Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po ve?jem ?tevilu prevo?enih km se lahko pojavijo te?ave s pritiskom olja. Na minimalnih obratih mora ob dobrem delovanju mazalnega sistema pritisk olja zana?ati 1,5 bar pri max. obratih pa do 6 bar. V motorju, v oljnih poteh, se v?asih bolj ali manj vsedalo ostanki izrabljenega olja pome?ani z ostanki obrabe. S?asoma se presek oljnih kanalov lahko tako zmanj?a, da vpliva na zmanj?anje pritiska motorneha olja. Pravkar sem se pogovarjal s prevoznikom in mehanikom, ki je na enem od svojih vozil opazil pove?ano zmanj?anje pritiska olja, ki je zma?al najve? 1,5 bar. Sam se je odlo?il na podlagi prebrenega o METABONC CL na internetu in poskusil s ?i??enjem motorja. Pred menjavo olja je v motor nalil METABOND CL in ga pustil delati na minimalnih obratih cca 30 min. Po menjavi olja in oljnega filtra se je pritisk olja vrnil v normalo in ?e naprej deluje normalno.

Veliko krat se je na tem forumu pojavilo vpra?anje glasnosti dro?nikov. Eden od vzrokov za to je lahko slaba prehodnost oljnih kanalov, ki vpliva na manj?i dotok olja v dro?nike in posledi?no pojav zraka v njih, kar bezinske motorje pretvaja v ropotajo?e naprave, ki regljajo kot strej?i dizli.

 

Torej pri takih pojvih priporo?am uporabo METABOND cleanerja in uporabo olja z manj?im razponom viskozitete (W).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

tlak olja se rece

(haha to spada pod komedijo, ko neslovenc popravlja slovenca, kr kul, da ima slovenscina razsjasnjene kdaj je pritisk in kdaj tlak :notworth: )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tlak olja se rece

(haha to spada pod komedijo, ko neslovenc popravlja slovenca, kr kul, da ima slovenscina razsjasnjene kdaj je pritisk in kdaj tlak :notworth: )

 

In to ne prvi?, marve? najmanj ?e drugi?. Druga?e je pa to najverjetnje zardi tega, ker ima stroka lahko tudi svoj "?argon" oziroma terminologijo. Dejansko pa je tlak = pritisk, le, da ima? ti bolj prav, saj je najverjetneje tvoje poznavanje problematike posledica kakega zagrizenega fizika, ki termina pritisk ni priznaval in vas je maltretiral, ?e ste po njegovem uporabili napa?en termin. Jaz sem nekoliko pod vplivom vzhodnih jezkov, kjer je uveljavljen termin "pritisak". Hrvati imajo tudi izraZ tlak, medtem, ko je v Srbiji ta termin bolj malo v uporabi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

oni imajo en izraz za vse, slovenscina (tehnicna slovenscina) pa mocno razlikuje kaj je tlak in kaj pritisk :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Po ve?jem ?tevilu prevo?enih km se lahko pojavijo te?ave s pritiskom olja. ..........

 

Torej pri takih pojvih priporo?am uporabo METABOND cleanerja in uporabo olja z manj?im razponom viskozitete (W).

 

Sej vem da je nek ?e bila tema o tem, pa vseeno...

Kje bi lahko to kupil - men tud v?asih "zaropota" dro?nik. Pa bi to probal ker moram itak menjat olje.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

tlak = pritisk

 

(fizik)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

tlak = pritisk

(fizik)

 

ok ce bi reku frizer, ajde...ampak fizik pa ne znas razlikovat med tema dvema pojmoma... :wacko:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

no, da vrnem temo med ?ive, ?eprav morda i??em na napa?nem mestu. enkrat marca, ko je bil ?e mo?an mraz, sem tlele na forumu postavil vpra?anje, ?e kdo ve kaj bi bil vzrok tega, da mi je motor na mazdi 3, 1.6 diesel po 3 minutah po v?igu za?el klenkat. po nadaljnjih 3 minutah in par 100 m vo?nje pa utihnil. res je da je avto pred tem v?igom 2 tedna stal, vmes je bilo tudi precej mraza in snega (zato ga nism mogu rabit). takrat je bil kot najverjetnej?i vzrok omenjen problem dro?nikov. od takrat do danes je avto delal povsem normalno. normalen zvok, poraba.....

 

u?eraj pa mi je po tankanju (in obenem ?e prevo?enih kar nekaj 100 km) za?el ob v?igu spet klenkati. ne tako mo?no kot takrat, morda bi lahko rekel kot golf II, nekaj takega. klenkanje se je spreminjalo z obrati, naredil sem 200m, s prve v drugo......in stvar je izginila. spet use normalno. po?akam malo, ugasnem, po?akam, v?gem.......stvar deluje. grem in ?ez ?as ob postanku na cestninski ko grem z gasa po prestavah po?as dol in v ler-ponovno isti zvok. dam v prestavo, malo vozim v prestavi, zvok izgine. in do sedaj use ok. sicer sem opazu tud da se kdaj sli?i po v?igu zelo pritanjen zvok ki spominja na zvok kot ga naredi injektor kak?nega motorja delovnega stroja, ko ga ma? vzetega iz motorja in preverja? nastavljen tlak z ro?no tla?ilko (drga? ne znam opisat:) ). vendar ta zvok ni sorazmeren z obrati...mo?no je da mam kak?en kos kje slabo pritrjen, se mi je ?e enkrat zgodilo z eno cevjo to.

avto drga? deluje normalno, uno klenkanje se od u?eraj ni pojavlo ve?. tako da me zanima a je mogo?e da so prisotne kje kak?ne smeti, ki zabijejo te kanale dro?nikov, pa je to vzrok tega ?udnega pojavljanja. al ma ?e kdo kako drugo idejo. mam pa sicer ?e blizu 200 000km.

 

btw, ?e je kak dober mehanik za mazde na primorskem...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.