Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam Mazdo2 letnik 2004, diesel in se mi ob v?igu pojavlja te?ava, da mi avto nikakor ne v?ge. Ne vedno, je pa pozimi kar pogosto. Recimo danes zjutraj je bilo -2 stopinji in avto 8 min ni v?gal. Velikokrat se mi tudi lu?ka za gretje sve?k ne pri?e, vendar kljub temu po?akam od pol minute do minuto preden se avto za?tarta. Tudi ko se lu?ka ne pri?ge avto v?ge, v?asih pa ne.

Zamenjali smo tudi sve?ke, tako da te niso problem. Ima kdo podoben problem oz pozna re?itev.

 

hvala

Napisano

Kdaj sam od sebe ugasne na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ima motor druga?en zvok kot ponavadi?

 

Nisem zaznal kaksen drug zvok. Tudi ko se avto na racunalnik priklopi ne zazna nobene napaka na motorju.
Napisano

Da ne bom odpiral nove teme. Avto v?asih rabi dlje da v?ge oz. je treba bolj dolgo verglat, ampak samo ko je vro? pa ?e to zlo poredko, mrzel v?iga ko nov, kaj bi lahko to bilo? Gre se za 2.3 benz mazduro. :D

Napisano

Pri teh motorjih je rado prebilo tesnila injektorjev in je uhajala kompresija.Sli?alo pa se je kot pihanje

 

Danny samo to se dogaja ko je "mrzlo" oz hladneje. NE pa vedno. Ko je topleje zunaj tega ni.
Napisano

?eprav ste menjali grelne sve?ke bi js na tvojem mestu probu ?e ?e dejansko delujejo s tokovnimi kle??ami kolko toka gre ?ez.(lahko je pokvarjen rele,pregorjena varovalka .......)

 

Pa ?e neki, pri 1.4 D je biu tudi pogost faler da je vleklo fou? zrak v cevke goriva in so bli notr balon?ki zraka,seveda diesel ?e ma zrak notr ne v?ge oz. v?ge kadar se izzra?i po dolgem vergljanju. Na vrhu motorja bo? vidu nekaj prozornih cevk in majhno pumpico na levi, kadar no?e v?gat poglej ?e so balon?i zraka v njih oz. nakajkrat popumpaj nafto in bi moglo kresnt .

Napisano

?eprav ste menjali grelne sve?ke bi js na tvojem mestu probu ?e ?e dejansko delujejo s tokovnimi kle??ami kolko toka gre ?ez.(lahko je pokvarjen rele,pregorjena varovalka .......)

 

Pa ?e neki, pri 1.4 D je biu tudi pogost faler da je vleklo fou? zrak v cevke goriva in so bli notr balon?ki zraka,seveda diesel ?e ma zrak notr ne v?ge oz. v?ge kadar se izzra?i po dolgem vergljanju. Na vrhu motorja bo? vidu nekaj prozornih cevk in majhno pumpico na levi, kadar no?e v?gat poglej ?e so balon?i zraka v njih oz. nakajkrat popumpaj nafto in bi moglo kresnt .

 

Jaz eventuelno sumim, da bi bil lahko rele, samo koliko so mi rekli, so zmerli pa ni bilo nobenih te?av.

 

Kar se pa ti?e da bi lahko zrak vleklov cevke za gorivo, bi pa se to moralo pojavljati tudi v toplej?ih mesecih ne samo pozimi?

 

Ve kdo kje bi tale rele za v?ig bil? Ker sem gledal v ?katli za releje pa ni posebej ozna?eno za sve?ke. Mogo?e je kje drugje kaj skrito. Tudi v navodilih ni? ne pi?e posebnega.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.