Skoči na vsebino

mazda 6 2008+ dizel - novi model

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej sem pred nakupom avta v rangu 10k eur.V ta rang pade tudi Mazda 6.

Zanima me, na kaj naj bom pozoren..Kak?ni so Mazdini dizli, kak?ni problemi?

Razlika med 120 in 140 konjsko dizel razli?ico?Katera je bolj?a? :ne vem:

Glede na to, da delam dosti km, mi je vsak liter pri porabi dobrodo?el, koliko ti avti realno pijejo.

Se da ta motor primerjati z 2.0tdi od VW (140HP), po porabi mislim, ker vzdrzljivost teh VW je bolj slaba.

Torej, hibe, teh motorjev.Strah me je samo to, kolikor sem se zanimal, so vsi "biseri" govorili, da japonc ne zna naredit dizla, ki bi malo porabil...Zdej pa ne vem...? :rolleyes:

Skratka je ta avto vreden nakupa..

meni osebno se zdi, da za ta denar dobim najlep?i, najbolj opremljen avto..seveda, ?e mi bo izpolnil pri?akovanja o nizkih stro?kih vzdr?evanja. :vesel:

Napisano

Poraba: okrog 7/100. Pr VW pa tako: 2 Passata sta oba rabla ~7.5, kolegica z OOOO pa 6. Vsi 2.0 TDI.

 

Stro?ki vzdr?evanja: 100 ? na servis, to je vse.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

#Kak?ni so Mazdini dizli, kak?ni problemi?#

 

Ja, velika poraba teko?ine za pranje ?ip. :D

Sicer pa tankaj, vozi, na 20 kkm S.P. :danzoman:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

moja mi popije cca. 6.3l/100km - 6.8l/100km, vo?nja 90% avtocesta s tempomatom na 130km/h, mam pa 2.0 diesel.

 

Servis: olje in filtri cca:150? ?e ma? mal veze (seveda ne poobla??en)

 

Sm pa fuul zadovoljen

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0. Gre se za normalno vožnjo... 😉
    • AFS je adaptive front lighting system in ja kontrolira priziganje/ugasanje luci, ko gres v ovinek. V kolikor si odklapljal akumulator ali je le ta slab zamotaj volan v skrajno levo in nato v skrajno desno. To moras vedno narediti, ko pride do izklopa akumulatorja, da se senzorji ponovno "uparijo". V kolikor lucka se vedno utripa je pa problem na enemu od dveh senzorjev (spredaj/zadaj), konektorju od senzorja ali pa na samem modulu. Probaj odklopiti senzor in ga prespricat s kontakt sprejem. Lahko ga tudi priklopis na obd in bos videl kaksno napako ti da. Senzor oz. instalacija se nahaja takoj na stabilizatorju za nivelacijo zarometov. Spredaj desno in zadaj desno je privijacen na roko, ce me spomin ne vara.
    • Js pa cist vrjamem, ce pridem js na G194 na tako porabo zakaj pri G140 nebi mogla bit 🙂
    • Tokratna dela so bila nad mojo opremljenostjo z orodjem in znanjem zato je za Mazdo poskrbel mehankar   Dela: - menjava zadnji diskov in ploščič (nisem pretiraval s kvaliteto :)); - menjava zadnjih amortizerjev; - menjava semeringa na desni aksi (pri menjalniku je puščal); - posledično še novo olje v menjalnik (ga menjam bolj redno kot motornenga :));   Strošek vsega materiala in dela 400,00 EUR. Stanje na števcu 358.100 km.
    • Z***at avte na vsak način 😡   Zakaj bodo cene termičnih avtomobilov v letu 2025 znatno zrasle, medtem ko bodo električni postali bolj dostopni AVTOARENA.SI Leto 2025 bo ključno za evropsko avtomobilsko industrijo. Z uvedbo novih okoljskih standardov CAFE se...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.