Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem iskal, ?e ima kdo kak?no podobno te?avo, vendar je nisem na?el. Skratka, v soboto sem ?elel malo u?ivat v zimskih radostih z ro?no zavoro na enem asfaltiranem traktorskem obra?ali??u sredi njiv, ampak je bilo toliko snega, da sem bil primoran po poti odpeljat naprej skozi gozd in potem na glavno cesto. V gozdu naletim na podrto drevo, ki sem ga ?elel obvozit tako kot en pred mano (ki mu je o?itno uspelo). Avto je nasedel v kup snega nekje na polovici obvoza in ni ?el ne naprej, ne nazaj. Nekaj ?asa sem se matral, vendar ko ni bilo efekta sem poklical fotra, da pride s ?pago in potegneva avto ven. Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel. Upal sem tudi, da bo malo stopil sneg pod motorjem in bom dobil oprijem. Tako sem ?akal okoli pol ure, potem se je prikazal foter, premaknila sva podrto drevo, spredaj me je zahaklal s ?pago in ni ?lo nikamor. Za?elo se mi je dogajat, da ko sem prestavil vzvratno, je avto ugasnil. Najprej 1., potem je bil nekaj ?asa mir, potem 2. in ko se mi je to zgodilo 3., ga nisem ve? mogel pri?gat. Vse lu?je normalno gorijo, elektrika je, vergla kot da bi imel stik, v?ge pa ne. Poklical sem ?e lokalnega mehanika, da je pri?el z avtovleko in me re?il iz neugodne situacije. Zdaj je avto pri njemu, sicer ga zaradi gu?ve ?e ni dobil v obdelavo, ampak vseeno sem se odlo?il odpreti temo, ?e bi se mogo?e komu sanjalo, kaj bi lahko bilo narobe (da mu skraj?am delo). Avta niti nisem turiral, ni bilo videt, da bi bil pregret (vsaj po kazalcu ne)... skratka, ?udno. Ko dam kontakt se vse normalno pri?ge. Po moji lai?ni presoji izgleda tako, kot da injektorji ne bi dobili goriva. Malo sem gledal po internetu in na?el nekaj ljudi, ki so imeli podobno te?avo, zakrivil pa bi jo naj okvarjen senzor motorne gredi?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem za odgovor,

Toma?

Napisano

Sem iskal, ?e ima kdo kak?no podobno te?avo, vendar je nisem na?el. Skratka, v soboto sem ?elel malo u?ivat v zimskih radostih z ro?no zavoro na enem asfaltiranem traktorskem obra?ali??u sredi njiv, ampak je bilo toliko snega, da sem bil primoran po poti odpeljat naprej skozi gozd in potem na glavno cesto. V gozdu naletim na podrto drevo, ki sem ga ?elel obvozit tako kot en pred mano (ki mu je o?itno uspelo). Avto je nasedel v kup snega nekje na polovici obvoza in ni ?el ne naprej, ne nazaj. Nekaj ?asa sem se matral, vendar ko ni bilo efekta sem poklical fotra, da pride s ?pago in potegneva avto ven. Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel. Upal sem tudi, da bo malo stopil sneg pod motorjem in bom dobil oprijem. Tako sem ?akal okoli pol ure, potem se je prikazal foter, premaknila sva podrto drevo, spredaj me je zahaklal s ?pago in ni ?lo nikamor. Za?elo se mi je dogajat, da ko sem prestavil vzvratno, je avto ugasnil. Najprej 1., potem je bil nekaj ?asa mir, potem 2. in ko se mi je to zgodilo 3., ga nisem ve? mogel pri?gat. Vse lu?je normalno gorijo, elektrika je, vergla kot da bi imel stik, v?ge pa ne. Poklical sem ?e lokalnega mehanika, da je pri?el z avtovleko in me re?il iz neugodne situacije. Zdaj je avto pri njemu, sicer ga zaradi gu?ve ?e ni dobil v obdelavo, ampak vseeno sem se odlo?il odpreti temo, ?e bi se mogo?e komu sanjalo, kaj bi lahko bilo narobe (da mu skraj?am delo). Avta niti nisem turiral, ni bilo videt, da bi bil pregret (vsaj po kazalcu ne)... skratka, ?udno. Ko dam kontakt se vse normalno pri?ge. Po moji lai?ni presoji izgleda tako, kot da injektorji ne bi dobili goriva. Malo sem gledal po internetu in na?el nekaj ljudi, ki so imeli podobno te?avo, zakrivil pa bi jo naj okvarjen senzor motorne gredi?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem za odgovor,

Toma?

 

Da ti ni kaj stisnilo spodaj - cev za nafto ali podobno, probaj napumpati ro?no nafto na filtru (na njemu je pumpica) da po ob?utku vidi? ali je benz not - pumpa rata trda ko napumpa nafto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker sem totalni analfabet, bi lepo prosil, ?e mi lahko nekak obri?e? z barvo, kje se to nahaja.

 

Objavljena slika

Napisano

drgac pa si ful dobr napisu

 

"Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel"

 

heheh

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

tuki zadaj, kot re?eno na zs me pokli?i

post-2637-1358865586_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

drgac pa si ful dobr napisu

 

"Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel"

 

heheh

 

Pa ja, zato, da se kdo med branjem ne za?ne dolgo?asit :D Pozabil sem celo omenit, da se je nekaj dreves naprej ena punca obesila in mi je ob soju rde?ih sve?k bilo malo neprijetno.

Napisano

Probaj tako da doda? malo gasa ko vergla?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja Tomozuki. Pa Sebastian Loeb te je gledal, kako ti v snegu z ro?no. Dajal ti je znak z roko, da malo upo?asni?. Samo toliko, da ne bo dolgo?asno za bralce.

Napisano

Probaj tako da doda? malo gasa ko vergla?.

 

Sem probal ja, samo ni bilo haska. A je mo?no, da je OBDII bluetooth modul kriv pa kaj elektriko zajebava? Sicer rahlo dvomim, ampak glede na to, da nimam pojma, pa? vpra?am.

 

poglej da ni pr?u sneg/voda u filter zraka

 

Baje ni. Pa sej zrak jemlje pod brisalci, ne?

 

Ja Tomozuki. Pa Sebastian Loeb te je gledal, kako ti v snegu z ro?no. Dajal ti je znak z roko, da malo upo?asni?. Samo toliko, da ne bo dolgo?asno za bralce.

 

Lahko tudi to doda?, ?e misli?, da bo prispevalo k bolj?i branosti. Problem je edino, da do "zabave" sploh ni pri?lo. Kot sem tudi napisal...

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

 

Divjak!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

 

 

nevem zakaj bi se senzor zjebal zaradi preskoka jermena,prej bi reku da se je jermenica razletela in zjebala senzor

Napisano

Divjak!

 

A ti je Lojz rekel, da mi to re?e?? :vino: Glede na to, da sem stal na mestu in se nisem premaknil niti za centimeter (no, razen po vi?ini), so to hude obto?be! :hohoho:

Napisano

A ti je Lojz rekel, da mi to re?e?? :vino: Glede na to, da sem stal na mestu in se nisem premaknil niti za centimeter (no, razen po vi?ini), so to hude obto?be! :hohoho:

 

ja sej, samo divjak uni?i avto - ali motor na mestu.... :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 leta kasneje...
Napisano

V ?etrtek, je na bratovi 6 motor ugasnil in ni hotel ve? v?gati. Po iskanju ve?ih napak ni bilo drugega kakor, da pogledam ?e zobati jermen. Takoj se je videlo, da  je jermen 2 mm dol iz jermenic in da sta zamaknjena jermenici na odmi?ni gredi kot tudi na pumpi. Potem sem odprl ?e dalje in je odpovedal napenjalec. ter je tako odmi?na gred presko?ila za en zob pumpa pa za 4-5 zobov.

 

Tomozukiju je ?e zjebalo senzor zraven ( a Bi moral motor javiti napako senzorja)

 

?udi me tudi to da v Forscan-u ne javi napake, da je jermen presko?il  :ne vem:

 

Aja ?e to Materila za veliki servis je bil Original od Mazde a je napenjalec po 110 000 km spustil du?o.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no poro?ilo:

Napenjalec je bil vredu, problem je bil pa v vodni ?rpalki, ki je bila zgleda zelo slabe kvalitete in je njena jermenica skakala za 5 mm gor in dol, zato je tudi jermen presko?il, ker ni bila ve? v poziciji.

Po zamenjavi komplet vseh delov (Pasasti jermen, zobati jermen, rolice, hidravli?ni napenjalec, vodna ?rpalka = 190?) je avto v?gal iz prve. Glede na zvoke pa bo potrebno ?e menjati vztrajnik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.