Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Jaz s tem avtom res nimam sre?e. Gre za mazdo 6 diesel, letnik 2004. Kupljena od prvega slovenskega lastnika s preverjeno zgodovino pri 100k km. Sedaj ima 195k km. Lastnik sem ?e 5 let.

 

V zadnjih treh letih sem za izredna popravila vlo?il ?e 5k ?. Po pol leta normalnega delovanja imam spet problem - avto ne v?ge. Pred 14 dnevi sem v soboto normalno pri?el domov, v nedeljo je avto stal, v ponedeljek zjutraj je normalno verglal, vendar ne v?ge.

 

Poskusili smo ?e drugo nafto, filter za nafto je nov ( menjan pred 5 k km ), grelne sve?ke so dobre, nafta v motor pride, tester ne poka?e nobene napake, poskusil sem z drugim klju?em, akumulator menjan pred 5 k km. Tavelik servis (jermen, ?ponarji, vodna pumpa, jermen alternatorja in ?ponarji alternatorja ) narejen pred 5 k km. motor je v fazi ( ni presko?u jermen za kak zob ).

 

Ima kdo ?e kako idejo kaj pogledati? al pa ?e vsaj kdo ve za kak globok prepad z dovozom za avtovleko, ker tega avta imam ?e pun k***c..

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

IMV je bil ?e menjan pri 150k km.. Tudi ko sem imel z njim te?ave, mi je crkoval pri prostem teku.. v?gal mi je normalno. Je mogo?e da zaradi IMV ventila niti ne v?ge?

Napisano

IMV je bil ?e menjan pri 150k km.. Tudi ko sem imel z njim te?ave, mi je crkoval pri prostem teku.. v?gal mi je normalno. Je mogo?e da zaradi IMV ventila niti ne v?ge?

 

Ne dogaja se pogosto, vendar se. Preveri stanje senzorja obratov na vztrajniku.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne IMV ni kriv, avto bi moral vseeno v?gat...poglej skupno maso ki je pod filtron od zraka, tam je masa ki gre na injektorje. In varovalke ki so pri motorju.

www.gistel.si

Napisano

IMV je bil ?e menjan pri 150k km.. Tudi ko sem imel z njim te?ave, mi je crkoval pri prostem teku.. v?gal mi je normalno. Je mogo?e da zaradi IMV ventila niti ne v?ge?

 

Hvala za odgovor. Bi to napako na senzorju moralo pokazati na testerju?

 

Ne IMV ni kriv, avto bi moral vseeno v?gat...poglej skupno maso ki je pod filtron od zraka, tam je masa ki gre na injektorje. In varovalke ki so pri motorju.

 

Tega nismo ?e probali.. Hvala za idejo.

Napisano

:wacko:

 

?ivjo!

 

Mene je tudi matralo vi?ganje v mrazu... pri toplem ni bilo problema.

Pred tem sem menjal IMV in akumulator, preverjal sanje sve?k, pa filter za nafto...

 

Avto si najbr? imel na testerju, si gledal stanje injektorjev?

Pri meni se je izkazalo, da sta bila dva injektorja pri koncu... kar se je precej sli?alo pri obremenitvi motorja, naprimer v klanec po avtocesti, pri cca 120km/h je bilo sli?ati ro?ljanje..

 

No po zamenjavi dveh injektorjev zadeva deluje mnogo bolje! tudi zadnji? pri -8 je "kresnila" v prvo. :party0035:

Napisano

Po moje je pa pumpa kriva in ne pride nafta niti do injektorjev.

33112_1.png

Napisano

@MiSko1980

 

Pri meni ni nikoli bil problem z v?iganjem.. vedno je v?gal v prvo, ne glede na to ali je bilo mraz ali toplo. Avto ni imel nobenih ?udnih glasov v nobenem obmo?ju obratov/obremenitvi. Po generalki na motorju je predel kot dobro namazana muca :prstgor:

 

@?irinofski

 

Glede na to da je bila pred 8 k km narejena generalka na motorju ( nova glava, 2 nova bata ), bi rekel da je kompresija OK. bom vseeno rekel mehaniku naj preveri, ?e ?e ni... vidim da bo imel v ponedeljek veliko novih stvari za pregledati.. :)

Napisano

Po moje je pa pumpa kriva in ne pride nafta niti do injektorjev.

 

Nafta v motor pride. Vseeno pa sam tudi sumim pumpo - pomoje ne fila pod dost pritiska.. pumpa je spet jurja+ :(

 

@batko

 

Nene.. cedilo sem spucal in podlo?ke zamenjal ko sem menjal vztrajnik in sklopko (pri pelkotu ). Na avtocesti so mi zaribali ojni?ni le?aji, pa je jermen presko?u.. you know the rest. Popravilo je trajalo en mesec.. 2 dni po tistem ko sem avto dobil nazaj smo se s punco in sinom vra?ali iz trgovine je nekaj cukalo in piskalo in se je za?elo kaditi izpod pokrova motorja - zaribal je ?e le?aj od ?ponarja od alternatorja (rolica ), pa je jermen od alternatorja drsal dokler se ni scvrl in strgal. En teden po tem je za?el tresti ?e drugi ?ponar, za katerega ni ponaredka in je original 280? brez davka.. k sre?i pa?a gor tudi ?ponar od 136 konjske verzije, ki je za ve? kot pol cenej?i.

Napisano

Sej ?e odvije? cev ki gre na injektorje vidi? ?e ustvarja pumpa pritisk...jaz sem imel enak problem kot ima? ti, avto ni hotel v?gat in mi ni delal ventilator od gretja, potem sem nekaj brskal po varovalkah pri motorju in okoli tiste mase ki sem ti prej omenil in je za?el ventilator spet delat in je avto v?gal, od takrat je minilo dve leti in se ni ve? ponovilo. Ampak ?e dandanes nevem v ?em je bil problem. Za vsak slu?aj preveri ?e ti dela ventilatorr v avtu.

www.gistel.si

Napisano

Sej ?e odvije? cev ki gre na injektorje vidi? ?e ustvarja pumpa pritisk...jaz sem imel enak problem kot ima? ti, avto ni hotel v?gat in mi ni delal ventilator od gretja, potem sem nekaj brskal po varovalkah pri motorju in okoli tiste mase ki sem ti prej omenil in je za?el ventilator spet delat in je avto v?gal, od takrat je minilo dve leti in se ni ve? ponovilo. Ampak ?e dandanes nevem v ?em je bil problem. Za vsak slu?aj preveri ?e ti dela ventilatorr v avtu.

 

ok, to so dobre informacije.. bomo vsekakor to preverli.. hvala.

Napisano

Meu isti problem lansko leto,avto verglal vzgt pa nikakor ni hotu. Po razdrtm motorju ker so bli 100% da je zaribu,so majstri naknadno ugotovil da mi je racunalnik crknu.

banner1ydl6.jpg
Napisano

Meu isti problem lansko leto,avto verglal vzgt pa nikakor ni hotu. Po razdrtm motorju ker so bli 100% da je zaribu,so majstri naknadno ugotovil da mi je racunalnik crknu.

 

Kaj ti je pa tester pokazal? ste ga dali na tester?

Napisano

Akumulator.

 

Kaj misli? z akumulator? Akumulator je nov (4 mesece star ) in daje dovolj volta?e (kupil sem enako znamko z enakimi karakteristikami kot je bil prej noter )

Napisano

Evo.. preveril senzor pri vztrajniku ( je ok ) in maso pod zra?nim filtrom - tudi vse ok ( ventilacija v avtu dela ), varovalke pri motorju smo pregledali.. vse ok.

 

?e kaka ideja?

 

Opazil sem da pumpa za nafto nekam dolgo dela pri kontaktu. Normalno je brnela okoli 2-3 sekunde. Sedaj brni 15 sekund.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.