Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A potem je taka razlika recimo med nem?kim trgom in na?im ju?nim trgom?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Enkrat sem neki bral, da bi najbolj?e za??iteni proti rji bli avti izdelani za skandinavski in ruski trg, to naj bi veljalo za vse znamke.

Bi blo pomoje kr logi?no, ?e je to res.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Alex daj slikaj svoje podvozje da vidim v kaksem stanju je :). Ob priliki se jest slikam svojo bivso k ima trenutno 310k km :)

Napisano
  dne 2. 8. 2018 ob 9:51 je Aless napisal:

Enkrat sem neki bral, da bi najbolj?e za??iteni proti rji bli avti izdelani za skandinavski in ruski trg, to naj bi veljalo za vse znamke.

Bi blo pomoje kr logi?no, ?e je to res.

Jaz sem isto bral. Najbolj?e naj bi bile za??itene Mazde za belgijski trg, baje.

 

 

Napisano

Evo sem sedaj slikal svojo bivso letnik 2003 (310k km) in pa od sodelavke mazda 6 letnik 2007 (nevem koliko prevozenih). Moja je bila zadnje tri leta zascitena z olji krown in sem do sedaj kar se tice podvozja menjal samo sprednjo vzmet. Je pa pri hisi ze od 50k km.

 

Mazda 6 2003

 

post-7623-0-32033200-1533217050_thumb.jpg

 

Mazda 6 2007

 

post-7623-0-75898400-1533217094_thumb.jpg

Napisano

Sem se ?e jst vrgel pod avto pa poslikal svoji Mazdici, zaenkrat ?e ne zgleda tko slabo, glede na starost.

Prva slika Mazda 3 L.2004 prevo?enih 214.000km

Spodaj pa ?e Mazda 6 L.2008 prevo?enih 262.000km

post-5522-0-78121600-1533228375_thumb.jpg

post-5522-0-10859500-1533228627_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

F*k, ?ist ste me napsihiral s temi slikami  :blink:  Tega res nebi pri?akoval od tako "novega" avta.  Men je podobno pregnilo prag pri swiftu GTi letnik 1990 :) Samo se mi je roka ugreznila v prag, tak kjer je bila vpeta. Tole na tolk novih mazdah, ne vem no.

Mal me skrbi, ker moja je bila tudi redno gara?irana pri prej?njem lastniku, sedaj je pa pod milim nebom ?e tri leta, odkar je pri meni  :ne vem:  

Napisano
  dne 2. 8. 2018 ob 17:35 je Freak napisal:

F*k, ?ist ste me napsihiral s temi slikami  :blink:

Glej na stvar iz pozitivne strani. Zaradi tega ima nek kapitalist za 20m dalj?o jahto.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pozdravljeni.

Nad temi slikami podvozja pa priznam, da sem kar ?okiran.

Upam, da so vsaj pri novej?ih to odpravili in vam ?elim ?im manj te?av z rjavenjem.

 

LP

Napisano

Zelo zalostno tole gledat pri moji najljubsi znamki.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 3. 8. 2018 ob 12:18 je Z M A J napisal:

Zelo zalostno tole gledat pri moji najljubsi znamki.

Kako je pa kaj pri ostalih znamkah na novej?ih avtih?

 

 

Napisano

Saj tudi ostale znamke niso imune na rjo, tudi pri nemcih se pojavlja rja tudi pri bolj premium znamkah mercedes, bmw. Golf l.2004 od sodelavca je glede rje isto v pi...kot moja M3, ima rjave blatnike, prage in zadja prtljazna vrata, podvozje nismo niti gledali. Je pa res da so meni na M3 ze malo prej zaceli popravljat rjo se pod garancijo, golf pa je bolj po 10letih zacel cvetet. Glede rje se najbolj odre?ejo francozi, ki tudi po vec kot 10letih niso neki rjavi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Novej?i avti predvidevam, da so ?e napow plasti?ni, ?e sklepam ko sem pred leti vozil R Laguno, l. 02, pa ?e tedaj prakti?no ni imelo kaj rjavet na njej.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 3. 8. 2018 ob 21:48 je Mrau?k M?k napisal:

Odvisno kaj bolj drgne, svojo punco al svojo mazdo. :lol:

Haha :D

Napisano
  dne 3. 8. 2018 ob 18:38 je Z M A J napisal:

Novej?i avti predvidevam, da so ?e napow plasti?ni, ?e sklepam ko sem pred leti vozil R Laguno, l. 02, pa ?e tedaj prakti?no ni imelo kaj rjavet na njej.  :zvizga:

 

Pajade.. Poglej slike, tule imajo vse 10-15 let stare Mazde ?isto rjavo podvozje. Ne vem, ?e imajo Renaulti plasti?ne roke.  :hohoho: Po mojih izku?njah imajo Francozi res dobro za??ito. Mel sem 3, od tega sta bila 2 s?asoma starej?a kot 10 let in sta bila oba brez pikice rje, tudi podvozje je bilo skoraj kot novo. Trenutno ?e Zafira in Primera (1997 letnik!) pri na?i hi?i nista tako obupna, pa sta starej?a kot ve?ina Mazd v tej temi. Mi je zanimivo, kako je avto od zunaj videti OK, deli podvozja pa ?e zako obupni.  :ne vem: O?itno se jim pri Mazdi ne zdi vredno posebno kvalitetno za??ititi dele podvozja.  -_-

Napisano

Dajmo si priznat, da je mazda katastrofa kar se tice karoserije in podvozja oz. Na splosno kar se tice rje. Je ze res, da vsak avto lahko rjavi, ampak take konstante tezave kakrsne ima mazda ze vrsto let je pa nedopustno. Tudi moja 2008 letnik ne zgleda nic kaj lepa spodaj...

 

Mazda 6 letnik 2008 (po karoseriji ni ene pikice rje)

 

 

post-7623-0-69985500-1533379284_thumb.jpg

Napisano

3krone mojster je reku, da je na Mazdi res izjemno problemati?na plo?evina in zahteva ve? pozornosti kit ostala vozila.

 

Besede strokovnjaka, ki nekaj veljajo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 4. 8. 2018 ob 11:15 je Z M A J napisal:

3krone mojster je reku, da je na Mazdi res izjemno problemati?na plo?evina in zahteva ve? pozornosti kit ostala vozila.

 

Besede strokovnjaka, ki nekaj veljajo.

 

In kako pozornost lahko posveti? rokam, amortizerjem, anti roll barom, kon?nikom, pestom na 10 let stari Mazdi? Ni?, razen ?e razdre?, na novo po?triha? in preklinja?. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.