Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imam M6 CD143 letnik 2007 (155000 km). Peljem se po avtocesti (11.02.2013, mo?no naletava sneg)in mi avto kar naenkrat za?ne tresti, po 2 km, pa je za?el zgubljati mo?. Motor je bil,ogret, prej sem vozil po mestu. V 6 prestavi ga sploh nisem mogel voziti, s 5 prestavo, pa je komaj zmogel 120km na uro. Tudi ?e sem prestavil v 4 prestavo nisem dobil nobenega odziva od motorje (zamorjeno do konca). Tako sem se vozil okoli 40 km po avtocesti. Ko sem zavil z avtoceste in prestavil v 2 prestavo in dodam gas, je avto sko?il in za?el delovati, recimo da normalno.

Naslednji dan se spet peljem po avtocesti in avto se obna?a kar normalno, opa?am pa da mi porabi ve? nafte kot pred tem dogodkom (okoli 8,3 l/km pri 2300 obratih).

Kaj bi bil lahko vzrok te te?ave?, ali so napoti kak?ne huj?e scene?

Hvala za odgovore in LP.

Napisano

pr meni je bilo isto pri prej?nji sivki (143km DPF). avto zgubil mo?, nikamor ?el, potem spet delal...pa spet ne...parkrat se mi je zgodilo..ugasnil..v?gl..delal normalno.... enkrat pa kr nikamor ve?, komej 60 v tretji po odstavnem pasu...komi pr?u do lj...crknu pa je v Mb pa se ni ni? pr?galo...no, na Vranskem postane armaturka k bo?i?na jelka...pr Dom?alah pa potegne ?ist normalno...diagnoza - fu? ?oba ;) zamenjal, dobil pri Fe?tajnu eno za 100?, prva ni delala, druga je bila ok, mi jo je zemanjal brez problema...

 

upam, da kej pomaga..

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Baje zelo lepo paše k avtomatiku...to so do sedaj rekli vsi,ki so vozili kombinacijo tega motorja in avtomatika...ne glede ali M3 (5v,4v) ali CX-30. In baje ima lepšo real life porabo kot stari 2.0 VLTP tukaj itak nima veze z realnostjo,za to pa je Mazda šla ta korak,kljub nevarnosti plačanja penalov...pač Mazda je "upornik" (Alexander Bloch). X ima prednost cca. 0,1L (izjava Schuster Automobiele), in glede na razliko v ceni ...za normalne voznike,ki ne potrebujejo toliko konjičkov,je to zamenjava za stare Skyactiv-G 2.0, ki ni "gnila".     
    • Tako je. 5.03€ z novo prometno po pošti na dom.   7.30€ na Upravni Enoti.
    • Ja kako pa prometno podaljšaš? A ti vedno novo pošljejo?   Ja kolk je pa ceneje... plačam 12€ stroška na storitev. Proti zavarovanju 1032€ in nadomestilu za ceste 153€ to res ni omembe vreden znesek.
    • In to navdušuje s čim? 
    • Čisto se razumeva, samo tudi če je samo noč, ga je še vedno treba shraniti. To hočem dopovedati, da ni lahko. Pa kako si prišel do tega, da ni treba da so rezervoarji veliki? Ponavadi se pokaže kontra, ker po občutku premetavati te energije ni tako enostavno in natančno. Hindenburga se spomniš? No, tam je bilo kar veliko vodika na kupu, pa verjetno ne blizu temu, kar sproducirajo neki OVEji na nivoju države, ko ni povpraševanja po elektriki, produciraš jo pa na veliko.   Podobno kot z baterijami za ta namen. Vsi mislijo, da so rešitev, je pa to samo začimba juhe, ne pa glavna sestavina. Govorim o občutku ljudi, ki ga nimajo. Podobno kot marsikdo še vedno misli, da greš malo fitnes kolo gonit, pa boš električni avto napolnil. Saj ja delaš štrom - pol se že menda fila. Ne more tako dolgo trajati. O takšnih relacijah glede razumevanja energetike govorim...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.