a_sist Napisano 20. februar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 20. februar, 2013 ja, ?prica, ko pumpam - brez problema. Filter je tudi bil menjan pred 8 k km. (od vedno filtre za gorivo menjam vsak drugi interval servisa, se pravi na okoli 30 k km.). Avto vergla na na?in, da niti poka?la ne.. popolnoma v prazno se vrti. V petek peljem avto k drugemu mehaniku.. Pozna kdo kakega stru?kota na dolenjskem v okolici NM? Citiraj
Žirinofski Napisano 20. februar, 2013 Prijavi Napisano 20. februar, 2013 lhk so tud ?obe al je pa nekaj ne elektroniki kk si pa sve?ke probal a si nove dal not pride signal do sve? Citiraj
a_sist Napisano 20. februar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 20. februar, 2013 Nisem bil zraven ko jih je mehanik meril, ampak rekel je da jih je izmeril mu zaupam da so ok. Sej ?e ni mraz bi moralo kresnit tudi ?e grelne niso ok, je tako? Prav tako lu?ke delajo enako kot prej, se ni? ?udno ne pri?igajo/uga?ajo. Citiraj
Sirius Napisano 20. februar, 2013 Prijavi Napisano 20. februar, 2013 Nima pumpe v rezervarju! ?e ni pumpe v rezervarju, je nizkotla?na pumpa nekje drugje. Jaz sistema na mazdi ne poznam, vendar je commonrail sistem tak, da visokotla?na ?rpalka zahteva dovod goriva nekje 3 bar, ki ga ustavarja nizkotla?na ?rpalka. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Danny Napisano 20. februar, 2013 Prijavi Napisano 20. februar, 2013 ?e ni pumpe v rezervarju, je nizkotla?na pumpa nekje drugje. Jaz sistema na mazdi ne poznam, vendar je commonrail sistem tak, da visokotla?na ?rpalka zahteva dovod goriva nekje 3 bar, ki ga ustavarja nizkotla?na ?rpalka. ni re?eno,lahko je tudi brez Citiraj
batko Napisano 20. februar, 2013 Prijavi Napisano 20. februar, 2013 Kolko jaz vem ima ?estka peve generacije samo visokotla?no punpo... Citiraj www.gistel.si
Sirius Napisano 21. februar, 2013 Prijavi Napisano 21. februar, 2013 Kolko jaz vem ima ?estka peve generacije samo visokotla?no punpo... Potem pa mora imeti nepovratni ventil na dovodni cevi v rezervoarju, da ostane dovodna cev stalno polna z gorivom. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
a_sist Napisano 21. februar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 21. februar, 2013 Kul.. potem je lahko tud ta nepovratni ventil fu?.. v tejle temi je uporabnik grasales v postu ?t. 14 prilepil slikico kako to zgleda.. zgleda je res samo ena pumpa (in posledi?no nepovratni ventil ).. Bomo pogledali.. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 21. februar, 2013 Prijavi Napisano 21. februar, 2013 V rezervoarju ima? nizkotla?no ?rpalko, brez te ni mazde, pa tud ?e je dizel. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
batko Napisano 21. februar, 2013 Prijavi Napisano 21. februar, 2013 V rezervoarju ima? nizkotla?no ?rpalko, brez te ni mazde, pa tud ?e je dizel. Jaz sem imel vse narazen kar je v rezervarju in pumpe tam ni, ?e bi bila pumpa nebi imel pumpice na filtru od nafte... Citiraj www.gistel.si
Danny Napisano 21. februar, 2013 Prijavi Napisano 21. februar, 2013 Jaz sem imel vse narazen kar je v rezervarju in pumpe tam ni, ?e bi bila pumpa nebi imel pumpice na filtru od nafte... true story ker je skori sigurno dovajalna ?rpalka integrirana v visokotla?ni ?rpalki, al pa niti to ne aja a motor ma kopresijo al se vrti brez napora? Citiraj
a_sist Napisano 21. februar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 21. februar, 2013 true story ker je skori sigurno dovajalna ?rpalka integrirana v visokotla?ni ?rpalki, al pa niti to ne aja a motor ma kopresijo al se vrti brez napora? Motor se vrti popolnoma brez napora. ajvar ima prav.. pumpa v rezervoarju JE. Kako bi nepovratni ventil sprobal da ga nebi ven po nepotrebnem razkopaval? Nisem bil namre? nikoli zraven ko se je okoli rezervoarja delalo.. Citiraj
Sirius Napisano 22. februar, 2013 Prijavi Napisano 22. februar, 2013 Motor se vrti popolnoma brez napora. ajvar ima prav.. pumpa v rezervoarju JE. Kako bi nepovratni ventil sprobal da ga nebi ven po nepotrebnem razkopaval? Nisem bil namre? nikoli zraven ko se je okoli rezervoarja delalo.. Nepovratni ventil, ki je na skici, ni tisti, katerega smo omenjali. Ta nepovratni ventil je na cevi za dolivanje goriva na mestu, kjer je ta pritrjena na rezervoar. Torej, ?e je skica prava, se "na?" ventil najverjetneje nahaja v sklopu ?rpalke. Najprej preveri delovanje ?rpalke. Najdi neko dovolj dolgo cev enakega preseka kot je cev, ki dovaja gorovo do visokotla?ne ?rpalke. Na skici sta dve, ena od teh je povratna. To pa samo vslu?aju, da se ni? ne dogaja ko da? kontakt. Namre?, ko da? kontakt bi moralo gorivo za?eti kro?iti. ?rpalka poganja gorivo do visokotla?ne, od tam pa se vi?ek goriva vra?a preko ventila, ki uravnava dovodni pritisk na visokotla?no ?rpalko nazaj v rezervoar in to se mora sli?ati, ko odstrani? zadnji sede?. Ne vem kako je na mazdi, pri mojem ta starem vozilu je bil dostop do dela kjer je name??ena ?rpalka pod zadnjim sede?em. ?e se ni? ne dogaja izvedi preizkus s cevjo, ki je zgoraj omenjena. Z njo lahko preveri? oba voda, odvodni in povratni vod. ?e dela odvodni vod lahko nato preveri? ?e povratni vod (uporabi nek adapter, da spoji? povratni vod in to cev). Pri preiku?anju gorivo spelej? v neko zunanjo posodo. Tako lahko ugotovi?, ?e je kaka napaka na dovodu goriva v visokotla?no ?rpalko. ?e obsataja ?rpalka, so nekje tudi elektri?ni kabli, najmanj dva para, za indikator koli?ine in za ?rpalko. Preveri tudi, ?e se pri kontaktu pojavi dovodni tok. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jures Napisano 22. februar, 2013 Prijavi Napisano 22. februar, 2013 si probal rezervni klju?? + ali ima? alarm EDIT, sem ?ele sedaj videl da si probal klju?...alarm? jaz bi ?e enkrat premislil glede grelnih sve?k oz signal do njih....+ ali je presko?il jermen, ?e presko?i za en zob senzor gredi preventivno prekine dobavo nafte ?e se ne motim Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
a_sist Napisano 22. februar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 22. februar, 2013 si probal rezervni klju??+ ali ima? alarm EDIT, sem ?ele sedaj videl da si probal klju?...alarm? jaz bi ?e enkrat premislil glede grelnih sve?k oz signal do njih....+ ali je presko?il jermen, ?e presko?i za en zob senzor gredi preventivno prekine dobavo nafte ?e se ne motim Pozdravljen.. ja, kot si videl sem drugi klju? tudi probal. Alarma nimam. Mehanik je pogledal jermen.. motor je v fazi - jermen ni presko?il (s ?ponarji vred je bil menjan 8k km nazaj.. ). Bom ?e enkrat pregledal grelne sve?ke.. Citiraj
batko Napisano 22. februar, 2013 Prijavi Napisano 22. februar, 2013 Provajte priklopit na povratke injektorjev lon?ke, da ni ostal kak?en injektor odprt. Citiraj www.gistel.si
jures Napisano 22. februar, 2013 Prijavi Napisano 22. februar, 2013 Pozdravljen.. ja, kot si videl sem drugi klju? tudi probal. Alarma nimam. Mehanik je pogledal jermen.. motor je v fazi - jermen ni presko?il (s ?ponarji vred je bil menjan 8k km nazaj.. ). Bom ?e enkrat pregledal grelne sve?ke.. fora je loh da ko si parkiral avto - ?e je bil s snegom in ledom obdan, se to stali v gara?i in zalije loh Druga? pa v grabn Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 22. februar, 2013 Prijavi Napisano 22. februar, 2013 Jaz sem imel vse narazen kar je v rezervarju in pumpe tam ni, ?e bi bila pumpa nebi imel pumpice na filtru od nafte... V?asih je treba tud mulce poslu?at, se zgodi da imajo prav, ker so to ?e videli na lastne o?i. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
a_sist Napisano 22. februar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 22. februar, 2013 @Sirius Hvala za nasvet.. to vsekakor moremo probat. @jures Avto je bil parkiran pod nadstre?kom. Mehanik je preveril - voda ni pri?la v motor. Citiraj
Žirinofski Napisano 23. februar, 2013 Prijavi Napisano 23. februar, 2013 enga avtoelektri?arja dobi da ti ?trom pogleda pomoje je sam na ?tromu nekaj narobe lhk je sam "vovk" na kak?nem od konektorjev pa je takoj jeba Citiraj
LEPI Napisano 23. februar, 2013 Prijavi Napisano 23. februar, 2013 No jst se zmer "navijam" d je racunalnik su v maloro! Citiraj
a_sist Napisano 23. februar, 2013 Avtor Prijavi Napisano 23. februar, 2013 No jst se zmer "navijam" d je racunalnik su v maloro! @LEPI .. ve? kako se preveri ali je komp ok? Citiraj
tomand Napisano 23. februar, 2013 Prijavi Napisano 23. februar, 2013 @LEPI .. ve? kako se preveri ali je komp ok? Probaj nekje enakega dobt pa prklop...pa glej da bojo ?tevilke enake na ra?unalnikih Citiraj
jures Napisano 23. februar, 2013 Prijavi Napisano 23. februar, 2013 No jst se zmer "navijam" d je racunalnik su v maloro! na to jaz mislim glede vode - v motor ne more priti...., ra?unalnik je direkt pod ?ipo, in v ve?ini primerov voda pride tudi v notranjost za po?arno steno in skuri elektronko, pozimi so vsi odvodi vode zabasani Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
nutrimedo Napisano 23. februar, 2013 Prijavi Napisano 23. februar, 2013 Meni se je zgodilo da je bil na releju slab kontakt. Mi ni hotel v?gati( vw sharan tdi 110 km) pa ga porinem koj do prvega mehanika-Automeister, je pregledal vse ?ivo pa ugotovil, da je na bo?pumpi nekaj crknilo pa da bo naro?il. V avtu sem mel pa dva majhna jagenj?ka, Si zrihtam prevoz domov ampak mi ni ?ilica dala miru in sem vzel ?ravfnciger in od?ravfal armaturo s ?tevci in porukal releje. Avto je takoj zalaufal, mehanik pa iz pisarne, ?e? kaj sem naredil. Se je pa dobro videl hladen spoj na kontaktu releja. Stro?ek 15 ?, mehankar bi mi pa generalko naredil. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.