Skoči na vsebino

realna vrednost avta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo, velikokrat sem ?e dobila koristne informacije na tem forumu, zato tudi zdaj vpra?anje.

Prodajam avto,MAZDA 3, 1,6 bencin, letnik 2004 in bi ?elela vedet kolik?na je realna prodajna vrednost avta.

Avto sem kupila pred 15 meseci in sem zanj dala 5500 eur, za koliko ga lahko zdaj prodam, realno ceno pa bi ?elela vedet, saj prodajam avto znani osebi in ?elim fer ceno, Neva

Napisano

Zavisi koliko ima prevo?enih, stopnja opreme, ohranjenost, itd. :P

 

Pomoje bi bilo fer, da spusti? nekje "Jur?ka" pa do enega in pol, glede na nakupno ceno. :prstgor:

 

Edit; vidim da sem bil kar blizu z mojim nasvetom (prilagam primerek z Avto.net-a);

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6964374&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

najbol fer za tvojega znanca-naj ti ga ocenijo po eurotaxu (itak ga bojo ocenli na minimum) in to je cena ;) Pa bo brez tvoje slabe vesti da ga nisi nategnila :D pa ?e uradno bo ,seveda kamot kak ? dvigne?.

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?ivjo, velikokrat sem ?e dobila koristne informacije na tem forumu, zato tudi zdaj vpra?anje.

Prodajam avto,MAZDA 3, 1,6 bencin, letnik 2004 in bi ?elela vedet kolik?na je realna prodajna vrednost avta.

Avto sem kupila pred 15 meseci in sem zanj dala 5500 eur, za koliko ga lahko zdaj prodam, realno ceno pa bi ?elela vedet, saj prodajam avto znani osebi in ?elim fer ceno, Neva

 

jaz sem kupil mazdo 3 1,6 bencinc 2004 letnik, za 5300 eur

 

je pa zelo dobro ohranjen, gara?iran, prvi lastnik, malo prevo?enih, servisna knjiga, shranjeni vsi ra?uni od vlaganja v avto.... torej vse tip top

 

osebno se mi je zdela to nekoliko visoka cena za 2004 letnik, v priemrjavi z recimo 2005 2006 letniki, ampak vsaj drugi avti imajo druge lastnosti slab?e, ali ve? prevo?enih, ali manj ohranjeni, ali dva tri lastnike...

 

 

torej lahko 5300 vzame? kot neko osnovo, potem pa nekoliko odbija? glede na to koliko km nma prevo?enih, koliko je avto ohranjen, predvidevam da si ti ?e druga lastnica....

?e predvidevam da ima prevo?enih ve? kot 120k, pa ?e je vseeno dobro ohranjen, bi rekel da nekje 4500-4800 eur

nekaj malega odvisno tudi od opreme...

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.