Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni xenonski obvlada?i.

 

Opa?am, da mi kot ka?e ob?asno nivelacija snopa xenonskih ?arometov ne obratuje kot bi morala, se pravi mi sveti komaj par metrov (max. eno dol?ino vozila) pred mano, kar ni okej in je potrebno slej ko prej vozit z dolgimi lu?mi. To se dogaja sem pa tja, nikakor ne ob vsakem zagonu glavnih lu?i. <_<

 

V ?em je te?ava, ali so samo kak?ni kontakti oz. konektorji za s?istit al kaj, nimam pojma? Dejte mal napisat va?e ideje in spoznanja. :cheers:

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A to ti po?ne ena lu? al obe isto?asno?

 

Avto nivelacija je vezana na senzorje na obeh premah in temu primerno nastavi snop. Bi pa to moral videti takoj ko pri?ge? lu?i, da snop spusti v najni?jo to?ko in glede na obremenitev avta dvigne na ustrezen nivo.

 

?e ti to dela ob?asno in za obe lu?i naenkrat bi rekel, da je en od teh senzorjev problemati?en.

 

?e pa ti probleme dela samo ena izmed lu?i pa je mehanizem/motor?ek na eni od lu?i v te?avah.

33112_1.png

Napisano

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

 

Jaz imam te te?ave ?e od za?etka (xenon lu?i so po mojem pri na?ih Mazdah najslab?a to?kaoz. hiba).

Ugotovil sem, da za?ne ena ali druga lu? delatipozneje spet sama od sebe.Jaz to re?im tako, da pripeljem avto do zida, vzamem

imbus 5 in nastavim lu? ro?no na pravo vi?ino.Koga pa briga za to nivelizacijo?

Mislim pa, da pride kakr?nokoli popravilo zelo drago (v garanciji so menjavali kar cele lu?i). ;)

 

 

Napisano

To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.

33112_1.png

Napisano

To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.

 

Res je.Meni to ne dela na eni strani ?e pol leta.Sedaj na smu?anju sem imel polno nalo?en avto pa ni bilo ne vem kak?nega odstopanja v vi?ini snopa.Sem preveril ob zidu.

Sicer se pa skozi leto ve?inoma isto vozi? (ista nalo?enost avta) in je to ?e najbolj?a re?itev).

Opazi? pa takoj, ?e se ti pomotoma spet dvigne previsoko.Takoj imbus v roke (jaz ga imam vedno v avtu pri roki) in v dveh minutah to re?i?.

Mora? pa res pazit, da ne odvije? ro?no preve? vijala, ker meni se je zgodilo, da je vse skupaj padlo iz vijaka in je bila lu? popolnoma neuporabna.E, takrat sem pa moral lu? razstaviti , sistem popravit in vse skupaj nazaj vodo tesno sestaviti.

 

 

Napisano

vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.

 

Sej zato pa sem ga spra?eval al je problem z eno lu?jo al z obema. Sam iz Zmajevega odgovora mi ?e vedno ni jasno ker najprej pravi, da je celoten snop pol pa da se ena vidi, da je vi?je kot druga.

 

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

 

33112_1.png

Napisano

@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno). :D

 

Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem). :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno). :D

 

Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem). :huh:

 

se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem. :P

 

 

Napisano

se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem. :P

 

Se pravi, da je edina razlaga v tem, da je ?el senzor. Senzor namre?, daje signal mehanizmom kako visoko morajo nastavit. ?e bi to po?ela samo ena lu? potem bi bil kriv mehanizem v tisti lu?i.

33112_1.png

Napisano

poglej ?e je senzor sploh povezan na roko,te pal?ke na senzorjih so ponavadi plasti?ne in sm meu nekaj primerou da se zlomi zaradi starosti

Napisano

meni je senzor zaribal- oz je zaribala os ki premika senzor, pal?ka pa se je premikala. Ker gre za plastiko nasajeno na ?elezo se kaj hitro zgodi da gre celotna ?katlica u ... Bo treba avto na dvigalo pa pogledat zadaj in spredaj kako je z senzorjema. Stro?ek za enega je mene pri?el 65 ?-vw zamenjal sem pa sam.

Napisano

Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa :cheers: ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno. :blink::party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa :cheers: ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno. :blink::party0035:

 

To te bo stalno zajebavalo; malo bo delalo ve?inoma pa ne. ;)

 

 

Napisano

To te bo stalno zajebavalo; malo bo delalo ve?inoma pa ne. ;)

 

Ok, bom to vzel kot dodatno popestritev vo?nje in vsaj ne bo dolgcajt. :cheers::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.