Skoči na vsebino

Pretok informacije Mazda - kupec

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker bom v kratkem postal lastnik nove M6 (vozilo je ?e pri prodajalcu) in sem v zadnjih dneh zasledil na spletu kar nekaj informacij o te?avah z I-Eloop sistemom (v tujini so celo zaustavili predajo avtov kupcem) me zanima kako je oz. kak?ne so va?e izku?nje o seznanitvami o vpoklicu oz. garancijskimi zamenjavami delov.

 

Predvsem me zanimajo izku?nje, ?e ste ?akali, da so vas obvestilo ali pa kar sami povpra?ali o dolo?eni zadevi za katero ste se pred tem seznanaili s pomo?jo spleta.

Koliko ?asa je preteklo od obvestila, do odprave napake.

 

 

Hvala za kakr?en koli odogovor.

 

lp

niko

Napisano

Pozdravljeni,

najbolje da se o tem pogovorite in povpra?ate na servisu oz. pri prodajalcu, lahko pa pokli?ete tudi uvoznika-zastopnika MMS d.o.o., kjer boste dobili informacije iz prve roke.

lp

Napisano

 

Ker bom v kratkem postal lastnik nove M6 (vozilo je ?e pri prodajalcu) in sem v zadnjih dneh zasledil na spletu kar nekaj informacij o te?avah z I-Eloop sistemom (v tujini so celo zaustavili predajo avtov kupcem) me zanima kako je oz. kak?ne so va?e izku?nje o seznanitvami o vpoklicu oz. garancijskimi zamenjavami delov.

 

 

Kje pa si prebral o kak?nih problemih, ker sam nisem o tem na?el ni? konkretnega pa tudi sistem je ?isto nov tako, da verjetno nekih velikih globalnih izku?enj z njim ni.

 

Ali si mogo?e mislil za sistem iStop?

33112_1.png

Napisano

Kje pa si prebral o kak?nih problemih, ker sam nisem o tem na?el ni? konkretnega pa tudi sistem je ?isto nov tako, da verjetno nekih velikih globalnih izku?enj z njim ni.

 

Ali si mogo?e mislil za sistem iStop?

 

Te?ava je s sistemom I-Eloop. Nekih konkretnih uradnih informacij do sredine prihajajo?ega tedna ne bo.

So pa ustavili predajo avtov M6 kupcem iz preventivnih razlogov, da se prepri?ajo, ?e je sistem varen.

Predajo avtov so npr. ustavili pred dobrim denom v Nem?iji, potem je sledila VB, Poljska, s petkom pa tudi Avstrija.

Enako se dogaja v aziji in velja samo za avte, ki imajo Eloop sistem.

 

Sama napaka pa bi naj bila programska kot tudi mehanska na tem sistemu.

Zaenkrat se ?aka na odgovor Mazde z navodili, kako naprej in to bi se naj zgodilo v naslednjem tednu.

 

Druga?e pa sem po vsem prebranem malce pre?tudiral delovanje tega Eloopa in edina kar bi lahko bila te?ava je verjetno sam pretvornik napetosti iz 24V na 12V. Saj v primeru, da dobijo komponente v avtu ve? napetosti kot jo prenesejo sigurno ni priporo?ljivo.

Ker po najdenih informacijah od samega za?etka ustavitve predaje avtov se je najprej pojavil odgovor, da so se odlo?ili za ta korak zaradi:

- preverjanja kvalitete

- te?ava na elektroniki avta

- te?ava v povezavi s kondenzatorjem in Eloop sistemom

 

O tem sem v za?etku tedna, tudi povpra?al trgovca, ?e ima slu?ajno kak?no informacijo glede tega in do petka naj ne bi bilo ni? znanega, imajo pa v torek sestanek na MMSu.

 

 

Hi

 

That it is correct we are currently holding Certain Mazda6 from delivery but this is not associated with the i-ELOOP. It is a quality issue Identified in a technical routine check. As customer satisfaction is our priority we have delayed delivery of Certain Mazda6 models deliver to the ensure the cars meet our stringent That quality standards and deliveries will commence once Mazda Corporation is happy the issue has been quality resolved.

 

Kind Regards.

 

Mazda UK

 

Podobnen odgovor je bil tudi drugod po svetu in ker kupci niso bili zadovoljni s tem so vrtalni naprej.

Trenutno pa ka?e, da je ravno to te?ava.

 

Kot sem ?e zgoraj napisal bo znanega ve? v sredini prihajajo?ega tedna in takrat se bo to?no vedelo.

 

Viri informacij:

Nem?ki Forum

Poljski Forum

Malezijski Forum

Napisano

Zanimivo - nova tehnologija pa? in stara modrost, da je pri avtih vedno fino po?akat kak?no leto po predstavitvi modela, da se iskristalizirajo vse mo?ne zadeve.

33112_1.png

Napisano

me zanima kako je oz. kak?ne so va?e izku?nje o seznanitvami o vpoklicu oz. garancijskimi zamenjavami delov.

Ni? ne te obve??ajo, ?eprav jim po drugi strani ni problem na tvoj naslov ve?krat letno poslat reklame. ?e pride? na redni servis o vpoklicih tudi mol?ijo ko riti. :angry:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Mene so sicer obvetili...za preventivno korozijsko za??ito-seveda brezpla?no...in to eno leto po garanciji....res pa da je bil avto vedno in redno servisiran na poobla??enem servisu.

Napisano

Mene so sicer obvetili...za preventivno korozijsko za??ito-seveda brezpla?no...in to eno leto po garanciji....res pa da je bil avto vedno in redno servisiran na poobla??enem servisu.

 

Redno na poobla??enem servisu v BTC-ju pa nikoli nobenega obvestila domov. Za rjo so me obvestilu ob obisku servisa, o ostalih vpoklicih pa ni?. Tako naprimer sem dal interkuler zavarit, ker nisem vedel za vpoklic.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.