Skoči na vsebino

mazda 3 servis in nedelovanje lu?k na amaturki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

pred kratkim sem postal lastnik mazde. Podedoval sem jo po mami in po brskanju na spletu naletel na tale odli?en forum :D

 

imam par vpra?anj, na katere so sigurno ?e odgovori, tako da upam da vas ne bom preve? ujezil

 

prvo podatki o mazdi: gre za mazdo 3, letnik 2005, 1.6 bencinar

 

mama mi jo je seveda zapustila preden bi jo mogla pelat na servis :vskalo: ... kolikor mi je znano je s servisom ?e nekaj ?asa odla?ala

tukaj gor skoraj vsi priporo?ate (seveda ko je govora o nepoobla??enih servisih) Pelkota, tako da ga ga imam v kratkem namen pelat tja.

 

zanima me koliko me bo pribli?no pri?el servis (kilometrov ima 86.000), nazadnje pa je bil verjetno na servisu pri 60.000.

verjetno sem bom tudi v?lanil v mazdin klub, tako da naj bi bilo pri pelkotu ?e nekaj dodatnega popusta :bravo:

 

avto je do zdaj delal brez te?av, sem pa sam opazil dve manj?i napakici, ki mene motita, mama pa jih seveda sploh ni opazila. crknila je rde?a lu?ka (osvetlitev) na amaturki pri levem krogu, ki je za nastavljanje jakosti ventilatorja, desni krogec, ki je za stopinje pa slabo prime (ga mora? kar malo not potisnit preden zavrti?, da se kaj premakne na zaslon?ku)

 

je imel ?e gdo podobne izku?nje in koliko je moral dodati evri?ev na servisu (sem videl tudi, da so nekateri to sami rastavljali in menjali, vendar nisem glih tehni?ni tip)?

 

bodi dovolj za prvi? in hvala za odgovore :notworth:

 

lp marko

Napisano

Tale avto ti bo slu?il ?e pa ?e, servis te ne bo pri?el predrago, ker ima pogonsko verigo (?e se ne motim). Pelko je odli?na izbira, 15% popust za ?lane pa itak, se razume. :cheers::punk:

 

Za stro?ek servisa pa najbolje kar direkt Pelka poklicat. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

no lepo ,upam da ti mazda ?e naprej dobro slu?i!

Kar se ti?e samih gumbov ,da slabo prime deni gumb je lahko posledica obrabljenih jezi?kov ki drsajo. treba razdret (spotoma zamenjat osvetlitev in prikrivit jezi?ke ?e je mo?no.

Delo ?tromarja lahko pa se sam poigra? ;)

 

jaz bi se lotil sam :P

 

lp

 

pelko je OK ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Uradni servis Suzuki 105 z ra?unom, uradni servis mazda 3 210-250 z ra?unom (samo za primerjavo), neuradni servis Pelko 110 b.r. Ti pa vsaj vgradi dele, ki jih ra?una. Priporo?am.

Napisano

Tale avto ti bo slu?il ?e pa ?e, servis te ne bo pri?el predrago, ker ima pogonsko verigo (?e se ne motim). Pelko je odli?na izbira, 15% popust za ?lane pa itak, se razume. :cheers::punk:

 

Za stro?ek servisa pa najbolje kar direkt Pelka poklicat. :prstgor:

 

Prosim ?e nehate s pogomsko verigo to imajo predvsem motorji pa ?e to ne vsi.

Re?e se veriga odmi?nih gredi, namesto zobatega jermena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prosim ?e nehate s pogomsko verigo to imajo predvsem motorji pa ?e to ne vsi.

Re?e se veriga odmi?nih gredi, namesto zobatega jermena.

 

:hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.