Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pri omenjenem avtu(EUROTAX ID: 120807, letnik 2006) mi je olje spustil zadnji levi amortizer zato kupujem komplet zadnjih amortizerjev. Trenutno in sicer tovarni?ko so noter oljni amortizerji ki veljajo za bolj trde vendar nudijo bolj ?portno vo?njo. Uraden servis za komplet zadnjih original amortizerjev prosi 280eur + delo :blink:- :angry2:

Najbolj se nagibam k ne originalnim plinskim amortizerjem, ki pa po so po besedah trgovca bolj mehki (ki me komplet stane cca 100eur) vendar me zanima, ?e je tovrstno po?etje smiselno, oziroma kako je glede homologacije potem, saj sem v tem totalen laik, zato bi prosil za nasvet pri tem. Prosil pa bi ?e kak?en link do amortizerjev ter morebitne nasvete pri tem.

 

 

 

Za odgovore se Vam v naprej najlep?e zahvaljujem.

Napisano

V Novi Gorici nasproti OBIja je ?e stara delavnica, ki preizku?eno kvalitetno in zanesljivo obnavlja amortizerje. Med obnovo ti jih po ?elji naredijo bolj trde, enake ali bolj mehke. In ker je samo obnova, ne potrebuje? homologacije, tudi ?e spremeni trdoto. Cena? ?e se ne motim, je 100? na par skupaj z delom. ?e te zanima, se lahko malo bolj pozanimam.

Napisano

Povej iz katere regije si, pa ti bomo la?je svetovali. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Povej iz katere regije si, pa ti bomo la?je svetovali. :D

 

Iz Pomurja, vendar ni problem ?e se najde kaj pametnega kje na ?tajerskem.

Gledam sicer amortizerje na silux.si kjer se da dobiti TE amortizerje, pri tem pa se mi poraja vpra?anje ?e glede vizualni izgled kjer vidim da sta z spodnje ter zgornje strani dva ?raufa, da bi si stvar sam zamenjal, kaj moram pri tem paziti verjetno amortizerji ne potrebujejo nobeno nastavitev saj potem vso te?o prevzame fedra, amortizer pa je potem kot bla?ilec. Kaj menite o tem?

Napisano

www.potokar.si ...pokli?i za Monroe, za tega bencinraja bodo ?isto OK ...ne pozabi ?e na optiko ko bo zadeva narejena.

Napisano

Da si malo sposodim temo...

Kaj pa menjava zadnjih na M6 2006 v okolici Lj?

 

Dolinar, Potokar? Kateri drugi? Raje dam malo ve? pa da je narejeno...

Kateri so na mazdah prva vgradnja?

Napisano

V Novi Gorici nasproti OBIja je ?e stara delavnica, ki preizku?eno kvalitetno in zanesljivo obnavlja amortizerje. Med obnovo ti jih po ?elji naredijo bolj trde, enake ali bolj mehke. In ker je samo obnova, ne potrebuje? homologacije, tudi ?e spremeni trdoto. Cena? ?e se ne motim, je 100? na par skupaj z delom. ?e te zanima, se lahko malo bolj pozanimam.

 

Tale bo to verjetno http://www.itis.si/REGENERACIJA-AMORTIZERJ...A-MIRAN?4577789

 

Meni je pred ene 20 leti nazaj prdelal Volvota :rispekt:

Napisano

@Martin - predlagam, da kontaktira? Avto Jenko iz Homca. Bil sem ?e ve?krat njihova stranka, pa tudi drugim njih svetoval in smo do danes ?e vsi zadovoljni, pa ?e kot MK ?lan ima? popust. :D

 

Kontakt; 041 582 642.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tale bo to verjetno http://www.itis.si/REGENERACIJA-AMORTIZERJ...A-MIRAN?4577789

 

Meni je pred ene 20 leti nazaj prdelal Volvota :rispekt:

 

Ja, to bo ta. Meni je odli?no naredil.

In kogarkoli sem poslal tja, vsi so bili zadovoljni z delom. In ceno. Za pol cene novih so bili obnovljeni stari, delali, kot je treba in zdr?ali skoraj ve? kot originalni. In po ?elji jih je tudi "meh?al" in "trdil". Mo?akar pa? obvlada.

Napisano

Pozdravljeni,

 

pri omenjenem avtu(EUROTAX ID: 120807, letnik 2006) mi je olje spustil zadnji levi amortizer zato kupujem komplet zadnjih amortizerjev. Trenutno in sicer tovarni?ko so noter oljni amortizerji ki veljajo za bolj trde vendar nudijo bolj ?portno vo?njo. Uraden servis za komplet zadnjih original amortizerjev prosi 280eur + delo :blink:- :angry2:

Najbolj se nagibam k ne originalnim plinskim amortizerjem, ki pa po so po besedah trgovca bolj mehki (ki me komplet stane cca 100eur) vendar me zanima, ?e je tovrstno po?etje smiselno, oziroma kako je glede homologacije potem, saj sem v tem totalen laik, zato bi prosil za nasvet pri tem. Prosil pa bi ?e kak?en link do amortizerjev ter morebitne nasvete pri tem.

Za odgovore se Vam v naprej najlep?e zahvaljujem.

 

Razlika oljni/plinski je tehni?no le v tem, da je pri plinskih prepre?eno penjenje olja v amortizerju. Vse ostale lastnosti so dolo?ene z ventili v amortizerju samem. Plinski amortizer je lahko mehkej?i ali tr?i od oljnega, ker "plinski" ne dolo?a teh parametrov. ?e en trgovec, ki niti katalogov robe, ki jo prodaja, ne prebere :(

 

Zares se plinski amortizerji uporabljajo pri bolj zahtevnih razmerah in so ponavadi celo "resneje" narejeni.

 

Nekdo je spodaj ?e napisal: Kayaba (KYB), Monroe, Sachs in ?e nekaj proizvajalcev je, ki so dovolj resni, da bo? imel nekaj ?asa mir. ?e ho?e? tr?i avto, pa bo najprej potrebno menjati vzmeti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.