Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej vem, da tole ni Citroenov forum sam, ?e ima kdo kako idejo oziroma nasvet.

 

Pri Picassoju smo menjali pompo za benz, ker je stara crknila. Zdaj pa se dogaja, da avto rahlo cuka in da ni prave mo?i (kolikor jo pa? tale jajca na ?tirih kolesih sploh imajo).

 

A je poleg pumpe ?e kak?en regulator al kej podobnega, da bi lahko zajebavalo? Al je morebiti nova pumpa zani?, ker predno je stara crknila avto ni nikoli cukal.

33112_1.png

Napisano

To ali pa v?igalni. Se mogo?e ve kdaj so bli nazadnje menjani,?e sploh?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Si verjetno spregledal, da sem napisal, da prej ni niti malo cukal, dokler nismo zamenjali pumpe za benz. Tako, da kr ne verjamem, da je kaj drugega kot nekaj v zvezi z gorivom oziroma distribucijo le tega do motorja. Tudi mo?i nima ve? prave kot bi bila pump pre?voh al ne vem kaj. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

N? bat, prebral vse..sam pri takih avtih se nikol ne ve kaj ga iznenada pi? :ne vem:

 

V kon?ni fazi pa tud to mo?no, da je s to zamenjano pumpo kej narobe

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Jaz bi jo na tvojem mestu cukajo?e (Gangnam style) pripeljal do dr. Pelka in se ti s tem skrbi tudi nehajo. Pa ?e popust ima?. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vprasanje (ker ves da sem se s tem na dizlci ubadal)

 

A cuka konstantno al se veca z obrati, kako je pod stantgasom? Ker nisem preprican ce je ta pumpa zgolj za vzig in ne sluzi za dobavo benza med voznjo. Kar pomeni da mas nov in ne stari problem...

 

Zacnes pri filtru, ce ne pa zrak/elektrika (kabli, svecke, maf)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz bi jo na tvojem mestu cukajo?e (Gangnam style) pripeljal do dr. Pelka in se ti s tem skrbi tudi nehajo. Pa ?e popust ima?. :cheers:

 

Jaz pa bi jo cukajo?o prodal za par sto evrov, kot sem to s Pugijem naredil sam.In je zdej mir pri hi?i. ;)

 

 

Napisano

Od Alexa re?itev mi je dale? najbolj v?e? :harhar:

 

Druga?e pa hvala za predloge so vsi za sprobat, ?eprav tistega od Slivke sem ?e, ker je filter za gorivo tudi menjan. Je pa taka jeba do pumpe pridit, ker je treba tank dol pobrat :vskalo:

 

Se pa druga?e tudi sam nagibam k temu kar pravi? mazda_mx - nova roba/francoz=?kart roba :ne vem:

33112_1.png

Napisano

opa?am, da vsakemu izmed nas treh druga FRA znamka para oz. je parala ?ivce in to?l; enemu Pugi, enemu Citrus, meni jasno Renold (mamicumujebem plehnato nedelujo?o). <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

delu na renaultih ... no go ...

delu na citroenu .... sorry kr? od avta pa ?e doma ga mamo k dela skos ene probleme

poznam eno familijo z peugeoti ... skos so na servisu ... no go ...

francozi se nej oblek pa prfumov dr?ijo ... avtomobilsko tehnologijo nej pa japoncem prepustijo B)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

tlak bi bla prva stvar za pogledat oz. filter goriva menjat prej

 

Sej je napisou da je menou filtr benza...boss kko ti cuka skos al ti v dolo?enih obratih k nekej podobnga smo mel pr chryslerju...

Napisano

Sej je napisou da je menou filtr benza...boss kko ti cuka skos al ti v dolo?enih obratih k nekej podobnga smo mel pr chryslerju...

 

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

33112_1.png

Napisano

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

 

a pol pa bo pumpa

 

v grabn....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v grabn....

 

definitvivno najbolj? re?itev... tole je sigurno prvi in tudi zadnji Citroen v moji lasti - mislim, da te jebe fri?na originalna pumpa je pa ?e vi?ek.

33112_1.png

Napisano

definitvivno najbolj? re?itev... tole je sigurno prvi in tudi zadnji Citroen v moji lasti - mislim, da te jebe fri?na originalna pumpa je pa ?e vi?ek.

 

You HAVE been warned!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Skos... hladen topel, pri majhnih hitrostih, pri vi?jih... nema veze cuka konstantno, v?asih malo manj v?asih pa kot podivjan mustang.

 

Ne vem kdo ti je to rihtal. V?asi se ne spla?a taka popravila prepu??ati splo?nim mehanikom. Odpelji ga k Jerov?ku v Grosuplje pa bo tvojih cukajo?ih tegob hitro konec. V kon?ni fazi obstaja tudi garancija za opravljeno delo, ki je v?asih bolj?a od "cenej?e" re?itve nekega lokalnega ?u?marja. Poglej kliko ?ivcev ti je vzel, da si nad "picasojem" ubupal zaradi najverjetneje banalne napake.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ah ja, k bi bla edina napaka bi ?e rekel... poleg ostalih pred tem se je za?ela ?e veselica s klimo. Obup, al sem pa preve? zahteven od kar mam Mazdo :ne vem:

 

 

Aja, se bojim, da do Grosuplja sploh ne bom pri?el.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e ni, delamo na temu... K ?armo po avto se je izkazalo, da so ?e sprednje plo??ice za zamenjat pa olje je tud zrel za menjavo.

33112_1.png

Napisano

?e ni, delamo na temu... K ?armo po avto se je izkazalo, da so ?e sprednje plo??ice za zamenjat pa olje je tud zrel za menjavo.

 

pa tudi avto je zrel za menjavo lastnika. :P

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.