Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1. EGR ventil mi je mehanik ?e 2 x ?istil, pomaga 20-30 km, potem pa spet "kadi"in nima mo?i pri malih obratih. Orignal novi stane 360 ?. Nerginalni ne obstajajo. Je kak?na cenej?a varianta originala ali pa?e od kak?nega drugega avta (baje je to Fordov motor)

2. Pokvaril se mi je senzor-detektor v sovoznikovem sede?u (v sedalu), ki zazna, ?e kdo sedi (potem aktivira tudi sovoznikov air bag). Originalna re?itev - nov sede? 700 ? !!. Baje se lahko re?i tako, da se namesto senzorja vgradi zaklju?ni element (emualtor ali nekaj takega) - ve kdo kaj o tem.

Hvala in lp

Danilo

Napisano

1. Vse to ?e najde? na forumu PA 100% ni fordov motor, EGR pspucaj in blindiraj, pa bo ok.

2. emulator pa je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1. Vse to ?e najde? na forumu PA 100% ni fordov motor, EGR pspucaj in blindiraj, pa bo ok.

2. emulator pa je to to.

 

?e ga blindiram, bom imel kaj te?av na tehni?nem pregledu - meritve izpuha ?

Kje kupim ta emulator ?

Napisano

?e ga blindiram, bom imel kaj te?av na tehni?nem pregledu - meritve izpuha ?

Kje kupim ta emulator ?

 

Predvidevam da ima? pred DPF serijo in te itak kadijo in naj nebi bilo problema.

Za emulator malo pobrskaj, pred kratkim je nekdo pisal o tem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Predvidevam da ima? pred DPF serijo in te itak kadijo in naj nebi bilo problema.

Za emulator malo pobrskaj, pred kratkim je nekdo pisal o tem.

 

a lohk na 3-jki 1.6 CD110 tut brez problema blindiram EGR, al je treba ?e kej u ECU spremenit?

Napisano

a lohk na 3-jki 1.6 CD110 tut brez problema blindiram EGR, al je treba ?e kej u ECU spremenit?

 

Mislim da bo treba v ecu spremenit, drugace bo gorela lu?ka ker ima? senzor na egr-ju.

www.gistel.si

Napisano

Sej EGR ?e vedno "miga" samo skozenj ne gre ni? kar bi povzro?ilo zatikanje, kaj pa on ve ?e gre kaj sozi al ne, ?e pa se zatika pol pa ve da nekaj ni ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Novej?i motorji zaznajo ?e je EGR blindiran in ravno tako javijo napako.. Potreben je popravek programa. Mi smo za dobloja pla?ali odklop PDFa in EGRja + ?ip 350?

 

Avto je dobil novo podobo.. :D

 

Lp

Napisano

Sej EGR ?e vedno "miga" samo skozenj ne gre ni? kar bi povzro?ilo zatikanje, kaj pa on ve ?e gre kaj sozi al ne, ?e pa se zatika pol pa ve da nekaj ni ok

 

men se zdi da mam js lih ta problem in bo treba EGR kr lepo zamenjat... :(

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.