Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Mene pa zanima kaj je narobe z avtom imam mazdo5 dizel letnik 2007 110KM in nima nobene mo?i pri ni?jih obratih in ve?jo porabo kot prej ko je bilo dosti navora tudi pri ni?jih obratih. Naredilo pa se mi je tudi ko nasledji? pri?gem motor ima ta dovolj navora. Poraba pa je okoli 7,5l ali je ta poraba normalna za zmerno vo?njo brez priganjanja?

Lp.

Napisano

Pozdravljeni!

Mene pa zanima kaj je narobe z avtom imam mazdo5 dizel letnik 2007 110KM in nima nobene mo?i pri ni?jih obratih in ve?jo porabo kot prej ko je bilo dosti navora tudi pri ni?jih obratih. Naredilo pa se mi je tudi ko nasledji? pri?gem motor ima ta dovolj navora. Poraba pa je okoli 7,5l ali je ta poraba normalna za zmerno vo?njo brez priganjanja?

Lp.

 

Mam isto mazdo...

 

Poraba je pri meni ?isto odvisna od relacij... 2 tanka nazaj sem celega skuril na kratkih vo?njah, in je blo povpre?je 8,5...

 

Par dni nazaj sem pa ?el na pot cca 70 km, 120-140 na uro po ac in nekaj lokalnih cest, je pa bilo povpre?je 6.2, tako da....

 

Kar se pa ti?e navora, meni za?ne ornk vle?t tam nekje od 1800 pa do 2600, je pa v 3 pospe?evanje bolj leno... V 2 in v 4 pri pospe?evanju se mi zdi da bolje potegne...

May the downforce be with you

Napisano

jst bi reku, da je 7.5 l/100km preve? za zmerno vo?njo. tolko mi je kuru, ko se ga vozil preko 200 po Nem?iji. za navadne ceste in lepo vo?njo bi morala biti poraba okog 6.5.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

jst bi reku, da je 7.5 l/100km preve? za zmerno vo?njo. tolko mi je kuru, ko se ga vozil preko 200 po Nem?iji. za navadne ceste in lepo vo?njo bi morala biti poraba okog 6.5.

 

 

No ja, 7,5 za preko 200...

 

Kolk sem se jaz pozanimal in gledal tud po tujih straneh je nekje za Mazdo 5 povpre?na poraba pri kombinirani zmerni vo?nji kar tam nekje 7,2 litra, lahko preveri? tudi na nem?ki strani spritmonitor.de

 

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/2...amp;powerunit=2

 

Te?a, ve?ji zra?ni upor, DPF pa ?e WEBASTO zdejle pozimi v kombinaciji z zimskimi gumami kar hitro prinesejo visoko porabo...

 

Dejstvo je za M5 ni glih ?parov?ek...

May the downforce be with you

Napisano

lahko da je poknila kaka cev turbine ali pa nekaj povezano s turbno oz.egr ventilom , pomagalo bi od?itavanje napak ?e avto nima mo?i

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.