Skoči na vsebino

Policijska vozila, Provida,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Men je in?truktor lepo povedu. Na desnem pasu se vozi? kokr ti pa?e (lahko tud 80 za kamjonom ?e ??), ?e se pa vozm 130 po levem, in ?e je nekdo hitrej?i, je reku da se mu moram umaknt. Je reku tebe nima kj zanimat zakaj se on ne dr?i predpisov in zakaj nori, ti se jih dr?i? in basta.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • Odgovori 159
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Men je in?truktor lepo povedu. Na desnem pasu se vozi? kokr ti pa?e (lahko tud 80 za kamjonom ?e ??), ?e se pa vozm 130 po levem, in ?e je nekdo hitrej?i, je reku da se mu moram umaknt. Je reku tebe nima kj zanimat zakaj se on ne dr?i predpisov in zakaj nori, ti se jih dr?i? in basta.

 

itak, umakni se blendajocem audiju, ker bo fasal zivcnega :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Men je in?truktor lepo povedu. Na desnem pasu se vozi? kokr ti pa?e (lahko tud 80 za kamjonom ?e ??), ?e se pa vozm 130 po levem, in ?e je nekdo hitrej?i, je reku da se mu moram umaknt. Je reku tebe nima kj zanimat zakaj se on ne dr?i predpisov in zakaj nori, ti se jih dr?i? in basta.

 

Hja, jasno, da se bo? umaknil, pa ?eprav nisi dol?en umakniti se, saj ?e pelje? z maksimalno hitrostjo . Umaknil se bo? pa zato, ker se pa? no?e? kosat z ponorelim bedakom, ki kr?i omejitve in vse mo?ne predpise. Ampak to ne pomeni, da ima divjak prav. To enostavno pomeni, da mora pametnej?i pa? re?it situacijo sicer bo pokalo.

Enako je npr v kri?i??u, ko nek nestrpne? zapelje v zabasano kri?i??e ?eprav je jasno, da se kri?i??e pred njim ne bo izpraznilo pravi ?as, pa potem ta ?iv?ko ostane sred kri?i??a, ko mu sveti ?e rde?a na semaforju. Jasno da bo potem pametni ?ofer po?akal pred kri?i??em ?eprav ima zeleno, saj enostavno nima kam ve? peljat in bo po?akal, da se najprej iz kri?i??a skidajo nestrpne?i. Pameten mora pa? re?evat situacije, ker bedak ga ni v stanju re?evat, saj je bedak tam zato, da tak?ne situacije povzro?a.

Napisano

Hja, jasno, da se bo? umaknil, pa ?eprav nisi dol?en umakniti se, saj ?e pelje? z maksimalno hitrostjo . Umaknil se bo? pa zato, ker se pa? no?e? kosat z ponorelim bedakom, ki kr?i omejitve in vse mo?ne predpise. Ampak to ne pomeni, da ima divjak prav. To enostavno pomeni, da mora pametnej?i pa? re?it situacijo sicer bo pokalo.

Enako je npr v kri?i??u, ko nek nestrpne? zapelje v zabasano kri?i??e ?eprav je jasno, da se kri?i??e pred njim ne bo izpraznilo pravi ?as, pa potem ta ?iv?ko ostane sred kri?i??a, ko mu sveti ?e rde?a na semaforju. Jasno da bo potem pametni ?ofer po?akal pred kri?i??em ?eprav ima zeleno, saj enostavno nima kam ve? peljat in bo po?akal, da se najprej iz kri?i??a skidajo nestrpne?i. Pameten mora pa? re?evat situacije, ker bedak ga ni v stanju re?evat, saj je bedak tam zato, da tak?ne situacije povzro?a.

 

E lojzi tu pa nima? prav - ne mislim tebe ampak po zakonu" Dol?an si se!!!

 

?e en z rahlimi ?ivci

 

Avtomagazin na to temo

 

ko ga dohiti hitrej?i, se mu je dol?an ?im prej umakniti. ?e se mu ne zna, morda ni ustrezen kandidat za vo?njo, ?e pa se mu no?e (kar je iz prakse, takole na oko, kakih 90 odstotkov primerov neumikanja), pa sploh ni dorasel temu, ?emur se re?e vo?nja v prometu.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lojz pejd na CPP. prehitevalni pas je za prehitet drugo po?asnej?e vozilo pred tabo (seveda do omejitve 130 km/h)in po kon?anem manevru se vrnit na vozni pas!!! Vo?nja po levem v nedogled (kot se to po?ne v slo)pa je kaznivo mim grede.

 

Se podpi?em Jures

preber si gospod vsevedi Lojz (26. ?len ZVCP ? 1., 2. in 3. odstavek).seveda pa ostale ?lene preden se zmoti?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

E lojzi tu pa nima? prav - ne mislim tebe ampak po zakonu" Dol?an si se!!!

 

Dopu??am mo?nost da se motim, ampak logi?no je, da kdor ?e pelje z maksimalno dovoljeno brzino, se pa? nima komu umikat, ker pa? nih?e ne sme, razen policije, gasilcev, re?ilcev itd... peljat hitreje. ?e je 130 kon?na brzina, je to pa? maksimum kar se sme. Tle ni dileme. Je pa iz vidika varnosti sigurno bolje, da se divjaku, ki kr?i predpise, umakne?.

 

[

 

Opa opa jures, ne zavajat! Zdaj ?ele vidim, kaj bi ti meni rad prodal!

Govoriva o umikanju iz prehitevalnega pasu, v primeru, ko ?e pelje? z maksimalno hitrostjo, torej 130. V ?lanku pa opisujejo primer, ko nekdo po prehitevalnem pasu vozi 107km/h. Torej je ?e rezerva in ta se je dol?en umaknit.

?e vozi? z ni?jo hitrostjo od dovoljene si se logi?no dol?an umaknit hitrej?im. ?e pa vozi? z maksimalno dovoljeno hitrostjo, pa nisem ?isto prepri?an, ker enostavno, hitrej?ih pa? ni, oziroma, bolje re?eno, jih ne bi smelo bit. A lahko napopa? kak?en link na to tvojo trditev?

 

 

preber si gospod vsevedi Lojz (26. ?len ZVCP ? 1., 2. in 3. odstavek).seveda pa ostale ?lene preden se zmoti?

 

Dej mi link prosim!
Napisano

lojz, po prehitevalnem pasu se ne vozi ampak prehiteva...

zato se mu tudi rece prehitevalni pas ane :cheers:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lojz ne menjaj teme! in se ne spotikaj v tista o ?emer se ne govoriu,trenutno je bilo govora o umikanju da ali ne s prehitevalnega pasu,ne tudi policija ipd. ne sme ve? kot 130km/h razen na nujni intervenciski vo?nji,s katero se ozna?i z lu?kami in sireno. Ampak to je s5 nekaj drugega :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

lojz, po prehitevalnem pasu se ne vozi ampak prehiteva...

zato se mu tudi rece prehitevalni pas ane :cheers:

 

Tako je. Ampak hitreje od 130 ne sme? prehitevat. Kdor gre hitreje, pomeni da divja oziroma dirka. In prehitevalnemu pasu se re?e prehitevalni pas, ne re?e se mu pas za dirke oziroma divjanje, oziroma pas za zdravljenje manjvrednostnih kompleksov.

 

Lojz ne menjaj teme! in se ne spotikaj v tista o ?emer se ne govoriu,trenutno je bilo govora o umikanju da ali ne s prehitevalnega pasu,ne tudi policija ipd. ne sme ve? kot 130km/h razen na nujni intervenciski vo?nji,s katero se ozna?i z lu?kami in sireno. Ampak to je s5 nekaj drugega :P

 

Nene, uklopko ni res, Ne menjam teme jaz. Vi bi pa? skozi stranska vrata meni radi prodali, da si se dol?en umikat, ?eprav ?e vozi? z maksimalno hitrostjo, torej130.

?e vozi? POD omejitvijo, je pa to druga pesem in si se dol?en umaknit. To pa jaz ne zanikam.

 

Ampak tak?nih po?asnetov, katere vi tukaj neprestano servirate, sploh ni veliko in so redki, In taki se slej ko prej umaknejo. Meni se zmeraj. Le kak?nih par sekund je treba po?akat.

Napisano

Dopu??am mo?nost da se motim, ampak logi?no je, da kdor ?e pelje z maksimalno dovoljeno brzino, se pa? nima komu umikat, ker pa? nih?e ne sme, razen policije, gasilcev, re?ilcev itd... peljat hitreje. ?e je 130 kon?na brzina, je to pa? maksimum kar se sme. Tle ni dileme. Je pa iz vidika varnosti sigurno bolje, da se divjaku, ki kr?i predpise, umakne?.

 

[

 

Opa opa jures, ne zavajat! Zdaj ?ele vidim, kaj bi ti meni rad prodal!

Govoriva o umikanju iz prehitevalnega pasu, v primeru, ko ?e pelje? z maksimalno hitrostjo, torej 130. V ?lanku pa opisujejo primer, ko nekdo po prehitevalnem pasu vozi 107km/h. Torej je ?e rezerva in ta se je dol?en umaknit.

?e vozi? z ni?jo hitrostjo od dovoljene si se logi?no dol?an umaknit hitrej?im. ?e pa vozi? z maksimalno dovoljeno hitrostjo, pa nisem ?isto prepri?an, ker enostavno, hitrej?ih pa? ni, oziroma, bolje re?eno, jih ne bi smelo bit. A lahko napopa? kak?en link na to tvojo trditev?

Dej mi link prosim!

 

Dol?an si SE!!! Tudi ?e vozi? 150 pa je nekdo hitrej?i, dol?an si se!!!!

 

ampak ker nima smisla SE STRINJAM!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz pa osebno mislim da se ti moti?.

Ni nevaren tisti, ki je po?asnej?i od tebe. Nevaren si ti ker ima? slabe ?ivce. Tistega po?asnej?ega ti pa? uporablja? za svoj izgovor.

 

 

 

Ja seveda rad bi vas vidu 20-30 kilometrov dale? se vozit 60-65 kilometrov na uro kjer je omejitev 90, prov zraven bi se peljal pa da na lastne o?i vidim.

 

Pri prehitevanju takih dreka?ev niti jaz ne prekora?im 90 km/h ker ni potrebno, sem kljub temu divjak ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko tako ?lovek malo pomisli, ?ele vidi kak?ne bu?ke vi tukaj kotalite.

Poslu?te dragi mojstri! Pa se pejmo po va?e. Torej;

Kdor vozi po AC hitreje od omejitve, je v prekr?ku. Dr?i? Dr?i. In vi trdite, da se morajo ostali temu prekr?karju umaknit nazaj na vozni pas. Dr?i? Dr?i!

Zdaj pa poglejmo ?e z druge strani.

Kdor po prehitevalnem pasu vozi po?asneje od 130 in se ne umakne, je tudi v prekr?ku. Dr?i? Dr?i.

Torej se morate tudi vi temu po?asnemu prekr?karju lepo umaknit nazaj na vozni pas. Dr?i?

Torej va?a teorija je tak?na; Umikajte se prekr?karjem!

Napisano

Avtocesta in cesta, rezervirana za motorna vozila

 

110. ?len

 

(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, ve?jo od 60 km/h.

 

(2) V promet na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, se sme voznik vklju?iti in izklju?iti le na ozna?enih priklju?kih.

 

(3) Vozila, ki ?e vozijo po smernem vozi??u avtoceste ali ceste, rezervirane za motorna vozila, imajo prednost pred vozili, ki se vklju?ujejo v promet na tej cesti.

 

(4) Voznik, ki se z motornim vozilom vklju?uje v promet na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, mora voziti po pospe?evalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vklju?iti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogro?ati vozil, ki vozijo po njej.

 

Se nana?a na moj film?ek v?eraj kjer ustrahujem ljudi

 

(5) Voznik, ki se izklju?uje iz prometa na avtocesti ali na cesti, rezervirani za motorna vozila, se mora z vozilom pravo?asno pomakniti na desni prometni pas in brez zmanj?evanja hitrosti zapeljati na za?etek zaviralnega pasu.

 

(6) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali ve? prometnimi pasovi za vo?njo v eno smer, morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

 

TA-DAAAAAAA

 

(7) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima tri ali ve? prometnih pasov za promet vozil v eni smeri, smejo vozniki tovornih vozil, katerih najve?ja dovoljena masa presega 3,5 t, in vozniki vozil in skupin vozil, dalj?ih od 7 m, voziti le po dveh prometnih pasovih, ki sta na desni strani smernega vozi??a.

 

TA-DAAAAA

(8) Pri vo?nji pono?i z zasen?enimi ?arometi po avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima dva ali ve? prometnih pasov za vo?njo v eno smer, hitrosti ni treba prilagoditi vidni razdalji:

 

? ?e so dobro vidne pozicijske lu?i spredaj voze?ega vozila;

 

? ?e je rob vozi??a oziroma robnega ali odstavnega pasu ozna?en z odsevniki za ozna?evanje poteka ceste;

 

? ?e so pri?akovane ovire pravo?asno vidne tudi brez uporabe ?arometov z dolgim snopom svetlobe.

 

(9) Na vozi??u avtoceste in ceste, rezervirane za motorna vozila, je prepovedano obra?anje, vzvratna vo?nja, ustavitev ali parkiranje.

 

(10) Na odstavnem pasu je prepovedana vo?nja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitve v sili.

 

(11) Ne glede na dolo?bo prej?njega odstavka lahko vozijo in ustavijo na odstavnem pasu vozila izvajalca rednega vzdr?evanja avtoceste pri pregledu in vzdr?evanju ceste ter pri izlo?anju vozil, vozila policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in vozila in?pektorjev pri opravljanju in?pekcijskega nadzora. Pri tem morajo biti ozna?ena s predpisanimi svetlobnimi znaki oziroma s pomi?nimi signalnimi ali zapornimi tablami.

 

(12) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbli?je levemu robu smernega vozi??a, dovolj prostora za vo?njo intervencijskih vozil.

 

(13) Pe?ci ne smejo stopiti na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, ali hoditi po njej.

 

(14) Prepoved iz prej?njega odstavka ne velja za:

 

1. policiste pri opravljanju uradne dol?nosti;

 

2. osebe, ki opravljajo ogled prometne nesre?e ali so vklju?ene v ogled;

 

3. zdravstvene delavce, gasilce in druge osebe, ki nudijo in zagotavljajo potrebno pomo?;

 

4. in?pektorje, pristojne za nadzor cest in druge poobla??ene delavce, kadar nadzirajo stanje ceste;

 

5. delavce, ki delajo na ozna?enem gradbi??u na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila;

 

6. delavce izvajalca rednega vzdr?evanja ceste pri opravljanju delovnih nalog;

 

7. izvajalce izrednega prevoza, ki zaradi okvare obstane na avtocesti, pri ozna?evanju ovire;

 

8. voznika ali potnika vozila, ustavljenega v sili na odstavnem pasu.

 

(15) Osebe iz prej?njega odstavka, razen oseb iz 5. in 6. to?ke, morajo med zadr?evanjem zunaj vozila po avtocesti ali po cesti, rezervirani za motorna vozila, nositi odsevni telovnik ?ivo rumene ali oran?ne barve z vdelanimi odsevnimi trakovi bele barve.

 

(16) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik ali pe?ec, ki ravna v nasprotju s prvim ali ?estim ali trinajstim odstavkom tega ?lena.

 

Kazen ?e te dobijo na levem, pa je desni prazen (ne glede na hitrost, to se lahko ?e dodatno kaznuje)

 

(17) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim ali petim ali enajstim ali dvanajstim odstavkom tega ?lena.

 

(18) Z globo 260 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim ali devetim ali desetim odstavkom tega ?lena.

 

(19) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekr?ek oseba, ki ravna v nasprotju s petnajstim odstavkom tega ?lena.

 

(20) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik tovornega vozila, ki na avtocesti ali cesti rezervirani za motorna vozila prehiteva tam, kjer je to s prometnim znakom prepovedano.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dol?an si SE!!! Tudi ?e vozi? 150 pa je nekdo hitrej?i, dol?an si se!!!!

 

ampak ker nima smisla SE STRINJAM!

 

Napopaj link tega ?lena, ki govori TO?NO o tem kar ti trdi?! Prosim!
Napisano

Tako je. Ampak hitreje od 130 ne sme? prehitevat. Kdor gre hitreje, pomeni da divja oziroma dirka. In prehitevalnemu pasu se re?e prehitevalni pas, ne re?e se mu pas za dirke oziroma divjanje, oziroma pas za zdravljenje manjvrednostnih kompleksov.

 

no evo, na to se pa :cheers: , sploh ta zadnji del si zadel

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

26. ?len

 

(1) Na smernem vozi??u z dvema ali ve? ozna?enimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

 

(2) Na smernem vozi??u iz prej?njega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. ?e ima smerno vozi??e tri prometne pasove, je dovoljena vo?nja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.

 

(3) Na cesti z dvema ali ve? prometnimi pasovi za vo?njo v eno smer v naselju sme voziti voznik motornega vozila, katerega najve?ja dovoljena masa ne presega 7.500 kg, ki lahko brez oviranja sledi prometnemu toku, tudi po prometnem pasu, ki ni ob desnem robu smernega vozi??a.

 

(4) Kadar se na cesti iz prej?njega odstavka promet zgosti toliko, da vozila zasedajo vse prometne pasove na smernem vozi??u in se premikajo s hitrostjo, ki jo pogojujejo pred njimi voze?a vozila, ni dovoljeno zapeljati z enega na drugi prometni pas, razen zaradi razvr??anja pred kri?i??em ali ustavitve vozila.

 

(5) ?e je na smernem vozi??u iz prvega odstavka tega ?lena na enem od prometnih pasov onemogo?en promet vozil zaradi ovire ali se pas kon?a, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dol?ni omogo?iti vklju?evanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na tak?ni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vklju?i v promet ?e po eno vozilo (sistem zadrge).

 

(6) Na cesti, ki ima dva ali ve? ozna?enih prometnih pasov za vo?njo v eno smer, ni dovoljeno voziti po smernem vozi??u, namenjenem vo?nji v nasprotni smeri.

 

(7) Na cesti ali njenem delu je prepovedan promet motornih vozil, katerih najve?ja dovoljena masa presega najve?jo dovoljeno maso, omejeno s predpisom ali prometno signalizacijo.

 

(8) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim, ali drugim ali petim odstavkom tega ?lena.

(9) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim odstavkom tega ?lena.

 

(10) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?estim odstavkom tega ?lena. Vozniku motornega vozila se izre?e tudi 5 kazenskih to?k.

 

(11) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega ?lena.

 

(12) Z globo najmanj 1.000 eurov se kaznuje za prekr?ek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega ?lena, odgovorna oseba pa z globo 300 eurov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

lojz razlo?i nekaj kar si napisla!

Kako naj se jaz umeknem po?asnej?emu vozilu za mano ki me prehiteva????

in ?e 1x prehitevalni pas ni vozni pas!!!! Pa ?e se vozi? v prekr?ku ali brez njega!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja seveda rad bi vas vidu 20-30 kilometrov dale? se vozit 60-65 kilometrov na uro kjer je omejitev 90, prov zraven bi se peljal pa da na lastne o?i vidim.

 

Pri prehitevanju takih dreka?ev niti jaz ne prekora?im 90 km/h ker ni potrebno, sem kljub temu divjak ?

 

'YavarYe X6V6' tak?ni primeri, kjer bi se nekdo 30km dale? vozil 30pod omejitvijo in da ga na tej dol?ini ne bi blo mo?no prehitet, ne obstajajo. Tak primer obstaja samo v va?ih nadobudnih glavicah. Pa v pravljicah.

 

26. ?len

 

(1) Na smernem vozi??u z dvema ali ve? ozna?enimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

 

(2) Na smernem vozi??u iz prej?njega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. ?e ima smerno vozi??e tri prometne pasove, je dovoljena vo?nja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.

 

(3) Na cesti z dvema ali ve? prometnimi pasovi za vo?njo v eno smer v naselju sme voziti voznik motornega vozila, katerega najve?ja dovoljena masa ne presega 7.500 kg, ki lahko brez oviranja sledi prometnemu toku, tudi po prometnem pasu, ki ni ob desnem robu smernega vozi??a.

 

(4) Kadar se na cesti iz prej?njega odstavka promet zgosti toliko, da vozila zasedajo vse prometne pasove na smernem vozi??u in se premikajo s hitrostjo, ki jo pogojujejo pred njimi voze?a vozila, ni dovoljeno zapeljati z enega na drugi prometni pas, razen zaradi razvr??anja pred kri?i??em ali ustavitve vozila.

 

(5) ?e je na smernem vozi??u iz prvega odstavka tega ?lena na enem od prometnih pasov onemogo?en promet vozil zaradi ovire ali se pas kon?a, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dol?ni omogo?iti vklju?evanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na tak?ni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vklju?i v promet ?e po eno vozilo (sistem zadrge).

 

(6) Na cesti, ki ima dva ali ve? ozna?enih prometnih pasov za vo?njo v eno smer, ni dovoljeno voziti po smernem vozi??u, namenjenem vo?nji v nasprotni smeri.

 

(7) Na cesti ali njenem delu je prepovedan promet motornih vozil, katerih najve?ja dovoljena masa presega najve?jo dovoljeno maso, omejeno s predpisom ali prometno signalizacijo.

 

(8) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim, ali drugim ali petim odstavkom tega ?lena.

(9) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim odstavkom tega ?lena.

 

(10) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?estim odstavkom tega ?lena. Vozniku motornega vozila se izre?e tudi 5 kazenskih to?k.

 

(11) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega ?lena.

 

(12) Z globo najmanj 1.000 eurov se kaznuje za prekr?ek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega ?lena, odgovorna oseba pa z globo 300 eurov

 

Kje v teh ?lenih pi?e, da se mora? umaknit, kadar ?e vozi? z maksimalno hitrostjo 130km/h? Pri tej konkretni na?i debati je klju?ni faktor v tem pogovoru HITROST 130. Vi pa to kar ignorirate. Ehehehe,dragi moji, ne gre to tako

Dragi moji, govorite hipoteti?ne neumnosti.

?e se vozi z maksimalno hitrostjo, se nima? komu umaknit. Ker ga ni. 130 je kon?na hitrost. Torej konec. Druge brzine na na?i cesti ni. Tle se kon?a.

Napisano

'YavarYe X6V6' tak?ni primeri, kjer bi se nekdo 30km dale? vozil 30pod omejitvijo in da ga na tej dol?ini ne bi blo mo?no prehitet, ne obstajajo. Tak primer obstaja samo v va?ih nadobudnih glavicah. Pa v pravljicah.

Kje v teh ?lenih pi?e, da se mora? umaknit, kadar ?e vozi? z maksimalno hitrostjo 130km/h? Pri tej konkretni na?i debati je klju?ni faktor v tem pogovoru HITROST 130. Vi pa to kar ignorirate. Ehehehe,dragi moji, ne gre to tako

Dragi moji, govorite hipoteti?ne neumnosti.

?e se vozi z maksimalno hitrostjo, se nima? komu umaknit. Ker ga ni. 130 je kon?na hitrost. Torej konec. Druge brzine na na?i cesti ni. Tle se kon?a.

 

Se strinjam!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

he he lojz kon?na hitrost 130.........dej kupi si ?e avto k bo presegu to tvojo magi?no mejo

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

he he lojz kon?na hitrost 130.........dej kupi si ?e avto k bo presegu to tvojo magi?no mejo

 

?e?e, ampak za pravila, ki veljajo na na?ih cestah, prakti?no nih?e ne rabi hitrej?ega vozila. ?e si ti kupil "bolida" ki leti 300, 400 al pa ?e ve?, je to tvoj problem ali pa tvoja pravica ali pa, ?e ho?e?, tvoja smola. Ti bi se moral prilagajat tistim, ki vozijo 130, ne obratno. Ker si se ti zajebal v kalkulaciji, ne ostali. Od tistih, ki vozijo/mo po predpisi, ti nima? nikakr?ne pravice zahtevat, da se prilagajamo tebi, ker si ti tisti, ki gre?i?.

Napisano

lojz razlo?i nekaj kar si napisla!

Kako naj se jaz umeknem po?asnej?emu vozilu za mano ki me prehiteva????

in ?e 1x prehitevalni pas ni vozni pas!!!! Pa ?e se vozi? v prekr?ku ali brez njega!

 

Nisi zastopu. Umakni se nazaj na vozni pas, kadar na prehitevalnem pasu dohiti? vozilo, ki vozi po?asneje od omejitve. To je tvoja logika, ne moja, ker si ti tisti, ki ?eli?, da se umikamo prekr?karjem. Tega ne ?elim jaz, ampak ti.

In ?e enkrat; Prehitevalni pas ni pas za dirka?e ali pas za divjake ali pas za zdravljenje manjvrednostnih kompleksov.

Prehitevalni pas je namenjen prehitevanju pri maksimalni hitrosti 130km/h pa navzdol. Ne na vzgor.

Napisano

E lojzi tu pa nima? prav - ne mislim tebe ampak po zakonu" Dol?an si se!!!

 

?e en z rahlimi ?ivci

 

Avtomagazin na to temo

 

ko ga dohiti hitrej?i, se mu je dol?an ?im prej umakniti. ?e se mu ne zna, morda ni ustrezen kandidat za vo?njo, ?e pa se mu no?e (kar je iz prakse, takole na oko, kakih 90 odstotkov primerov neumikanja), pa sploh ni dorasel temu, ?emur se re?e vo?nja v prometu.

 

Meni je povsem jasno, zakaj se prehitevalni pas zapolni in postane vozni pas. Dovolj je samo en, ki spredaj zamaka in ne spusti naprej hitrej?ih. Potem se pa zadaj nabere kolona, ki spominja na vozni pas, dejansko pa bi samo rada pri?la mimo tistega Loj(z)a spredaj. Tudi sam sem najprej bil prepri?an, da so vsi "pomembni" na prehitevalnem pasu, potem pa pri?el do spoznanja, da bi vsi radi peljali hitreje, ampak zaradi enega ?topla spredaj tega ne morejo narediti.

 

Je pa iz vidika varnosti sigurno bolje, da se divjaku, ki kr?i predpise, umakne?.

 

To bi pa Boss moral videt. Mogo?e bo celo dobil nekaj (za)upanja v tebe.

 

Torej va?a teorija je tak?na; Umikajte se prekr?karjem!

 

Ja in? V ?em je problem. A bodo tebe kaznovali ali bodo mene? ?e sam vozim hitreje, to po?nem na LASTNO odgovornost. In, ?e spo?tuje? mojo odlo?itev, potem se mi pa? umakni in sprosti tudi ves, meni enako misle? promet, mimo. A je tako te?ko?

 

'YavarYe X6V6' tak?ni primeri, kjer bi se nekdo 30km dale? vozil 30pod omejitvijo in da ga na tej dol?ini ne bi blo mo?no prehitet, ne obstajajo. Tak primer obstaja samo v va?ih nadobudnih glavicah. Pa v pravljicah.

 

A tebi se sploh spla?a avto registrirat? Ker po pisanju sode?, se samo v nedeljo pelje? k ma?i pa do bifeja. Oboje je verjetno toliko stran, da se ma?ina niti dobro ne ogreje. Sej je jasno, da je karikiral pa kljub temu na nekaterih zavitih cestah varnega prehitevanja pa? ne more? izvesti. Sploh pa ne po tvojih navodilih.

 

Nisva si razli?na. Pa? mora? pri dinami?ni vo?nji spreminjati hitrost vo?nje, od hitrih odsekov do malo manj hitrih. Vklju?en v promet pa si isto kot ostali Ni? bolj in ni? manj. Pri dinami?ni vo?nji pa je res treba bolj paziti okrog sebe. Zakaj bi pazil nate tisti, ki ga prehiteva?. Vsak ?lovek, posebej pa pri nas je malo egoist. O nevarnosti po?asnih in hitrih voznikov pa.... Po?asni so nevarni za hitre, hitri pa za po?asne voznike. ?al pa ne moremo ni? spremeniti. Pri nas je hitrost teko?e vo?nje po avtocesti skoraj enaka kot po obvoznici . ?e pa ho?e? hitreje pa pospe?uje? in zavira?.

 

?e bi vsak premogel malo tolerance, bi bilo bistveno manj nesre?, ki nastanejo zaradi "podjebavanja". Tisti, ki prehiteva, se v tem momentu ne bi ?el u?itelja vo?nje in bi se umaknil, ko bi to bilo mogo?e, kolona za njim bi se pa lahko vzdr?ala vo?nje za ritjo in blendanja pa bi bil volk sit in koza cela. Ampak Slovenci imamo tako dolgo?asno ?ivljenje, da nam take situacije predstavljajo izziv.

 

Druga?e pa Persen pomirja. Sprijazni se.

 

Ja, in slab?a vozni?ke sposobnosti, zato tudi opozorilo v navodilih. Eni ga imajo pa ?e celo ?ivljenje v krvi...

 

In, da ne bomo ?isto iz teme za?li. Takega Dodga bi ?e jaz mel:

 

Napisano

.

Ja in? V ?em je problem. A bodo tebe kaznovali ali bodo mene? ?e sam vozim hitreje, to po?nem na LASTNO odgovornost. In, ?e spo?tuje? mojo odlo?itev, potem se mi pa? umakni in sprosti tudi ves, meni enako misle? promet, mimo.

 

 

O nene. S kr?enjem predpisov ogro?a? vse ostale udele?ence v prometu. Tega mandata pa ti ni podelil nih?e. Ti nima? nikogar pravice ogro?at, na ra?un svoje objestnosti.

Seveda vsak, ki se poda na cesto, prevzame dolo?eno tveganje nase. Ampak to tveganje vsak prevzame nase takrat, ko se odlo?i da bo napravil vozni?ki izpit po pravilih in v tak?ni meri, katera so zapisana pri polaganju vozni?kega izpita. Kdor je ?el delat izpit, je bil seznanjen s pravili in s temi pravili lahko vsak presodi ali je pripravljen v skladu s temi pravili prevzet dolo?eno tveganje.

Ti pa s svojim divjanjem, vsem ostalim udele?encem, vsiljuje? neka svoja pravila in s tem posredno vsakemu udele?encu v prometu vsiljuje? VE?JE tveganje. Te pravice pa ti nima?!

Napisano

Ok un pred mano se ma pravico vozit 60 js mam prvico se vozit 90, tolk kot je omejitev kdo ima zdej prav ?

Pa ne mi pisat da oba, ?e smo ?e picajzli nekdo je v prekr?ku kiga NIKOLI ne kaznujejo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.