Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po ve?jem ?tevilu prevo?enih km se lahko pojavijo te?ave s pritiskom olja. Na minimalnih obratih mora ob dobrem delovanju mazalnega sistema pritisk olja zana?ati 1,5 bar pri max. obratih pa do 6 bar. V motorju, v oljnih poteh, se v?asih bolj ali manj vsedalo ostanki izrabljenega olja pome?ani z ostanki obrabe. S?asoma se presek oljnih kanalov lahko tako zmanj?a, da vpliva na zmanj?anje pritiska motorneha olja. Pravkar sem se pogovarjal s prevoznikom in mehanikom, ki je na enem od svojih vozil opazil pove?ano zmanj?anje pritiska olja, ki je zma?al najve? 1,5 bar. Sam se je odlo?il na podlagi prebrenega o METABONC CL na internetu in poskusil s ?i??enjem motorja. Pred menjavo olja je v motor nalil METABOND CL in ga pustil delati na minimalnih obratih cca 30 min. Po menjavi olja in oljnega filtra se je pritisk olja vrnil v normalo in ?e naprej deluje normalno.

Veliko krat se je na tem forumu pojavilo vpra?anje glasnosti dro?nikov. Eden od vzrokov za to je lahko slaba prehodnost oljnih kanalov, ki vpliva na manj?i dotok olja v dro?nike in posledi?no pojav zraka v njih, kar bezinske motorje pretvaja v ropotajo?e naprave, ki regljajo kot strej?i dizli.

 

Torej pri takih pojvih priporo?am uporabo METABOND cleanerja in uporabo olja z manj?im razponom viskozitete (W).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

tlak olja se rece

(haha to spada pod komedijo, ko neslovenc popravlja slovenca, kr kul, da ima slovenscina razsjasnjene kdaj je pritisk in kdaj tlak :notworth: )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tlak olja se rece

(haha to spada pod komedijo, ko neslovenc popravlja slovenca, kr kul, da ima slovenscina razsjasnjene kdaj je pritisk in kdaj tlak :notworth: )

 

In to ne prvi?, marve? najmanj ?e drugi?. Druga?e je pa to najverjetnje zardi tega, ker ima stroka lahko tudi svoj "?argon" oziroma terminologijo. Dejansko pa je tlak = pritisk, le, da ima? ti bolj prav, saj je najverjetneje tvoje poznavanje problematike posledica kakega zagrizenega fizika, ki termina pritisk ni priznaval in vas je maltretiral, ?e ste po njegovem uporabili napa?en termin. Jaz sem nekoliko pod vplivom vzhodnih jezkov, kjer je uveljavljen termin "pritisak". Hrvati imajo tudi izraZ tlak, medtem, ko je v Srbiji ta termin bolj malo v uporabi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

oni imajo en izraz za vse, slovenscina (tehnicna slovenscina) pa mocno razlikuje kaj je tlak in kaj pritisk :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Po ve?jem ?tevilu prevo?enih km se lahko pojavijo te?ave s pritiskom olja. ..........

 

Torej pri takih pojvih priporo?am uporabo METABOND cleanerja in uporabo olja z manj?im razponom viskozitete (W).

 

Sej vem da je nek ?e bila tema o tem, pa vseeno...

Kje bi lahko to kupil - men tud v?asih "zaropota" dro?nik. Pa bi to probal ker moram itak menjat olje.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

tlak = pritisk

 

(fizik)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

tlak = pritisk

(fizik)

 

ok ce bi reku frizer, ajde...ampak fizik pa ne znas razlikovat med tema dvema pojmoma... :wacko:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

no, da vrnem temo med ?ive, ?eprav morda i??em na napa?nem mestu. enkrat marca, ko je bil ?e mo?an mraz, sem tlele na forumu postavil vpra?anje, ?e kdo ve kaj bi bil vzrok tega, da mi je motor na mazdi 3, 1.6 diesel po 3 minutah po v?igu za?el klenkat. po nadaljnjih 3 minutah in par 100 m vo?nje pa utihnil. res je da je avto pred tem v?igom 2 tedna stal, vmes je bilo tudi precej mraza in snega (zato ga nism mogu rabit). takrat je bil kot najverjetnej?i vzrok omenjen problem dro?nikov. od takrat do danes je avto delal povsem normalno. normalen zvok, poraba.....

 

u?eraj pa mi je po tankanju (in obenem ?e prevo?enih kar nekaj 100 km) za?el ob v?igu spet klenkati. ne tako mo?no kot takrat, morda bi lahko rekel kot golf II, nekaj takega. klenkanje se je spreminjalo z obrati, naredil sem 200m, s prve v drugo......in stvar je izginila. spet use normalno. po?akam malo, ugasnem, po?akam, v?gem.......stvar deluje. grem in ?ez ?as ob postanku na cestninski ko grem z gasa po prestavah po?as dol in v ler-ponovno isti zvok. dam v prestavo, malo vozim v prestavi, zvok izgine. in do sedaj use ok. sicer sem opazu tud da se kdaj sli?i po v?igu zelo pritanjen zvok ki spominja na zvok kot ga naredi injektor kak?nega motorja delovnega stroja, ko ga ma? vzetega iz motorja in preverja? nastavljen tlak z ro?no tla?ilko (drga? ne znam opisat:) ). vendar ta zvok ni sorazmeren z obrati...mo?no je da mam kak?en kos kje slabo pritrjen, se mi je ?e enkrat zgodilo z eno cevjo to.

avto drga? deluje normalno, uno klenkanje se od u?eraj ni pojavlo ve?. tako da me zanima a je mogo?e da so prisotne kje kak?ne smeti, ki zabijejo te kanale dro?nikov, pa je to vzrok tega ?udnega pojavljanja. al ma ?e kdo kako drugo idejo. mam pa sicer ?e blizu 200 000km.

 

btw, ?e je kak dober mehanik za mazde na primorskem...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.