Skoči na vsebino

Mnenje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me vase mnenje glede tega posnetka ce je res kej na temu ali je to samo marketinski nateg? Ker jaz jutri narocam glih ta green panelni filter. Hvala

 

 

Link:

Napisano

Zakaj pa ne bi brez filtra - zgleda najbolj obetavno :hudicek:

 

Mal v hecu... ampak zares je pomembno tudi to, da filter opravi svojo nalogo... pri tem zelenem sem kr malo v dvomih.

33112_1.png

Napisano

jst ne bi na tvojem mestu, zase sm naro?u k&n filter (vgradni), zapravu 100? za prazen ni?. avto gre do dlake enako,le MAF senzor mi je umazalo. raje daj cel intake kit kr bo ve? pomagalo....najbr?... ^_^

Napisano

se to je priznan francoski proizvajalec filtrov najvec se jih uporablja v reliju ce ne pa ta filter filtrira do 0,50 microna ! Cene so pa visje od K&N

Napisano

true...true...pa sej...vazn da je obcutek ko se dere,da gres hitrejs :D se prav ga bl nazigas na obratih...tok da gres hitrejs,ampak zato k ga bl tiscis,k ma sportn zvok :P

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.