Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bom se za vsak slucaj sefa majesa vprasal, ker ce lahko dam C2/C3 pol je idealno, ker imam lahko Mobil1 ESP na obeh mazdah :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kje pa kupujete olje? I??em Motul 8100 Eco-clean 15W-30 C1, pa ga vsaj online shopi v Sloveniji nimajo. Imam pa CD 110 (2.0 diesel) motor.

Napisano

?ivjo,

 

rad bi vas vpra?al glede olja pri mazdi 6 2.5 bencinar letnik 2009.

Kmalu bom imel servis na 100k pa bi z lastnim oljem lahko malo prihranil.

 

Ker je bilo do sedaj olje vedno menjano z originalnim in gledam tudi knji?ico bi izbral :

Mazda Dexelia Ultra 5W-30 (5l):

http://www.motornaolja.com/produkt/mazda-d...ia-ultra-5w-30/

 

Katero olje v menjalniku pa originalno na servisu uporabljajo?

Razmi?ljal sem o motul-gear-300-75w-90 (cena je kar visoka, potrebuje se ga 3 l?)

http://www.motornaolja.com/produkt/motul-gear-300-75w-90/

 

Hvala za odg.

 

lp

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

rad bi vas vpra?al glede olja pri mazdi 6 2.5 bencinar letnik 2009.

Kmalu bom imel servis na 100k pa bi z lastnim oljem lahko malo prihranil.

 

Ker je bilo do sedaj olje vedno menjano z originalnim in gledam tudi knji?ico bi izbral :

Mazda Dexelia Ultra 5W-30 (5l):

http://www.motornaolja.com/produkt/mazda-d...ia-ultra-5w-30/

 

Katero olje v menjalniku pa originalno na servisu uporabljajo?

Razmi?ljal sem o motul-gear-300-75w-90 (cena je kar visoka, potrebuje se ga 3 l?)

http://www.motornaolja.com/produkt/motul-gear-300-75w-90/

 

Hvala za odg.

 

lp

 

Z Dexelio ti avto ne bo zaribal pa ?eprav so na tgu tudi bolj?a olja. Motul gear 300 in Gear 300 sta razli?na olja in ta oglas je nekoliko zavajajo?! Jaz bi izbral Gear 300.

https://www.motul.com/si/sl/products/oils-l...f%5Brange%5D=25

https://www.motul.com/si/sl/products/oils-l...f%5Brange%5D=25

Pa tukaj vpra?aj ?e kaj pametnega od Motula dobi?: http://www.saming.si/trgovina_btc.html

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zanima kaj naj vlijem v svojo 6kico za eno olje?

Ma?inca 2.0i, 108kw.

Mora pa biti 5w-30.

Gledal sem da na motorna olja dobim kantico 5l Dexelie ultra za nekih 38?.

Je to ok, je ok Dexelia olje ker ni mi ?koda dati tudi kak ojro ve? ampak da je ta prava ?miga noter!

Hvala.

 

Jaz imam isti motor pa me zanima kje pi?e, da mora biti olje 5W30

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz imam isti motor pa me zanima kje pi?e, da mora biti olje 5W30

 

V knjigi z navodili o uporabi avta pod tehni?ni deli oz. motor, tam proti koncu.

Navaja pa 3 viskoznosti olj: 5w30, 10w40, 5w20. Verjetno tudi 5w40 lahko noter vlije?.

lp

Napisano

V knjigi z navodili o uporabi avta pod tehni?ni deli oz. motor, tam proti koncu.

Navaja pa 3 viskoznosti olj: 5w30, 10w40, 5w20. Verjetno tudi 5w40 lahko noter vlije?.

lp

 

 

Ja sem pogleda, pa na strani 8-11 ?e se ne motim ti pove temperaturno obmo?je katero je zelo majhno, skoraj nobene razlike. se mi zdijo tiste oznake A3 pa SLA ali kaj ?e pi?e, sem pustil v avtu knji?ico, ali kdo ve kaj tisto pomeni. Po mojem so tisto pravi podatki za olje, ne pa to 5W40 to je bolj tko, tko. :party0035:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Ja sem pogleda, pa na strani 8-11 ?e se ne motim ti pove temperaturno obmo?je katero je zelo majhno, skoraj nobene razlike. se mi zdijo tiste oznake A3 pa SLA ali kaj ?e pi?e, sem pustil v avtu knji?ico, ali kdo ve kaj tisto pomeni. Po mojem so tisto pravi podatki za olje, ne pa to 5W40 to je bolj tko, tko. :party0035:

 

Ja oznake A3 - pomeni visoka za??ita, A5 - pa olje za manj?o porabo, API SL, SM, SN pa za USA so to ozna?be. Ma ti kar 5w30 C3 olje kupi pa ima? in za??ito, in za ni?jo porabo, in nizko vsebnost ?vepla-pepela itd...
Napisano

Jaz pa mislim, da bi API specifikacijo ?e moral gledati to je iz WIKIja:

 

SAE-Spezifikation[bearbeiten]

Die SAE-Viskosit?tsklassen wurden 1911 von der Society of Automotive Engineers festgelegt, um den Verbrauchern die Auswahl des richtigen ?ls zu erleichtern. Einbereichs?le haben eine Kennung im Format „SAE xx“ oder „SAE xxW“ (W = Winter). Dabei stehen die kleineren Zahlen f?r d?nnfl?ssige, die gr?ßeren f?r z?here ?le. Mit der Einf?hrung der Mehrbereichs?le ließ sich das System nicht mehr anwenden und wurde folglich erweitert: Das Format lautet jetzt „SAE xxW-yy“. Diese Schreibweise bedeutet, dass das betreffende ?l bei 0 °F (etwa −18 °C) in den Eigenschaften einem Einbereichs?l der Viskosit?t SAE xxW entspricht, bei 210 °F (etwa 99 °C) dagegen einem SAE yy-?l. Um diese Eigenschaft zu erreichen, enthalten Mehrbereichs?le Polymere, die ihre r?umliche Struktur temperaturabh?ngig ?ndern. Anschaulich dargestellt sind die Molek?le in kaltem ?l zusammengekn?uelt, mit steigender Temperatur strecken sich die Molek?le immer mehr, und erh?hen dadurch die Reibung zwischen den Teilchen.

 

Ein preiswertes Standard-Mineral?l hat in der Regel die Viskosit?t SAE 20W-40 oder 15W-40. Hochwertige Synthetik?le sind inzwischen bei den Viskosit?tsbereichen 0W-20, 5W-50 und 10W-60 angelangt. Im Prinzip l?sst sich jedes ?l verwenden, das den vorgeschriebenen Bereich ?berstreicht. Wenn also ein 20W-40-?l vorgeschrieben ist, wird der Motor auch problemlos mit einem 10W-40 oder einem 20W-50-?l laufen, ohne Schaden zu erleiden. Die ?lhersteller empfehlen jedoch f?r den Gebrauch in Motorradmotoren mit gemeinsamem ?lkreislauf Motor/Getriebe die Verwendung spezieller Motorrad?le; unter anderem, um Probleme mit rutschenden Kupplungen zu vermeiden. Außerdem empfehlen sie, keine d?nnfl?ssigen ?le (also solche mit kleineren SAE-Werten als 5W-yy) zu verwenden, weil ein viskoseres Grund?l langzeitstabiler ist. Speziell die im Getriebe auftretenden extrem hohen Dr?cke und Scherbelastungen brechen die oben erw?hnten Polymere (die bei ?len mit einem großen Viskosit?tsbereich in gr?ßerem Anteil enthalten sein m?ssen) mit der Zeit auf. Unter anderem deshalb verliert das ?l mit der Zeit an Viskosit?t.

 

Die Viskosit?t beschreibt nur eine Eigenschaft eines ?ls und enth?lt keinerlei Aussage zur Qualit?t, ist jedoch wichtig f?r die Einhaltung des korrekten ?ldrucks. Ein zu hoher ?ldruck kann Dichtungen besch?digen, ein zu niedriger die Lager.

 

Die SAE-Viskosit?tsklassen 70W bis 250 finden Verwendung f?r die Klassifizierung von Getriebe?len.[2]

 

API-Spezifikation[bearbeiten]

API-Klassifikationen wurden vom American Petroleum Institute geschaffen. Sie definieren gewisse Mindestanforderungen an Motor?le. Es gibt unterschiedliche Klassifikationen f?r Ottomotoren und Dieselmotoren, gekennzeichnet durch den Buchstaben S (Service, bzw. Spark Ignition) f?r Ottomotoren und C (Commercial, bzw. Compression Ignition) f?r Dieselmotoren sowie je einen weiteren Buchstaben, der die Qualit?tstufe indiziert. Je h?her im Alphabet der Zusatzbuchstabe ist, umso anspruchsvoller die Pr?fungen an das ?l. Somit hat ein Motor?l mit der Kennung API SL eine h?here Qualit?tsklasse als eines mit API SG. Die derzeit h?chsten Qualit?tsklassen sind SN bzw. CJ.

 

Es folgt eine Aufstellung einiger existierenden Klassen mit einer kurzen Beschreibung:

Ottomotoren?le:

 

API-Klassenname Bemerkung

API-SA Regular-Motor?le evtl. mit Stockpunktverbesserer und/oder Antischaummittel (bis 1930)

API-SB Motor?l f?r niedrig beanspruchte Otto-Motoren mit Wirkstoffen gegen Alterung, Korrosion und Verschleiß (nach 1930)

API-SC Motor?l f?r mittelbelastete Otto-Motoren. Wie SB zus?tzlich Wirkstoffen gegen Verkokung (von 1964 bis 1967)

API-SD Motor?l f?r schwere Betriebsbedingungen bei Otto-Motoren (von 1968 bis 1971)

API-SE Motor?l f?r sehr hohe Anforderungen bei Otto-Motoren (von 1971 bis 1979)

API-SF Motor?l f?r sehr hohe Anforderungen bei Otto-Motoren wie SE, zus?tzlich verbessertem Verschleißschutz und Schlammtrageverm?gen (von 1980 bis 1987)

API-SG Motor?l f?r h?chste Anforderungen wie SF, zus?tzlich Schutz gegen (Schwarz-)Schlammbildung (von 1987 bis 1993)

API-SH Motor?l f?r h?chste Anforderungen wie SG, zus?tzlich Anforderungen an dem Schmierfilmabriss bei hohen Temperaturen und hoher Scherbelastung (engl.: HTHS f?r High Temperature High Shear) sowie der Verdampfungsverluste (von 1993 bis 1996)

API-SJ Nachfolgeklassifikation zu API SH. Versch?rfte Anforderungen hinsichtlich Verdampfungsverlust (g?ltig ab Oktober 1996). [3]

API-SK/SL Nachfolgeklassifikationen zu API SJ (g?ltig ab 2001) [3]

API-SM Motor?l f?r extrem hohe Anforderungen hinsichtlich Oxidationsstabilit?t, Motorsauberkeit, Verschleißschutz, Alterungsverhalten und Leistungsverm?gen bei niedrigen Temperaturen. (g?ltig ab 2004)

API-SN eingef?hrt im Oktober 2010 f?r das Jahr 2011, auch f?r ?ltere Fahrzeuge geeignet, entworfen f?r verbesserten Hochtemperatur Schutz, an Kolben, strengere Schlamm Kontrolle, h?here Dichtungs Kompatibilit?t. API SN mit Ressourcen

Verbesserung ILSAC GF-5 durch die Kombination von API SN verbesserte Performance f?r geringeren Kraftstoffverbrauch, Turbolader Schutz, kompatibel zu Abgasreinigungsanlagen und Schutz der Motoren die mit Ethanol-haltigen Kraftstoffe bis zu E85 betrieben werden. (g?ltig ab 2011)

 

Dieselmotoren?le:

 

API-Klassenname Bemerkung

API-CC Motoren?le f?r geringe Beanspruchungen

API-CD Motoren?le f?r hohe Beanspruchungen, turbogetestet

API-CE Motoren?le f?r h?chste Beanspruchungen, turbogetestet

API-CF-4 Motoren?le der Klasse CE mit geringem Anteil an metallorganischen Additiven und h?heren Anforderungen in Bezug auf ?lverbrauch und Ablagerungen an Kolben.

Zweitakt?le: Die Klassifikationen API TA bis TC bezeichnen speziell Zweitakt?l (Siehe unten: Zweitakt?lklassen)

 

Weitere: Es gibt neben den API-Spezifikationen noch die MIL-Spezifikationen der US-Streitkr?fte, die in Deutschland allerdings ohne praktische Bedeutung sind, sowie die Spezifikationen des CCMC, beziehungsweise der Nachfolgeorganisation ACEA (Verband der Europ?ischen Automobilhersteller).

 

ACEA-Spezifikation[bearbeiten]

Die Motor?l-Spezifikationen der Association des Constructeurs Européens d’Automobiles sind den Forderungen an einen Motor f?r den Betrieb nach europ?ischen Verh?ltnissen angepasst und stellen derzeit (2008) die aktuelle Norm f?r Motor?le dar. Neben Motoren europ?ischer Auslegung beachten die Normen auch einige amerikanische Modelle und Pr?fl?ufe und gew?hrleisten somit eine gewisse Verzahnung mit den API-Klassifikationen.

 

Es gibt vier Kategorien:

 

A = Otto-Motoren

B = kleinvolumige Dieselmotoren in PKW, Vans und Kleintransportern

C = PKW-Dieselmotoren mit Partikelfilter

E = LKW-Dieselmotoren

Diese werden noch einmal differenziert in die Klassen A f?r Ottomotoren und B f?r Dieselmotoren:

 

A1/B1: Leichtlauf-Motor?le, SAE 0W-30, 5W-20, 5W-30, 10W-30; abgesenkte HTHS-Viskosit?t (2,9?3,5 mPa×s)

A2/B2: Standard-Motor?le, HTHS-Viskosit?t (> 3,5 mPa×s)

A3/B3: Premium-Motor?le ? besonders scherstabil, SAE 0W-X, 5W-X, 10W-40, 15W-40 f?r verl?ngerte Intervalle, HTHS-Viskosit?t > 3,5 mPa×s

A4/B4: wie A3/B3 aber auch f?r DI-Diesel einschließlich CR-Diesel, SAE 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40; A4 reserviert f?r DI-Otto; HTHS-Viskosit?t > 3,5 mPa×s

A5/B5: Premium-Leichtlauf?le: ?hnlich A3/B4, SAE 0W-30, 5W-30 jedoch abgesenkte HTHS-Viskosit?t wie A1/B1 (< 3,5 mPa×s) f?r verl?ngerte Intervalle

Die Klassifizierung C f?r PKW-Dieselmotoren mit Partikelfilter kennzeichnet so genannte Low-SAPS-?le. Diese weisen bei der Verbrennung stark begrenzte Anteile an Sulfatasche, Phosphor und Schwefel (SAPS) auf, welche als aschebildende Bestandteile die Durchl?ssigkeit des Partikelfilter ung?nstig beeinflussen k?nnten.

C1: Low-SAPS-?l mit abgesenkter HTHS-Viskosit?t < 2,9 mPa×s, niedrige Viskosit?t (0W-X, 5W-X), Performance wie A5/B5 jedoch mit stark begrenzten Anteilen Sulfatasche, Phosphor, Schwefel.

C2: Low-SAPS-?l mit abgesenkter HTHS-Viskosit?t > 2,9 mPa×s, niedrige Viskosit?t (0W-X, 5W-X), Performance wie A5/B5 mit begrenzten, aber h?heren Anteilen Sulfatasche, Phosphor, Schwefel als f?r C1-04.

C3: Low-SAPS-?l mit hoher HTHS-Viskosit?t > 3,5 mPa×s, niedrige Viskosit?t (0W-X, 5W-X), Performance wie A3/B4 mit begrenzten, aber h?heren Anteilen Sulfatasche, Phosphor, Schwefel als f?r C1-04.

Es besteht jedoch ein Zielkonflikt zwischen den „SAPS“-Inhaltsstoffen in ?len mit hoher Scherstabilit?t und den resultierenden Verbrennungsr?ckst?nden.

 

Vereinfacht kann man sagen, dass die HTHS-Viskosit?t die Fließz?higkeit und damit die Stabilit?t des Schmierfilms eines Motor?ls bei einer erh?hten Temperatur angibt ? ist der Wert ?ber 3,5 mPa×s dann ist das ?l auch bei hohen Temperaturen sehr scherstabil. Bei Werten darunter (unter 3,5 mPa×s) spricht man von abgesenkter HTHS-Viskosit?t, was durch die abgesenkte Fließz?higkeit weniger Reibungsverlust im Motor und damit Kraftstoffersparnis bedeuten kann, gleichfalls jedoch auch weniger Schmier- bzw. Scherstabilit?t.

 

Dem Beispiel der C-Klassifizierung f?r PKW-Dieselmotoren mit Partikelfilter folgend kann man zusammengefasst, vereinfacht sagen: ?le nach ACEA C1 weisen eine stark abgesenkte HTHS-Viskosit?t auf, was dazu verhelfen kann Kraftstoff zu sparen, sind unter den Low-SAPS-?len dieser Klasse am besten f?r den Dieselpartikelfilter (DPF), denn sie setzen diesen am wenigsten zu, allerdings weisen ?le nach ACEA C1 eine nicht so gute Schmierstabilit?t auf wie beispielsweise im Vergleich zu den anderen ?len (ACEA C2/C3) dieser Spezifikation. (=> C1 = besser f?r DPF, C3 = besser f?r Motor)

 

Achtung! Bei ?len mit abgesenkter HTHS-Viskosit?t handelt es sich um Spezial?le, deren Einsatz voraussetzt, dass der Fahrzeughersteller die gesamte Konstruktionskette darauf abgestimmt hat. Bei ?lteren oder ungeeigneten Fahrzeugen k?nnen solche ?le im Extremfall sogar zu Motorsch?den f?hren, oder es kann im Umkehrschluss der Dieselpartikelfilter sich zusetzen.

 

Deshalb ist genau die auf die Herstellerfreigaben zu achten.

 

JASO-Spezifikation[bearbeiten]

Klassifizierung der Japanese Automotive Standards Organisation, eine Spezifikation f?r einfache Anforderungen, vor allem in Asien:

 

Klasse/Norm Bemerkung

JASO (T904) MA Motorrad?l, 4-Takt-Motoren, geeignet f?r ?lbadkupplungen

JASO (T904) MA1 Motorrad?l, 4-Takt-Motoren, geeignet f?r ?lbadkupplungen

JASO (T904) MA2 Motorrad?l, 4-Takt-Motoren, geeignet f?r ?lbadkupplungen

JASO (T904) MB Motorrad?l, 4-Takt-Motoren mit Trockenkupplung bzw. separat geschmiertem Getriebe

 

 

vir: http://de.wikipedia.org/wiki/Schmier%C3%B6...I-Spezifikation

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Google prevajalec!

 

A = Bencinski motorji

B = majhno koli?ino dizelske motorje osebnih vozil , kombijev in lahkih tovornjakov

C = osebni avtomobil dizelski motorji s filtrom trdnih delcev

E = tovornjak dizelski motorji

Ti so spet razdeljen na dva razreda , A in B, za bencinske motorje za dizelske motorje :

 

A1/B1 : nizka trenja motorna olja , 0W -30 , 5W- 20 , 5W- 30 , 10W- 30 ; Ni?ja HTHS viskoznost ( 2,9-3,5 mPa × s )

A2/B2 : standardni motorna olja , HTHS viskoznost ( > 3,5 mPa.s )

A3/B3 : premija za motorna olja - ?e posebej stri?no stabilen , 0W -X , 5W -X , 10W- 40 , 15W- 40 za raz?irjenih ?asovnih presledkih , HTHS viskoznost > 3,5 mPa × s

A4/B4 : A3/B3 kot tudi za DI dizelsko gorivo , vklju?no CR dizel, 0W - 30 , 0W - 40 , 5W - 30 , 5W - 40 , 10W - 40 ; A4 rezerviran za DI bencina ; HTHS viskoznost > 3,5 mPa × s

A5/B5 : Premium razreda kurilno olje : podobno A3/B4 0W -30 , 5W -30 , pa se zni?a HTHS viskoznost kot A1/B1 (< 3,5 mPa × s) na dalj?ih intervalih

Razvrstitev C za osebna vozila dizelske motorje s filtrom trdih delcev opredeljuje tako imenovane nizko SAPS olja . Ta razstava ob gorenju zelo omejenih predelih sulfatnega pepela , fosforja in ?vepla ( SAPS ) , ki bi lahko negativno vplivali na sestavne dele pepel oblikovanje prepustnosti filtra delcev .

C1: Low - SAPS olja s spu??enim HTHS viskoznostjo < 2,9 mPa × s , nizko viskoznostjo ( 0W -X , 5W -X) , predstave kot A5/B5 , vendar z sulfatirane zelo omejene koli?ine pepela , fosforja, ?vepla .

C2 : Low - SAPS olja s spu??enim HTHS viskoznostjo > 2,9 mPa × s, z nizko viskoznostjo ( 0W -X , 5W- X) , zmogljivost kot A5/B5 z omejeno, vendar ve?ji dele? Sulfatni pepel , fosfor, ?veplo kot za C1 -04 za sprostitev .

C3 : Low - SAPS olja z visoko viskoznostjo HTHS > 3,5 mPa × s, z nizko viskoznostjo ( 0W -X , 5W- X) , zmogljivost kot A3/B4 z omejeno, vendar ve?ji dele? Sulfatni pepel , fosfor, ?veplo kot za C1 -04 za sprostitev .

Vendar pa obstajakonflikt med " SAPS " sestavine v olju z visoko stri?ne stabilnosti in nastalih ostankov zgorevanja .

 

Poenostavljeno lahko re?emo, daHTHS viskoznost ozna?uje odporen na pretok in s tem stabilnost mazalnega filma motornega olja pri povi?ani temperaturi -vrednost je pribli?no 3,5 mPa x e natoolja pri visokih temperaturah zelo stri?no stabilne . Za vrednosti pod ( pod 3,5 mPa × s ) , se imenuje zmanj?a HTHS viskoznost , kar lahko pomeni , ki jih je zmanj?ano odpornostjo , da te?e manj izgube zaradi trenja v motorju in s tem porabo goriva , ampak tudi manj mazanje in stri?no stabilnost.

 

Primer C- razvrstitev za osebna vozila dizelske motorje , ki sledi s filtrom trdnih delcev lahko v povezavi poenostavljeno re?emo olja po ACEA C1 imajo zelo spu??eno HTHS viskoznost , ki lahko pomagajo pri var?evanju goriva , so med nizkimi SAPS olj iz tega Razred najbolje filtra za trdne delce ( DPF ) , saj je dolo?eno , da je tonajmanj , vendar imajo olja po ACEA C1ni tako dobra stabilnost mazanje , kot v primerjavi z drugimi olji ( ACEA C2/C3 ) te specifikacije . ( = > C1 = bolj?e za DPF , C3 = bolj?e za motor )

 

Pozor! Za olja s spu??enimi HTHS viskoznost je posebna olja , njihova uporaba zahteva , da jeproizvajalec vozila ujema celotno gradbeno verigo na njem. Pri starej?ih ali neustreznih vozil lahko olja v skrajnih primerih celo do po?kodbe motorja , ali pa lahko izlo?ili vra?anje , filter za trdne delce .

 

 

No zdej pa bodi pameten!?!?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

?ist preve? cajta mate.

Nalije? not en ?ip?it in pol jokca? da je ribnilo in to je to. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ist preve? cajta mate.

Nalije? not en ?ip?it in pol jokca? da je ribnilo in to je to. :harhar:

 

 

Ja ma ?ip?it olje 0w30 glih ni, je pa drago, ribne pa lahko vseeno :D

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Tega drugega, Motoul, sem imel tudi jaz notri, pa mi ga je ful ?rlo.

 

Mobil je pomoje zelo ok. No, poro?aj potem kako makina bren?i k ga vlije? noter...
Napisano

Tega drugega, Motoul, sem imel tudi jaz notri, pa mi ga je ful ?rlo.

 

?udn, meni niti za ?lico na 10 kkm. ?zmeden?

Mogo?e imam napa?nega :ne vem:

 

Ja ma ?ip?it olje 0w30 glih ni, je pa drago, ribne pa lahko vseeno :D

 

Definiraj drago.

 

?e bi samo olje stalo cca 50?, je to dejansko na 20 000 km stro?ka na 100 prevo?enih kilometrov 0.25?, kolk da? za benz na to razdaljo, kolk je registracija, kolk so gume ?

 

Đabe ?parat, ?e ima? pol te?ave s kurjenjem olja al pa v najslab?em primeru da ribne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?udn, meni niti za ?lico na 10 kkm. ?zmeden?

Mogo?e imam napa?nega :ne vem:

Definiraj drago.

 

?e bi samo olje stalo cca 50?, je to dejansko na 20 000 km stro?ka na 100 prevo?enih kilometrov 0.25?, kolk da? za benz na to razdaljo, kolk je registracija, kolk so gume ?

 

Đabe ?parat, ?e ima? pol te?ave s kurjenjem olja al pa v najslab?em primeru da ribne.

 

Jaz imam zdaj ?e 2ig? noter Motul Xclean+ 5w30 C3 pa ga tudi ne pije. Pa pred tem imel Motul XCess 5w40 ?ez poletje in sem ga res teral po najve?ji vro?ini ?ez celo Yugoslavijo pa ga je ?lo cca 1,5l ampak me ne presene?a. lp
Napisano

Jaz imam zdaj ?e 2ig? noter Motul Xclean+ 5w30 C3 pa ga tudi ne pije. Pa pred tem imel Motul XCess 5w40 ?ez poletje in sem ga res teral po najve?ji vro?ini ?ez celo Yugoslavijo pa ga je ?lo cca 1,5l ampak me ne presene?a. lp

 

Men nobenega od na?tetih ne kuri, oba sem mel oziroma enega ?e mam v motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?udn, meni niti za ?lico na 10 kkm. ?zmeden?

Mogo?e imam napa?nega :ne vem:

Definiraj drago.

 

?e bi samo olje stalo cca 50?, je to dejansko na 20 000 km stro?ka na 100 prevo?enih kilometrov 0.25?, kolk da? za benz na to razdaljo, kolk je registracija, kolk so gume ?

 

Đabe ?parat, ?e ima? pol te?ave s kurjenjem olja al pa v najslab?em primeru da ribne.

 

Ja meni je prav ?al, imam doma motor 24 let star in lavfa vedno na MOTOUL in ni? ne pije olja, Mazda pa ga, sicer je moj motor verjetno druga?en kot tvoj.

 

Glede ?paranja kot lahko sam ugotovi? razlike viskoznosti za temperaturna obmo?ja so majhna, poglej razpredelnico v navodlih, bolj pomembno je oznaka ali je A ali je C itd. Kar se pa ti?e viskoznosti 0W30 je po moje previskozno ?e posebaj ?e ima? verigo.

 

Ampak za mazdo da pokuri 1,5l olja to je pa preve?, ja to je pol olja v motorju.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Ja meni je prav ?al, imam doma motor 24 let star in lavfa vedno na MOTOUL in ni? ne pije olja, Mazda pa ga, sicer je moj motor verjetno druga?en kot tvoj.

 

Glede ?paranja kot lahko sam ugotovi? razlike viskoznosti za temperaturna obmo?ja so majhna, poglej razpredelnico v navodlih, bolj pomembno je oznaka ali je A ali je C itd. Kar se pa ti?e viskoznosti 0W30 je po moje previskozno ?e posebaj ?e ima? verigo.

 

Ampak za mazdo da pokuri 1,5l olja to je pa preve?, ja to je pol olja v motorju.

 

Niti ne, 4.3l je cca polna kapaciteta vo?enega motorja. 1 filunga gre ve? k v tovarni vlijejo. Sedaj pa ko je bila zima pa ni? stiskanja pa ni? porabe olja. Hecno... ;)
Napisano

Niti ne, 4.3l je cca polna kapaciteta vo?enega motorja. 1 filunga gre ve? k v tovarni vlijejo. Sedaj pa ko je bila zima pa ni? stiskanja pa ni? porabe olja. Hecno... ;)

 

Vidim, da imava potem tudi midva razli?ne motorje ker v mojega gre z menjavo oljnega filtra 3,5l tako, da 4l kanta mi je kar preve?.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Vidim, da imava potem tudi midva razli?ne motorje ker v mojega gre z menjavo oljnega filtra 3,5l tako, da 4l kanta mi je kar preve?.

 

Hmmm, moj je 2006, LF. 6st menjalnik in enak je naprej v novi 6ki potem nekaj ?asa bil. Potem je pri?el DISI motor in pol ?e novej?i. A ti ima? starega do 2006? Tam pa je itak predpisano olje 5w40.
Napisano

Hmmm, moj je 2006, LF. 6st menjalnik in enak je naprej v novi 6ki potem nekaj ?asa bil. Potem je pri?el DISI motor in pol ?e novej?i. A ti ima? starega do 2006? Tam pa je itak predpisano olje 5w40.

 

Ja moj je tudi LF avtomatik letnik 2006 in sem ?el gledat v knji?ico in mi isto pi?e 4,3l ampak toliko olja bi bilo preve?, ?e 4 l kanto samo zlijem pa mam na vrhu merilne palica pa ?e raje malo ?ez, moram biti kar previden s 4l olja. V glavnem mi ostaja olje.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za večino teh p*zdarij je oz. bo vrtna hiša zunaj na parceli. Škoda bivalnih kvadratov za vso to šaro. Dve shrambi za bolj in manj uporabljano opremo pa res imam v mansardnem delu. Ozimnica (kar je je) je v strojnici in po skrinjah. Večina pa pri kmetih in v trgovinah...
    • Preberi si še enkrat tisto tvoje... v nič jih daješ in se iz njih norca delaš kolk so nesposobni, tako kot naši vodilni al pa šefi NATA. Nasprotnika moraš spoštovat pa ne tako, da se klanjaš, ampak da veš, da je nevaren. Temu se reče aroganca, da si nad njimi, večvreden, da je oni drugi navadna smet in da se sploh nima smisla z njim ukvarjat.   To je problem zahodnega tipa razmišljanja, ki se še kar ni navadil, da v modernem svetu imperializem ni več na mestu, da hegemonistični način obnašanja ja za na odpad.   To je največji problem zahoda in še 1x bom napisal... današnji svet bi moral biti sodelovanje in ne sovraženje. Lahko se še tako duvamo, ampak ekonomsko bomo potegnili takratko, tako proti Kitajski in drugim Azijcem, kamor smo odgnali še Rusijo, ki je energetski velikan pa kakor koli obrnemo. Ne kaže nam dobro in če se ne bomo začeli ukvarjati sami s sabo in našimi problemi nam bo trda predla - pa to ni zajebancija.    
    • Živjo,    zasledil sem nekaj modelov kateri dostavljajo pri Domino's Pizza z omenjenimi modeli :    RX-7 CC Outtake: Mazda RX-7 Delivering Domino's Pizza - You'll Hear Him Coming, And Going - Curbside Classic WWW.CURBSIDECLASSIC.COM It’s not exactly what I would chose as an ideal pizza delivery vehicle, but I’m glad someone does. And it’s quite the counterpart to the 1971 Galaxie I shot delivering […]   22 pizz gre v MX-5 oziroma MIato    Pa še ena CX   Mislite da bi zadeva pri nas delovala ?  
    • Za mojo mazdo je cena tam tam, kaksen evro al pa dva razlike. Sem gledov obojne ker sem mislu da bo ze letos treba zimske menjat, pa vidm da za letos se bojo. Drug let pa definitivno nove
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.