Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

 

Zdejle v teh temperaturah se mi je zjutraj zgodilo, ko je avto ?isto hladen da mi takoj ob v?igu zelo naglas cvili enih 5-10 sekund... A je to jermen kriv?

 

Malo ?udno se mi to zdi, da bi to ?e bil problem , ?e je avto ?e ne 3 leta star in ima komaj 60.000 km....

 

A je imel ?e kdo podobne simptime na 2.0 dizlu rf.... Oziroma kaj je bilo krivo?

 

 

Hvala in l.p.

May the downforce be with you

Napisano

Zdravo

 

Zdejle v teh temperaturah se mi je zjutraj zgodilo, ko je avto ?isto hladen da mi takoj ob v?igu zelo naglas cvili enih 5-10 sekund... A je to jermen kriv?

 

Malo ?udno se mi to zdi, da bi to ?e bil problem , ?e je avto ?e ne 3 leta star in ima komaj 60.000 km....

 

A je imel ?e kdo podobne simptime na 2.0 dizlu rf.... Oziroma kaj je bilo krivo?

Hvala in l.p.

 

meni je tudi cvililo ob dezevnem vremenu oziroma ko je

blo bolj vlazno pa

je bila

kriva jermenica na alternatorju. sm zamenjal in tezava je izginila.

www.trziskisladoled.si

Napisano

meni je tudi cvililo ob dezevnem vremenu oziroma ko je

blo bolj vlazno pa

je bila

kriva jermenica na alternatorju. sm zamenjal in tezava je izginila.

 

Aha....

 

Po koliko km oziroma let pa si zamenjal to? Pa ti je cvililo vsako jutro ali samo ob?asno?

Spra?ujem, ker sem opazil da mi tudi ena muca hodi spat na ma?ino in se seveda potem ?e malo pol....

Mogo?e pa glih to ma?je sca.... te?e po jermenu... Malo verjetno ampak vseeno...

 

 

Na kateri strani motorja pa je jermen? Na levi ali desni strani gledano od spredaj?

May the downforce be with you

Napisano

Aha....

 

Po koliko km oziroma let pa si zamenjal to? Pa ti je cvililo vsako jutro ali samo ob?asno?

Spra?ujem, ker sem opazil da mi tudi ena muca hodi spat na ma?ino in se seveda potem ?e malo pol....

Mogo?e pa glih to ma?je sca.... te?e po jermenu... Malo verjetno ampak vseeno...

Na kateri strani motorja pa je jermen? Na levi ali desni strani gledano od spredaj?

 

meni je to cvililo vsakic ko je bil vlazn zrak,sm imel okoli 100 000 km, pri meni je to na levi strani motorja.

www.trziskisladoled.si

Napisano

za silo vzemi malo ?ajfe in nama?i. pomaga. :party0035:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

pol pa med vo?njo zariba le?aj jermenice.....

Le?aj v jermenici (ki cvili) zamenja? sam, stane 2?, starega ven izbije?, novega not da?, samo lift je priporo?ljiv

 

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=244426

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pol pa med vo?njo zariba le?aj jermenice.....

Le?aj v jermenici (ki cvili) zamenja? sam, stane 2?, starega ven izbije?, novega not da?, samo lift je priporo?ljiv

 

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=244426

 

Ja, ?e je sam to krivo... :-)

 

Sam p ob?utku bi prej rekel da drsi...

 

Po zvoku sode? je najprej cvilil kake 3-5 sekunde, mal preden pa je nehal cviliti se je pa sli?alo kot bi ena pumpa neko teko?ino potegnila, nevem, te?ko opi?em, kot bi recimo nekaj iz fla?e ven zlival... nekak glu, glu, glu zvok za kak?no sekundo ali dve...

 

Pa ne se smejat, no :-)))

May the downforce be with you

Napisano

Spra?ujem, ker sem opazil da mi tudi ena muca hodi spat na ma?ino in se seveda potem ?e malo pol....

Mogo?e pa glih to ma?je sca.... te?e po jermenu... Malo verjetno ampak vseeno...

 

Ah lepo te prosim, kdaj pa ma?ke hodijo scat tam kjer le?ijo? Tisto kar ti voha?, ma?koni ozna?ujejo teren, in ti po?pricajo po gumi al po zunanji strani avta. Pri ma?ini ne pride zraven, da bi kej takega izvedel.

33112_1.png

Napisano

Ah lepo te prosim, kdaj pa ma?ke hodijo scat tam kjer le?ijo? Tisto kar ti voha?, ma?koni ozna?ujejo teren, in ti po?pricajo po gumi al po zunanji strani avta. Pri ma?ini ne pride zraven, da bi kej takega izvedel.

 

Heh, ne bo? verjel.... pridejo...

 

Odtisi tac so povsod po zgornji plastiki na motorju... :-) Brez zajebancije!

 

M5 ma havbo mal vi?je, a ne... Je zgleda mal ve? prostora za golazen...

 

Pri sestri doma so tudi z peugeotom 307 eni ma?ki mal dlake pobrili ko je zjutraj zalaufala avto...

 

Pa ?e bolj neverjetna: Sodelavec je doma?o muco pripeljal v Meganu 20 km v slu?bo pod havbo... Cela prpjena je sedel poleg akumulatorja :-))) Ne bi nikol verjel, ampak je imel tip muco v avtu ko smo ?li iz slu?be :-)

May the downforce be with you

Napisano

Ne zastopiva se dobro... ma?ke seveda hodijo k motorju se gret in le?ijo tam, kjer je najmanj primerno in marsikatera je ?e kon?ala svojih devet ?ivljenj na takem mestu. Mislil sem na to, da tam, kjer le?ijo ne hodijo scat al pa srat, ker so vseeno to izredno ?ista bitja. Tako, da nekako ni mo?no, da bi se glih na jermen poscala sploh, ker na?eloma skopljejo luknjo se not v??ijejo in zakopljejo za sabo to pa nekak na jermenu ne morejo. :lol:

33112_1.png

Napisano

Ne zastopiva se dobro... ma?ke seveda hodijo k motorju se gret in le?ijo tam, kjer je najmanj primerno in marsikatera je ?e kon?ala svojih devet ?ivljenj na takem mestu. Mislil sem na to, da tam, kjer le?ijo ne hodijo scat al pa srat, ker so vseeno to izredno ?ista bitja. Tako, da nekako ni mo?no, da bi se glih na jermen poscala sploh, ker na?eloma skopljejo luknjo se not v??ijejo in zakopljejo za sabo to pa nekak na jermenu ne morejo. :lol:

 

Z boss-om sma za?ela temo o ma?kah... :lol:

 

In to ne 2 nogih... :blush:

 

Glej pri nas je tako da je moja NAJdra?ja alergi?na na ma?ke in cucke, in zato ker mi edini v ulici nimamo ne cucka ne muce hodi vsa ta golazen markirat in delat svoje potrebe na na?e dvori??e... Po bogatih izku?njah markiranja ma?k ti povem da ni placa kjer tega ne bi naredila, najraje pa tam kjer je toplo... ( na mojem Fordu Focusu , ki sem ga imel pred leti mi je ena ma?ka markirala na re?e za dovod zraka v kabino ki ga je FOFO imel pri sprednji ?ipi na plastiki na kateri so montirani brisalci - ne bi omenjal smradu ki sem ga prena?al ko sem moral glih takrat na brzino po AC v Maribor...).

 

No da se vrnemo na to temo...

 

To sumim zato ker sem na?el ma?je markiranje / sca.... pod luknjo na tleh kjer ponavadi te?e voda iz podvozja ( tista plastika ki je pod motorjem...).

 

Tistim ki je to grav?, naj ne berejo naprej... :bravo:

 

No in ta zadeva je, takrat ko je bolj mrzlo, bolj ali manj kot da bi bila mastna. To vem, ker sem to sran.... moral spucati z plo??ic z milnico, ker samo z vodo tega nisem spral dol...

 

Je pa dejstvo da mi jermen ne cvili vsako jutro, se mi zdi da ko je da sem takrat pri?el pozno zve?er domov...

Takrat grejo tudi muce spat... :macek:

May the downforce be with you

Napisano

hehe, ?udne muce mate to tam pr vas v okolici, k hodjo s kuram spat... a si ziher, da te kak?en sosed malce ne zajebava.

 

 

Aja tema je o jermenih... slabo napet jermen cvili, dokler ga ne zagrabi jermenica in poptem deluje tako kot mora. ?e pa cvili ves ?as pa bo verjetno res kriv le?aj.

33112_1.png

Napisano

hehe, ?udne muce mate to tam pr vas v okolici, k hodjo s kuram spat... a si ziher, da te kak?en sosed malce ne zajebava.

Aja tema je o jermenih... slabo napet jermen cvili, dokler ga ne zagrabi jermenica in poptem deluje tako kot mora. ?e pa cvili ves ?as pa bo verjetno res kriv le?aj.

 

Ja, saj najbr? bo res to, samo se mi zdi ?udno da bi to zategovali ?e pri 60 tkm... do zdej ?e tega nisem mel na nobenem avtu...

 

Mah, sej ve? kako je to ko pride? na servis z izjavo vsakih tolk cajta se pojavi pa zgine... Valjda je pol vse v redu ko grejo pogledat, ko pride? domov pa spet isto :-)

 

Hec je v tem ker je avto ?e pod garancijo im moram 70 km dale? v k poobla??enemu serviserju... pa ?e to delajo samo do 15.30... Ni glih da bi se za đabe tja pa nazaj vozil...

 

P.S.

 

Sosedje se pa ne bi upal zaj....

May the downforce be with you

Napisano

stana2310, bolj, ko bo? poslu?al Bossa, manj bo? zvedu, ?eprav ima on doktorat iz vsega.

Ti bo Lojz povedal kako je s to "?udno" in kun?tno stvarjo...

Jermen cvili, ker je struktura in zmes v jermenu pa? tak?na, da drgnenje in trenje med jermenico in jermenom povzro?a cviljenje. To je isti slu?aj, kot pri brisalcih. Eni brisalci z dolo?eno zmesjo gume, pri dolo?eni vlagi in temperaturi cvilijo, drugi pa? ne.

Al pa, podobno je pri ?evljih. Dolo?en podplat na ?evljih na dolo?enih podlagah ali temperaturah ?kriplje, drugi pa? ne.

Se pa z leti in menjavo temperature zmes gume spreminja. Tud guma na avtu za?ne pri dolo?enih temperaturah (zima - poletje) in dolo?eni asvaltni strukturi cvilit.

Zamenjaj jermen, pa bo verjetno bolj?e. Ni pa nujno, ker lahko trofi? podoben jermen s podobno strukturo.

Za za?etek lahko naredi? tako kot ti je tukaj ?e nekdo reku. Nama?i jermen s ?ajfo. Bo? vsaj izklju?il defekt na le?aju. Sicer pa le?aj po navadi ru?i, ne cvili.

Napisano

 

Za za?etek lahko naredi? tako kot ti je tukaj ?e nekdo reku. Nama?i jermen s ?ajfo. Bo? vsaj izklju?il defekt na le?aju. Sicer pa le?aj po navadi ru?i, ne cvili.

 

Pa uporabi trdo ?ajfo, ne teko?o.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tako za info, je kdo pomislil da je mogo?e hidravli?ni napenjalec pre?voh?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaj pa ?e bi za za?etek probu mal na?ponat jermen :)

 

halo?? hidravlika??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

halo?? hidravlika??

 

Misli? feder z hidravli?nim du?enjem ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No, evo, zdaj je ?e 3 dni mir...

 

A ne bi meni to vsako jutro zacvililo ko bi zalaufal avto ...

 

Je bolj malo verjetno da bi dva jutra zacvilil, zdaj pa ?e tretje jutro mir ???

May the downforce be with you

Napisano

No, evo, zdaj je ?e 3 dni mir...

 

A ne bi meni to vsako jutro zacvililo ko bi zalaufal avto ...

 

Je bolj malo verjetno da bi dva jutra zacvilil, zdaj pa ?e tretje jutro mir ???

 

povezano z vlago, brez skrbi ?e bo cvililo.....to je mazda 2.0D - jermenica 99%, tudi menjava jermena to re?i za zgolj 5000km pol pa spet.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

ja pol pa ?paner menjat

 

Evo... Dva tedna nazaj sem ?el menjat jermen, ker je ?e cvililo non - stop... Definitivno je cvilil jermen, sedaj vse lepo tiho...

 

So mi pri Kr?i?niku zamenjali pod garancijo jermen, baje da je jermenica v redu in ni treba menjati...?

 

Mam pa ?e eno vpra?anje... Pozimi se mi ni zdelo ?udno ,sedaj ko je pa bolj toplo pa ne vem in sicer:

 

Ko v?gem avto mi od za?etka zraven zvoka motorja nekaj brni ( nekak?no bren?anje ), sem mislil da je to WEBASTO dokler je bilo zunaj hladno... Ne vem a je to kak ventil, EGR ali kaj podobnega, je kaj takega normalno dokler se motor ne zagreje? Nimam izku?enj z zvokom motorja ker sem lastnilk ?ele od januarja letos... :-)

 

Nekje sem prebral da naj bi tak?ne zvoke spu??al tudi hidravli?ni napenjalec, ko se bli?a h koncu???

 

Hvala izku?enim ?e vnaprej za pomo?...!!!

May the downforce be with you

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.