en)

 

Sm pa fuul zadovoljen

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...   In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?   Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂   Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.
    • Tale tvoj prodajalec je malce smešen.  " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše.  Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji.   
    • To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).   Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.   Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.