Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni xenonski obvlada?i.

 

Opa?am, da mi kot ka?e ob?asno nivelacija snopa xenonskih ?arometov ne obratuje kot bi morala, se pravi mi sveti komaj par metrov (max. eno dol?ino vozila) pred mano, kar ni okej in je potrebno slej ko prej vozit z dolgimi lu?mi. To se dogaja sem pa tja, nikakor ne ob vsakem zagonu glavnih lu?i. <_<

 

V ?em je te?ava, ali so samo kak?ni kontakti oz. konektorji za s?istit al kaj, nimam pojma? Dejte mal napisat va?e ideje in spoznanja. :cheers:

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A to ti po?ne ena lu? al obe isto?asno?

 

Avto nivelacija je vezana na senzorje na obeh premah in temu primerno nastavi snop. Bi pa to moral videti takoj ko pri?ge? lu?i, da snop spusti v najni?jo to?ko in glede na obremenitev avta dvigne na ustrezen nivo.

 

?e ti to dela ob?asno in za obe lu?i naenkrat bi rekel, da je en od teh senzorjev problemati?en.

 

?e pa ti probleme dela samo ena izmed lu?i pa je mehanizem/motor?ek na eni od lu?i v te?avah.

33112_1.png

Napisano

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

 

Jaz imam te te?ave ?e od za?etka (xenon lu?i so po mojem pri na?ih Mazdah najslab?a to?kaoz. hiba).

Ugotovil sem, da za?ne ena ali druga lu? delatipozneje spet sama od sebe.Jaz to re?im tako, da pripeljem avto do zida, vzamem

imbus 5 in nastavim lu? ro?no na pravo vi?ino.Koga pa briga za to nivelizacijo?

Mislim pa, da pride kakr?nokoli popravilo zelo drago (v garanciji so menjavali kar cele lu?i). ;)

 

 

Napisano

To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.

33112_1.png

Napisano

To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.

 

Res je.Meni to ne dela na eni strani ?e pol leta.Sedaj na smu?anju sem imel polno nalo?en avto pa ni bilo ne vem kak?nega odstopanja v vi?ini snopa.Sem preveril ob zidu.

Sicer se pa skozi leto ve?inoma isto vozi? (ista nalo?enost avta) in je to ?e najbolj?a re?itev).

Opazi? pa takoj, ?e se ti pomotoma spet dvigne previsoko.Takoj imbus v roke (jaz ga imam vedno v avtu pri roki) in v dveh minutah to re?i?.

Mora? pa res pazit, da ne odvije? ro?no preve? vijala, ker meni se je zgodilo, da je vse skupaj padlo iz vijaka in je bila lu? popolnoma neuporabna.E, takrat sem pa moral lu? razstaviti , sistem popravit in vse skupaj nazaj vodo tesno sestaviti.

 

 

Napisano

vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.

 

Sej zato pa sem ga spra?eval al je problem z eno lu?jo al z obema. Sam iz Zmajevega odgovora mi ?e vedno ni jasno ker najprej pravi, da je celoten snop pol pa da se ena vidi, da je vi?je kot druga.

 

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

 

33112_1.png

Napisano

@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno). :D

 

Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem). :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno). :D

 

Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem). :huh:

 

se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem. :P

 

 

Napisano

se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem. :P

 

Se pravi, da je edina razlaga v tem, da je ?el senzor. Senzor namre?, daje signal mehanizmom kako visoko morajo nastavit. ?e bi to po?ela samo ena lu? potem bi bil kriv mehanizem v tisti lu?i.

33112_1.png

Napisano

poglej ?e je senzor sploh povezan na roko,te pal?ke na senzorjih so ponavadi plasti?ne in sm meu nekaj primerou da se zlomi zaradi starosti

Napisano

meni je senzor zaribal- oz je zaribala os ki premika senzor, pal?ka pa se je premikala. Ker gre za plastiko nasajeno na ?elezo se kaj hitro zgodi da gre celotna ?katlica u ... Bo treba avto na dvigalo pa pogledat zadaj in spredaj kako je z senzorjema. Stro?ek za enega je mene pri?el 65 ?-vw zamenjal sem pa sam.

Napisano

Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa :cheers: ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno. :blink::party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa :cheers: ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno. :blink::party0035:

 

To te bo stalno zajebavalo; malo bo delalo ve?inoma pa ne. ;)

 

 

Napisano

To te bo stalno zajebavalo; malo bo delalo ve?inoma pa ne. ;)

 

Ok, bom to vzel kot dodatno popestritev vo?nje in vsaj ne bo dolgcajt. :cheers::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.