Skoči na vsebino

zračna rja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

moja mazda 3 je stara7 let in dobesedno gnije.boki,vrata,pragovi,,,,,katastrofa :(

 

Najbolj?e je nov avto takoj izolirat odspodaj, ker proizvajalci tega ne delajo.

Sem mel mo?nost videt Opel corso isti letnik z in brez izolacije, pa je razlika ko no? in dan, tista brez izolacije je cvetela vsepovsod, kjer je lahko voda malo dalj stala (blatiki so tako oblikovani da voda dobesedno stoji v tistem robu).

Napisano

jst sm meu tega kr precej na opel signumu srebrna metalik, tut na strehi. Na prej?nji mi?je sivi metalik ?estki ne, na novi perla beli pa spet. Vsaj men je ratal to lepo dol spravit s krpo iz mikrovlaken, k je bla mal vla?na.

 

Pejt km drgam, cosmos btc pa re?, kaj je blo pr selmarju pa ti znajo kej zrihtat :)

Napisano

Pozdravljeni!

@maniaxxx, to kar se ti dogaja, ni ravno normalno. To se je pri nas dogajalo na citroenu C3. Tam so nam razlozili enako kot tebi - ni nas problem, znajdite se sami. Cez cas sem nekje zasledil, da se to dogaja, ker je neka napaka v barvi in zaradi tega je avto bolj dovzeten na "rjave pikice". Jaz sem jih odstranil z grobim delom gobice za odstranjevanje mrcesa. Ta gobica ne poskoduje laka. Srcno upam, da se ne bos spravil nad to nadlogo s kaksno viledo, ker potem bos imel resen problem.. Zaradi tega ti avto ne bo rjavel. Se pa zadeva ponavlja in je zelo nadlezna - no, vsaj meni je bila.. Pri moji mazdi se to ne dogaja. Avto je parkiran v garazi pri delavnici, kjer se reze s fleksom, vari, brusi,... In ni nobene tezave z lakom. Je pa metalik srebrna (moj drugace rjavi 100/h in bo letos na spomlad ze drugic barvan, pa je letnik 2003).

 

Upam, da resis problem!

 

Lp, M

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

jst sm zadnji? pral belko, ki je perla bele barve, pa je tega ful na prednjih vratih na spodnjem kotu pr kolesu. Mam 35tkm v 8 mesecih, tko da je dost na cesti, bremzam pa tut kr nekaj, tko da vzrok je pomojm bol moje bremzanje.

Mam zdj dva parkinga za popravit pa za zamenjat ?ipo na kasko pa bom ?e to fantom na Cosmosu reku pa bomo vidl, kako pa kaj bodo rekli. Upam, da bojo zrihtal, ?ene bo pa ?u plastelin v akcijo :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na?el re?itev v Obiju ?isto po naklju?ju, Sonax ?istilo za lete?o rjo. Dobesedno tak naziv ima.

 

Enostavno nanese? (razpr?ilo), pusti? cca. 3-5 minut, nato spere? z mo?nim curkom, zadevo ponovi? in v drugo ?e zgobico podrgne? po njih ter vse skupaj spere?.

 

Reakcija odstranjevanja se pojavi v obliki vijoli?ne barve, ki polzi od mesta rje navzdol (teh 3-5 minut).

 

In najpomembneje - deluje!

 

Cena cca 15 Eurov, pakiranje velikosti Stelexa.

 

Definitivno re?itev za celo leto, ?e ne ?e dalj.

 

Lp.!

58461.png
Napisano

Na?el re?itev v Obiju ?isto po naklju?ju, Sonax ?istilo za lete?o rjo. Dobesedno tak naziv ima.

 

Enostavno nanese? (razpr?ilo), pusti? cca. 3-5 minut, nato spere? z mo?nim curkom, zadevo ponovi? in v drugo ?e zgobico podrgne? po njih ter vse skupaj spere?.

 

Reakcija odstranjevanja se pojavi v obliki vijoli?ne barve, ki polzi od mesta rje navzdol (teh 3-5 minut).

 

In najpomembneje - deluje!

 

Cena cca 15 Eurov, pakiranje velikosti Stelexa.

 

Definitivno re?itev za celo leto, ?e ne ?e dalj.

 

Lp.!

 

torej je topilo.... :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 let kasneje...
Napisano

Danes sem ?nofal okoli avta in po naklju?ju odkril pikice rje po spodnjem delu vrat, cca. skupno 30 pikic. Vpra?al sem strica Googla kaj je to in odkril, da gre za zra?no rjo.

 

Nato sem istega strica ?e vpra?al kako kemikalijo naj uporabim in na?el tole https://www.operi-avto.si/zracna-rja/2116-gyeon-q2m-iron-500ml.html

 

A je kdo to ?e probal al svetujete katero drugo ?istilo?

Napisano

Pa kje najdete glih vse pizdarije sveta na svojem avtu?

A z poliranjem ne bi ?lo dol?

Po mojem bi ?lo pa ?e najmanj ?kodi barvi... vsekakor manj, kot razna kemi?na razpr?ila.

 

 

Napisano

Alex zracno rjo ima vsak. Med zaviranjem se zavorni prah prime feltne, vrat in ostalih delov karoserije. Priporocljivo jo je redno odstranjevati. To se sploh vidi na belem avtu. Avto lahko spoliras pa bo ze naslednji dan cistilo reagiralo (vijolicno), kar pomeni prisotnost zracne rje. Iron x pa ni niti malo skodljiv in ga lahko uporabljas kjer koli na avtu in nebo nic poskodoval ali "stopil" razen zracne rje :)

Napisano

Zra?ne rje se nikoli ne polira. Plastelin se pa uporablja ve?inoma za odstranjevanje umazanije pred poliranjem ker pu??a praskice na barvi.

 

image.jpeg

 

  • 3 tedne kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v zračna rja

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.