Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem iskal, ?e ima kdo kak?no podobno te?avo, vendar je nisem na?el. Skratka, v soboto sem ?elel malo u?ivat v zimskih radostih z ro?no zavoro na enem asfaltiranem traktorskem obra?ali??u sredi njiv, ampak je bilo toliko snega, da sem bil primoran po poti odpeljat naprej skozi gozd in potem na glavno cesto. V gozdu naletim na podrto drevo, ki sem ga ?elel obvozit tako kot en pred mano (ki mu je o?itno uspelo). Avto je nasedel v kup snega nekje na polovici obvoza in ni ?el ne naprej, ne nazaj. Nekaj ?asa sem se matral, vendar ko ni bilo efekta sem poklical fotra, da pride s ?pago in potegneva avto ven. Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel. Upal sem tudi, da bo malo stopil sneg pod motorjem in bom dobil oprijem. Tako sem ?akal okoli pol ure, potem se je prikazal foter, premaknila sva podrto drevo, spredaj me je zahaklal s ?pago in ni ?lo nikamor. Za?elo se mi je dogajat, da ko sem prestavil vzvratno, je avto ugasnil. Najprej 1., potem je bil nekaj ?asa mir, potem 2. in ko se mi je to zgodilo 3., ga nisem ve? mogel pri?gat. Vse lu?je normalno gorijo, elektrika je, vergla kot da bi imel stik, v?ge pa ne. Poklical sem ?e lokalnega mehanika, da je pri?el z avtovleko in me re?il iz neugodne situacije. Zdaj je avto pri njemu, sicer ga zaradi gu?ve ?e ni dobil v obdelavo, ampak vseeno sem se odlo?il odpreti temo, ?e bi se mogo?e komu sanjalo, kaj bi lahko bilo narobe (da mu skraj?am delo). Avta niti nisem turiral, ni bilo videt, da bi bil pregret (vsaj po kazalcu ne)... skratka, ?udno. Ko dam kontakt se vse normalno pri?ge. Po moji lai?ni presoji izgleda tako, kot da injektorji ne bi dobili goriva. Malo sem gledal po internetu in na?el nekaj ljudi, ki so imeli podobno te?avo, zakrivil pa bi jo naj okvarjen senzor motorne gredi?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem za odgovor,

Toma?

Napisano

Sem iskal, ?e ima kdo kak?no podobno te?avo, vendar je nisem na?el. Skratka, v soboto sem ?elel malo u?ivat v zimskih radostih z ro?no zavoro na enem asfaltiranem traktorskem obra?ali??u sredi njiv, ampak je bilo toliko snega, da sem bil primoran po poti odpeljat naprej skozi gozd in potem na glavno cesto. V gozdu naletim na podrto drevo, ki sem ga ?elel obvozit tako kot en pred mano (ki mu je o?itno uspelo). Avto je nasedel v kup snega nekje na polovici obvoza in ni ?el ne naprej, ne nazaj. Nekaj ?asa sem se matral, vendar ko ni bilo efekta sem poklical fotra, da pride s ?pago in potegneva avto ven. Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel. Upal sem tudi, da bo malo stopil sneg pod motorjem in bom dobil oprijem. Tako sem ?akal okoli pol ure, potem se je prikazal foter, premaknila sva podrto drevo, spredaj me je zahaklal s ?pago in ni ?lo nikamor. Za?elo se mi je dogajat, da ko sem prestavil vzvratno, je avto ugasnil. Najprej 1., potem je bil nekaj ?asa mir, potem 2. in ko se mi je to zgodilo 3., ga nisem ve? mogel pri?gat. Vse lu?je normalno gorijo, elektrika je, vergla kot da bi imel stik, v?ge pa ne. Poklical sem ?e lokalnega mehanika, da je pri?el z avtovleko in me re?il iz neugodne situacije. Zdaj je avto pri njemu, sicer ga zaradi gu?ve ?e ni dobil v obdelavo, ampak vseeno sem se odlo?il odpreti temo, ?e bi se mogo?e komu sanjalo, kaj bi lahko bilo narobe (da mu skraj?am delo). Avta niti nisem turiral, ni bilo videt, da bi bil pregret (vsaj po kazalcu ne)... skratka, ?udno. Ko dam kontakt se vse normalno pri?ge. Po moji lai?ni presoji izgleda tako, kot da injektorji ne bi dobili goriva. Malo sem gledal po internetu in na?el nekaj ljudi, ki so imeli podobno te?avo, zakrivil pa bi jo naj okvarjen senzor motorne gredi?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem za odgovor,

Toma?

 

Da ti ni kaj stisnilo spodaj - cev za nafto ali podobno, probaj napumpati ro?no nafto na filtru (na njemu je pumpica) da po ob?utku vidi? ali je benz not - pumpa rata trda ko napumpa nafto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker sem totalni analfabet, bi lepo prosil, ?e mi lahko nekak obri?e? z barvo, kje se to nahaja.

 

Objavljena slika

Napisano

drgac pa si ful dobr napisu

 

"Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel"

 

heheh

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

tuki zadaj, kot re?eno na zs me pokli?i

post-2637-1358865586_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

drgac pa si ful dobr napisu

 

"Za?elo se je mra?iti pa tudi mrzlo je postalo, zato je avto laufal in me prijetno grel"

 

heheh

 

Pa ja, zato, da se kdo med branjem ne za?ne dolgo?asit :D Pozabil sem celo omenit, da se je nekaj dreves naprej ena punca obesila in mi je ob soju rde?ih sve?k bilo malo neprijetno.

Napisano

Probaj tako da doda? malo gasa ko vergla?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja Tomozuki. Pa Sebastian Loeb te je gledal, kako ti v snegu z ro?no. Dajal ti je znak z roko, da malo upo?asni?. Samo toliko, da ne bo dolgo?asno za bralce.

Napisano

Probaj tako da doda? malo gasa ko vergla?.

 

Sem probal ja, samo ni bilo haska. A je mo?no, da je OBDII bluetooth modul kriv pa kaj elektriko zajebava? Sicer rahlo dvomim, ampak glede na to, da nimam pojma, pa? vpra?am.

 

poglej da ni pr?u sneg/voda u filter zraka

 

Baje ni. Pa sej zrak jemlje pod brisalci, ne?

 

Ja Tomozuki. Pa Sebastian Loeb te je gledal, kako ti v snegu z ro?no. Dajal ti je znak z roko, da malo upo?asni?. Samo toliko, da ne bo dolgo?asno za bralce.

 

Lahko tudi to doda?, ?e misli?, da bo prispevalo k bolj?i branosti. Problem je edino, da do "zabave" sploh ni pri?lo. Kot sem tudi napisal...

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

 

Divjak!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdaj sem govoril z mehanikom in o?itno sem imel prav; zjebal sem senzor na gredi, ker je jermen presko?il za en zobec. Zaradi ?esa se pa to zgodi? :ne vem:

 

 

nevem zakaj bi se senzor zjebal zaradi preskoka jermena,prej bi reku da se je jermenica razletela in zjebala senzor

Napisano

Divjak!

 

A ti je Lojz rekel, da mi to re?e?? :vino: Glede na to, da sem stal na mestu in se nisem premaknil niti za centimeter (no, razen po vi?ini), so to hude obto?be! :hohoho:

Napisano

A ti je Lojz rekel, da mi to re?e?? :vino: Glede na to, da sem stal na mestu in se nisem premaknil niti za centimeter (no, razen po vi?ini), so to hude obto?be! :hohoho:

 

ja sej, samo divjak uni?i avto - ali motor na mestu.... :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 leta kasneje...
Napisano

V ?etrtek, je na bratovi 6 motor ugasnil in ni hotel ve? v?gati. Po iskanju ve?ih napak ni bilo drugega kakor, da pogledam ?e zobati jermen. Takoj se je videlo, da  je jermen 2 mm dol iz jermenic in da sta zamaknjena jermenici na odmi?ni gredi kot tudi na pumpi. Potem sem odprl ?e dalje in je odpovedal napenjalec. ter je tako odmi?na gred presko?ila za en zob pumpa pa za 4-5 zobov.

 

Tomozukiju je ?e zjebalo senzor zraven ( a Bi moral motor javiti napako senzorja)

 

?udi me tudi to da v Forscan-u ne javi napake, da je jermen presko?il  :ne vem:

 

Aja ?e to Materila za veliki servis je bil Original od Mazde a je napenjalec po 110 000 km spustil du?o.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no poro?ilo:

Napenjalec je bil vredu, problem je bil pa v vodni ?rpalki, ki je bila zgleda zelo slabe kvalitete in je njena jermenica skakala za 5 mm gor in dol, zato je tudi jermen presko?il, ker ni bila ve? v poziciji.

Po zamenjavi komplet vseh delov (Pasasti jermen, zobati jermen, rolice, hidravli?ni napenjalec, vodna ?rpalka = 190?) je avto v?gal iz prve. Glede na zvoke pa bo potrebno ?e menjati vztrajnik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.