Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vzorec je moja Mazda 6

 

Potrdilo DSR:

post-2637-1365158948_thumb.jpg

 

 

Brezpla?en dostop do on-line preverjanja DSRja!

https://mapps.mazdaeur.com/mud/registerio.h...3C-350295835E3E

 

potrebna je registracija

 

Po potrditvi in spremembi danega gesla je portal va?, lahko:

post-2637-1365159397_thumb.jpg

post-2637-1365159414_thumb.jpg

post-2637-1365159434_thumb.jpg

 

Glede DSR:

Digitalna servisna knji?ica

Z uvedbo Mazdine digitalne servisne knji?ice (DSR) je Mazdin svet vstopil v novo tehnolo?ko areno.

 

Nakup in vzdr?evanje novega vozila sodita med najve?je nalo?be zasebnika ali podjetnika. Za??ita te nalo?be, ki zagotavlja najvi?jo mo?no vrednost ob prodaji, zahteva izjemno kakovostno vzdr?evanje, ki je potrjeno z varnim in trajnim zapisom vsakega predpisanega obiska servisne delavnice. Doslej je bila ta zgodovina zabele?ena v papirnatih knji?icah, ki jih je hranil uporabnik. Te knji?ice so se pogosto po?kodovale, nekateri uporabniki so jih izgubili, v?asih so bile izpolnjene z la?nimi vnosi. Z uvedbo digitalne servisne knji?ice (DSR) je vse to stvar preteklosti.

 

Program DSR nudi lastnikom trajno in vedno aktualno zgodovino servisnih vzdr?evanj vozila, ki je ni mogo?e izgubiti. Poleg tega so v celotnem obdobju uporabe vozila zbrani dragoceni podatki o lastniku in o vozilu, ki poobla??enim serviserjem in neodvisnim delavnicam omogo?ajo vpogled v servisno zgodovino vozila. Novi lastnik vozila ima z DSR vedno dober vzrok, da se vrne v prodajno-servisni center. Zgodovina servisov je obenem za??ita pred potvarjanjem vnosov, saj lahko vedno doka?e popoln pregled servisnega vzdr?evanja.

 

Naslednji opis prikazuje na?in uporabe digitalne servisne knji?ice: Stranka pripelje vozilo na servis k poobla??enemu serviserju / v neodvisno delavnico. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici s pomo?jo priro?ne funkcije za iskanje ?tevilke VIN (identifikacijska ?tevilka vozila ali registracijska ?tevilka) v sistemu DSR poi??e zapis za ustrezno vozilo. Pregled zgodovine servisnega vzdr?evanja poka?e, kateri servis je na vrsti. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici opravi ustrezni servis, elektronsko posodobi zgodovino servisnega vzdr?evanja in natisne izpis s posodobljeno zgodovino servisnega vzdr?evanja. Stranka ob prevzemu vozila prejme tudi najnovej?i izpis zgodovine servisnega vzdr?evanja za svoj arhiv. Stranko se zaprosi, da pregleda svoje osebne podatke in jih v primeru spremembe posodobi.

Vsi novi Mazdini modeli so od leta 2006 vpisani v centralni sistem z dostopom prek interneta. Kot neodvisna delavnica lahko dostopate do sistema DSR in posodobite zgodovino posameznega vozila z vnosom vsakega opravljenega predpisanega servisnega vzdr?evanja, postavke raz?irjenega servisnega vzdr?evanja in pregleda karoserije.

 

Za vsako vozilo je potrebno slediti naslednje bistvene dogodke, povezane z vzdr?evanjem:

 

Servisno vzdr?evanje v skladu z na?rtom vzdr?evanja

Postavke raz?irjenega servisa

Letni pregledi karoserije

Mo?nost dostopa do podatkov DSR strankam in serviserjem zagotavlja naslednje prednosti:

 

Zapisi o servisiranju v celotnem obdobju uporabe vozila se ne morejo izgubiti

Zapise o servisiranju lahko natisne vsak serviser

Preprosta potrditev zgodovine servisnega vzdr?evanja za uveljavljanje garancije

Uporaba zapisov za potrditev aktualnega potrebnega servisa in za ugotavljanje morebitnih ‘manjkajo?ih’ servisov, neopravljenih postavk raz?irjenega servisa in pregledov karoserije

Dodatna motivacija za lastnike novih in rabljenih vozil, da ostanejo zvesti izku?enim serviserjem in tako pove?ajo vrednost svojega vozila

Pomaga pri prodaji rabljenih Mazdinih vozil, vklju?no z ovrednotenjem ‘staro za novo’

Prepre?uje la?ne vnose

?e ?elite tudi vi imeti prost dostop do sistema DSR, se obrnite na zastopstvo Mazde v va?i dr?avi. Kliknite tukaj.

 

datoteka:

EURO5_DSR_Contact_List_1.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Poštnina je del računice.   Olje sem kupoval z lastnim prevzemom. Autodoc je cenejši tudi s pošto....   Vedno me zanima končna cena.   Kozmetike na Amazonu ne bom nakupil za 70€, da bi poštar domor prinesel. Za Avstrijo je meja 30€, samo morem še računat 5€ bencina, ko se peljem dvignit.
    • Si ze ob prvem pregledu/naročilu eksplicitno zahteval original z logotipom? (ali si najprej samo mislil, da bodo uredili kot si ti menil da bi morali....), to je bistvena razlika 🤣
    • rade volje ampak grem pogledat za novo čelado . se pa lahko zmenimo za kak drug vikend oz dan. morm pa tud 1x sprobat če lahko kolo spravim v avto  
    • Se je meni zgodilo, podpisem tole. Tip se je izgovarjal da je Mazda steklo mozno dobiti samo na Japonskem in ga prakticno ni v Evropi. No, ko sva se skregala in ko je videl da je izpadel cepec, je original Mazda steklo prislo v Celje v treh dneh. Da ne omenjam gospe na telefonu ki je obljubila da bom dobil original steklo... laznivka smrdljiva.
    • Ma na zivce mi gre da moram olje narociti v eni trgovini in tam placati postnino, v drugi trgovini pa filtre in vse ostalo in spet tam placati postnino.  Amazon je zakon, ceneje kot pri nas. Folk kupuje cistila, izdelke za osebno higieno itd. - vse ceneje kot pri nas v katerikoli trgovini. Pa se doma lahko ostanes, ker postar pri hisi pusti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.