Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam eno te?avo in sicer imam Mazdo 6, 2003 letnik , 193.000km ,100kW - 136 PS diesel... problem je pri naglem pospe?evanju. Zadnje ?ase opa?am da imam problem pri nenadnem pospe?evanju in sicer, pritisnem malo bolj po plinu in ?tevec za obrate naraste npr. na 2700 obratov, nato pade nazaj na 2500 obratov in za?ne ?espet normalno pospe?evat (deluje mi kot da bi bil avtomatik :/ )... kot da bi prijemala vmes sklopka. Kaj bi lahko bil vzrok? to se mi je dogajalo za 1x samo v 5 prestavi, sedaj se mi za?ne pojavljat ?e v 4 prestavi . Je kaka re?itev da to zadevo za?asno uredim?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Po opisanem sode? ti verjetno spodrsava sklopka in ?e kli?e po menjavi.

 

Kaj pa obstaja kak?na za?asna varianta da se stvar porikta?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

kot sem opazil je stvar danes ?e huj?a...sedaj moram ?e popustit po gasu, da se mi motor ne vrti v prazno... a prodaja kdo kako rabljeno, dobro sklopko? kako pa vem ?e ?e vztrajnik ni ?eu k vragu? A se da mogo?e dobit za kupit samo lamelo? da nebi kupoval celotnega kompleta? je verjetno cenej?e...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Priporo?am da pokli?e? Simona (Avto Pelko) in skupaj najdeta smiselno re?itev. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e je vztrajnik ok bo? vidu ko bo? dol dal menjalnik ponavad je pa najbol? da kar oboje zamenja? ma? pol vsaj mir ker se lahko zgodi da bo? sklopko menjal ?ez 14 dni ti bo pa vztrajnik za?el trest

Napisano

Jaz sem jo imel ?e par mesecev nazaj doma, ampak je ?la v kanto za smeti ob jesenskem ?i??enju gara?e :zvizga: . Menjal sem jo preventivno ko sem menjal fu? vztrajnik, sklopka pa je bila ?e ok. Tako kot je ?irinofski napisal - najbolje je menjati oboje skupaj, ker ima? ?e vse razdrto.. je pa kar konkreten stro?ek. Pelko je zrihtal zelo dobro ceno za materjal...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.