jures Napisano 29. marec, 2013 Prijavi Napisano 29. marec, 2013 Sej te no?em drkat ampak vseeno bi ti priporo?al, da s sabo vozi? kilski gasilni aparat. Oziroma to je itak priporo?ilo za vsa vozila - pri meni je gasilni aparat redno v avtih ?e vsaj zadnjih 15 let. Enako in v pri?o Ajvarja sem ?e gasil Opla Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mraušk Mčk Napisano 29. marec, 2013 Prijavi Napisano 29. marec, 2013 Sploh pa, ?e vozi? relacije (?emur je ?estica pravzaprav namenjena) potem je tisti i-Elop brezveze. Bi bilo bolje za ist denar na streho ruknt son?ne celice. To da Kitajci prodajo tolk ene zani? robe smo krivi kupci ker jo zahtevamo. Ni pomembno ?e takoj roma v smeti, pomembno je, da je poceni. In kurjenje naravnih resursov za proizvajanje sranja od izdelkov je greh za katerega se bodo na?i zanamci mo?no pokorili. Mi pa u?ivajmo do takrat. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Guest niko Napisano 29. marec, 2013 Prijavi Napisano 29. marec, 2013 ne razumem, kako da tega ne ugotovijo prej, ko so sami testirali avto ne vem koliko ?asa... Potencialni kakovostni problem v nekaterih razli?icah Mazda6 se nana?a na eno od elektronskih komponent, DC / DC pretvornik, ki je odgovoren za prepre?evanje motnje radijskih frekvenc. Mazda Motor Corporation je locirala problem in je v postopku pridobivanja novega dela, ki bo v najkraj?em mo?nem ?asu, dobavljen trgovcem. Citiraj
Guest niko Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 del katerega je treba oz. ga zamenjujejo Citiraj
jures Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 sam tale ni zgoru tuki v tej 'lepi' delavnici Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 Ne vem a se motim ampak bolj kot gledam sliko bolj se mi zdi, da je zagorelo nekje v motornem prostoru in ne pod sede?em. Avto je namre? najbolj uni?en spredaj v kabini pa manj, kar je nekako v nasprotju s tem, kje naj bi se nahajal ta pretvornik. Citiraj
jures Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 Ne vem a se motim ampak bolj kot gledam sliko bolj se mi zdi, da je zagorelo nekje v motornem prostoru in ne pod sede?em. Avto je namre? najbolj uni?en spredaj v kabini pa manj, kar je nekako v nasprotju s tem, kje naj bi se nahajal ta pretvornik. ej prehitel si me - hotel sem napisati, da imamo tukaj nekaj gasilcev - marko, simon ki bi jih prosil ?e se da okvirno locirati izvor ognja? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
AmpeR Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 Meni se zdi, da ta super kondenzator je malo sumljiv Jaz sploh ne vidim prave fore oz. pomena. ?e ve?krat sem do?ivel, kako "ve?je" kondenzatorje v energetiki odpre (booom). Tukaj pa si ne predstavljam, kaj se zgodi, ?e ga "odpre"? Top je bomba v avtu lp Citiraj
Strela Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 ?e ena glupost ki jo vgrajujejo v avte! Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 Tukaj je skoraj 100% zagorelo v motornem prostoru, ?e bi pod sede?em bi bila notranjost uni?ena, tako je pa pokrov konkretno bolj o?gan kot pa recimo streha. Citiraj
Boss Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 Tukaj je skoraj 100% zagorelo v motornem prostoru, ?e bi pod sede?em bi bila notranjost uni?ena, tako je pa pokrov konkretno bolj o?gan kot pa recimo streha. Hvala Marko za oceno - to sem tudi sam opazil tako, da bi tukaj rekel, da je problem nekje drugje in ne v krmilni enoti, ki naj bi bila pod sovozni?kim sede?em. V bistvu to pomeni slab?o novico saj je verjetno te?ava v samem kondenzatorju, ki se nahaj v motornem prostoru. Variabileni napetostni alternator, ki deluje med 12 in 25V se sicer tudi nahaja tam samo verjetno ni te?ava v tem. DC/DC konverter pa je pod sovozni?kim sede?em ampak kot ka?e ni vzrok po?ara, vsaj po sliki sode?. Tole bo znal biti ve?ji zalogaj kot ga Mazda prikazuje saj gre za poseben kondenzator, ki kot ka?e je podvr?en segrevanju in posledi?no eksploziji ter gorenju. Menjava tega za bolj sprejemljivo re?itev verjetno ne bo tako hitro na voljo, ker gre za klju?ni element i-eloop sistema. Verjetno bo za?asna re?itev, da se i-eloop izklju?i iz sistema, dokler se ne najde ustrezno re?itev. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 Meni se zdi, da ta super kondenzator je malo sumljiv Jaz sploh ne vidim prave fore oz. pomena. ?e ve?krat sem do?ivel, kako "ve?je" kondenzatorje v energetiki odpre (booom). Tukaj pa si ne predstavljam, kaj se zgodi, ?e ga "odpre"? Top je bomba v avtu lp Ektrolitski kondenzatorji imajo bodisi oslabljene cone (manj?i) bodisi ventile (ve?ji), tako da gredo plini ven ne da bi razgonilo ohi?je, seveda obstaja mo?nost, da to ne deluje oz. nastane v prekratkem ?asu preve? plina da bi ventil sfolgal. Mazda ima poseben kondenzator in sicer take sorte, kakr?en se v nekaterih napravah uporablja namesto litijevih baterij za vzdr?evanje memorije pod napetostjo. A ga lahko enako razgoni kot obstaja mo?nost pri elektrolitskih, ne vem. Pri mazdah naj nebi bil problem v kondenzatorju za shranjevanje energije, pa? pa naj bi bil v DC/DC konverterju, to?neje, v njegovem filtru - tu pa so kondenzatorji za filtriranje motenj. In ?e je nekdo not dal kondlce napa?ne sorte, le ti lahko zagorijo, ampak ne ko je avto parkiran pa? pa ko zadeva deluje. Meni bi bilo najbolj logi?no, da se DC/DC konvertor nahaja v bli?ini alternatorja/kondenzatorja/akumulatorja - zaradi visokih tokov pri nizki napetosti bi bila zguba to vodit v kabino in spet nazaj v motorni del. Moj dvom, da je tista re? pod sede?em je seveda ?isto ugibanje. :ne vem: Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 DC/DC konverter je sigurno pod sede?em - kr verjemi ampak po sliki sode? definitivno ni kriv. ?ak bom zdele mal internet obrnil pa najdem kako slikico na to temo. a evo sem ?e na?el - ni glih najve?ja ampak za silo bo Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 Mogo?e je bilo DC/DC-ju prevro?e pod motornim pokrovom :ne vem: Vsekakor so morali imeti zelo konkreten razlog, da so ga stla?ili pod sede?. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
jures Napisano 2. april, 2013 Prijavi Napisano 2. april, 2013 Mogo?e je bilo DC/DC-ju prevro?e pod motornim pokrovom :ne vem: Vsekakor so morali imeti zelo konkreten razlog, da so ga stla?ili pod sede?. Zascita pred zunanjimi vplivi Mene tudi fascinira kam so dali ponovem glavno PC enoto....direktno na vrh motorja totalno izpostavljeno vsem vplivom...se posebej vodi prahu in nenazadnje udarcem saj je direkt pod prvim pokrovom ki je mehak. Za sunit Cpu rabis pajser in 15sekund cajta....Defakto pa se tistega malega placa li je v moji za webasto ni vec...webasto no go. Ampak zgleda pa hudo lepa.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mr.hary Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 Zascita pred zunanjimi vplivi Mene tudi fascinira kam so dali ponovem glavno PC enoto....direktno na vrh motorja totalno izpostavljeno vsem vplivom...se posebej vodi prahu in nenazadnje udarcem saj je direkt pod prvim pokrovom ki je mehak. Za sunit Cpu rabis pajser in 15sekund cajta....Defakto pa se tistega malega placa li je v moji za webasto ni vec...webasto no go. Ampak zgleda pa hudo lepa.... Mogo?e pri?akujejo pogoste menjave in so mehanikom olaj?ali delo. Po drugi strani pa se motorni prostor vsepovsod zapra?i in uma?e. Za grand finale pa na servisu "zadani" malomarnega mehanika in bo? imel cel motorni prostor masten, kot ?e bi vozil 50 let staro kripo s slabim vzdr?evanjem. PS: Kaj ti dela? s pajserjem pod motornim pokrovom? LP, M Citiraj
jures Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 Mogo?e pri?akujejo pogoste menjave in so mehanikom olaj?ali delo. Po drugi strani pa se motorni prostor vsepovsod zapra?i in uma?e. Za grand finale pa na servisu "zadani" malomarnega mehanika in bo? imel cel motorni prostor masten, kot ?e bi vozil 50 let staro kripo s slabim vzdr?evanjem. PS: Kaj ti dela? s pajserjem pod motornim pokrovom? LP, M Govorim kako se ga z lahkoto ukrade a ne. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
janik Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 O, ?it, to je pa slaba novica zame, ker je moja ta nova ?e pri prodajalcu! Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
J.J. Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 O marija, pa da ti pod tabo enkrat iz ?istga miru razgoni to komponento. Ja, re?ejo pa vsaj, da je ?ivel in tudi umru v Mazdi Citiraj
jures Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 O marija, pa da ti pod tabo enkrat iz ?istga miru razgoni to komponento. Ja, re?ejo pa vsaj, da je ?ivel in tudi umru v Mazdi Halo? Neprilagojena hitrost, prehiter je sel prevec energije se je akomuliralo in bum. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dpicul Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 sej je lahko problem v pretvorniku. Pa? se okvari, posledi?no pritisne na kondenzator vi?ja napetost in ta zagori, oz. se pregreva.. Citiraj
janik Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 ?al pa s(m)o ljudje ve? ali manj ovce in rinejo v hoferje, lidle, eurospine in kupujejo dobesedno noname robo dvomljive kakovosti samo, da je poceni pa v velikih koli?inah. Zelo dobro poznam enega doma?ega proizvajalca prehrambenih izdelkov. Pripovedoval mi je, kaj vse je potreboval, da je lahko prodajal eni od zgoraj omenjenih trgovin: vse mogo?e doma?e in tuje certifikate, poleg tega pa je trgovec izvajal ?e svojo senzoriko. V dra?je trgovske verige, ki so prisotne pri nas, pa je lahko prodajal robo brez kakr?nega koli papirja. Toliko o dvomljivi kakovosti. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
jures Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 Zelo dobro poznam enega doma?ega proizvajalca prehrambenih izdelkov. Pripovedoval mi je, kaj vse je potreboval, da je lahko prodajal eni od zgoraj omenjenih trgovin: vse mogo?e doma?e in tuje certifikate, poleg tega pa je trgovec izvajal ?e svojo senzoriko. V dra?je trgovske verige, ki so prisotne pri nas, pa je lahko prodajal robo brez kakr?nega koli papirja. Toliko o dvomljivi kakovosti. Poznam enako zgodbo mojega podnajemnika ki dela jagodno vino Bishee....najraje dela z Lidlom, Hoferjem - pla?ilna disciplina, kakovost, zahteva po dvigu kvalitete Mercator, Tu? (ta je baje obup) nepla?evanje - zamude ra?unov, nato ?e izsiljevanje v smislu ?e ne date popusta gredo va?i izdelki s polic....itd Da tiste farse o tu?evih otrocih na debelem rti?u ne govorim, vsak ki ho?e prodajat v Tu?u MORA podpisati da bo dal 1% svojega letnega prometa v tu?u za to....kar pomeni da je ta zadeva ?e poprej prepla?ana s strani dobaviteljev, nas pa farbajo da gre en evro za to...njegov promet je samo v tu?u 100.000?, Mercatorju 110.000?, toliko so mu pa tudi dol?ni s povpre?no 5 mese?nim zamikom, Hoferju in Lidlu pa 2x ve?ji, s tem da ga sproti pla?ajo a tudi redno mora po?iljati izdelke na preverbo (naklju?no izbrane iz trgovine)... Kako potem dobavitelj ni prisiljen da tudi sam spusti kvaliteto, ?e ga silijo v najni?jo ceno brez preverjanja kakovosti? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
janik Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 Kakorkoli, ?e se vrnem na temo: Niko, od kje ti podatek o menjavi pretvornika, ki si ga citiral? Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Guest niko Napisano 3. april, 2013 Prijavi Napisano 3. april, 2013 Kakorkoli, ?e se vrnem na temo: Niko, od kje ti podatek o menjavi pretvornika, ki si ga citiral? Podat o menjavi pretvornika sem najprej zasledil pri avtih na nem?kem trgu - tam je bil za?etek ustavitve predaje avtomobilov.Potem sem ?e malce raziskoval po www in enako je bilo drugod po svetu.Ta pretvornik bodo zamenjali pri vseh avtomobilih narejenih do 09.03.2013, ki imajo E-Loop sistem. Sicer teh podatkov kaj dosti ne bi preverjal, je pa moj avto od 18.03.2013 pri prodajalcu in se ?aka na zamenjavo dela. Sama zamenjava prodanih avtov pa poteka gleden na ?as prodaje - prej je bil avto prodan prej bodo del zamenjali. Kar se pa ti?e uradne razlage oz. zakaj je treba ta del manjat pa je nakoko tak?na.Na tem delu oz. skupaj s pretvornikom je tudi neka za??ita oz. du?ilka - kondenzator, ki skrbi za du?enje motenj pri radijskem sprejemu lahko pri dolo?enih pogojih povzro?i kratek stik in po?ar. Kondenzator je vgrajen v istem vezju kot transformator, ki se v najslab?em primeru lahko pregreje in ga zajame ogenj. To du?enje je potrebno zaradi sistema E-Loop.Omenjeni kondenzator pa je v nekaterih primerih napokan oz. po?en (po?kodoval naj bi se med proizvodnim procesom) in to lahko povzro?i kratki stik, kar posledi?no privede do pregrevanja.Mazda pa se je odlo?ila, da bo raje zamenjala celotno komponento, kot pa preverjala pri katerih je napaka. To bodo verjetno naredili, ko dobijo zamenjane dele nazaj. Del pa se verjetno nahaja po voznikovim sede?em, saj je pod sovoznikovim vse prazno, pri vozilih z volanom na desni pa je pod sovoznikovem. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.