Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

prijatelj je na robu obupa, v omenjen avto, letnik 2008 je vlo?il cca 7000? :huh: Motor je 1.6., turbo, 150ks. Menjal je elektroniko, turbino, jermen, in tako naprej(85000km). Po 10k km pa spet te?ave, izklopi turbino,(safe mode) dela po treh cilindrih. Menjal tuljave, sve?e.

Zanima ga predvsem ?e kdo pozna te motorje malo globlje, od elektrike naprej, da mu bi ga priporo?al. Peljal ga je ?e na ve? servisov, po Italiji, Ljubljani... tako da ne igra vloge iz kje je kak mehanik, samo da obvlada stvar. Lahko da je samo kaka banalna napaka, ki pa jo, ?e nisi mojster, ne pogrunta?.

Hvala.

Napisano

Pozdravljeni,

prijatelj je na robu obupa, v omenjen avto, letnik 2008 je vlo?il cca 7000? :huh: Motor je 1.6., turbo, 150ks. Menjal je elektroniko, turbino, jermen, in tako naprej(85000km). Po 10k km pa spet te?ave, izklopi turbino,(safe mode) dela po treh cilindrih. Menjal tuljave, sve?e.

Zanima ga predvsem ?e kdo pozna te motorje malo globlje, od elektrike naprej, da mu bi ga priporo?al. Peljal ga je ?e na ve? servisov, po Italiji, Ljubljani... tako da ne igra vloge iz kje je kak mehanik, samo da obvlada stvar. Lahko da je samo kaka banalna napaka, ki pa jo, ?e nisi mojster, ne pogrunta?.

Hvala.

 

Ko gre na safe mode je potrebno najprej ugotoviti za kaj gre in ne takoj menjevati dele po vrsti. ?e navedene menjave zgoraj govorijo o strokovnosti dosedanjih serviserjev, saj, ko ne vejo za kaj gre, menjajo dele po vrsti.

Naj ga poskusi odpeljati k Jerov?ku v Grosuplje, ki ima sicer citroenov servis, vendar gre pri peugeotu za bratsko firmo, ki ima ve?ino sestavnih delov enakih, torej tudi motorje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ali je ta safe mode slu?ajno economy mode active?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

7000eur vlo?ka :blink: ....dobr je...jest bi ga ?e zdavni v graben zapelu.

Kje je kupil avto? Rabljen in uvo?en verjetno? Po mo?nosti razsut v nulo oz. bila cela elektronika ?e pod vodo kje....avto je imel se pravi do 2011 garancijo, kako da se ni ni? uveljavljalo?

Napisano

7000eur vlo?ka :blink: ....dobr je...jest bi ga ?e zdavni v graben zapelu.

Kje je kupil avto? Rabljen in uvo?en verjetno? Po mo?nosti razsut v nulo oz. bila cela elektronika ?e pod vodo kje....avto je imel se pravi do 2011 garancijo, kako da se ni ni? uveljavljalo?

 

Saj je vseeno kje je kupil avto, ali je bil nov ali rabljen, ali ima original km ali so zbiti....enostavno je kupil francoza in je potem tako!

Na katerem koncu je avto?

www.gistel.si

Napisano

avto je kupil eno leto starega, od starej?ega gospoda pri 27000km. Avto je bil kot nov. Turbino je menjal ker so bile napokane lopatice in ostalo tudi, sem videl na lastne o?i. Ima isti motor kot mini ja, zato je bila potrebna menjava jermena in napenjalcev, ker mu je zamikalo fazo. Sva priklopla na ra?unalnik, ima ve? napak, v glavi imam tole http://www.obd-codes.com/p0352. Sva zbrisala napake, avto dela enako, po treh cilindrih. Se nisem kaj dosti poglabljal ker nisem mehanik, imam pa? tester ELM, in sem za zanimivost priklopil. Smo pa iz Primorske, okolica Nove Gorice.

Napisano

Torej ali je economy mode ali ne

 

avto je kupil eno leto starega, od starej?ega gospoda pri 27000km. Avto je bil kot nov. Turbino je menjal ker so bile napokane lopatice in ostalo tudi, sem videl na lastne o?i. Ima isti motor kot mini ja, zato je bila potrebna menjava jermena in napenjalcev, ker mu je zamikalo fazo. Sva priklopla na ra?unalnik, ima ve? napak, v glavi imam tole http://www.obd-codes.com/p0352. Sva zbrisala napake, avto dela enako, po treh cilindrih. Se nisem kaj dosti poglabljal ker nisem mehanik, imam pa? tester ELM, in sem za zanimivost priklopil. Smo pa iz Primorske, okolica Nove Gorice.

 

Kot nov z napokano turbino pri 27k?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A niso bencinarji brez problemov? :-)

 

Na pa si odprl pandorino skrinjico... zdaj se bo pa usulo. :P

33112_1.png

Napisano

Saj je vseeno kje je kupil avto, ali je bil nov ali rabljen, ali ima original km ali so zbiti....enostavno je kupil francoza in je potem tako!

Na katerem koncu je avto?

 

malo strpnosti prosim!

 

Doma vozimo Renaulte ze od kar jaz vem za sebe, samo bencince, kar pa jaz osebno trenutno vozim je pa Clio 2 faza 2 letnik 2002 1.2 16V in lahko recem, da tako nizkega razmerja ?/km (spada dejansko ves strosek na kilometrino) nisem mel pri nobenem avtu, pa sem imel marsikaj od francozev, nemcev, amerikancev, japoncev in svedov. Avto ima 220000km, 1. lastnik sem, in spila kot ura, menjano vedno samo tisto, kar gre s kilometrino, brez dodatnih kvarov, rje nima pa nikjer niti pike.

 

Renault zna narediti avto, ce je le bencinar. Pri dizlih gre pa v glavnem vse v maloro, se posebej pri lagunah in meganih, ker so delani za "francoski" diesel.

 

Francozi delajo marsikateri kr? od avtov, vendar obstajajo zelo svetle izjeme.

 

Pa brez zamere :)

Napisano

Svetle izjeme obstajajo samo jih verjetno lahko pre?teje? na oba prsta.Jaz sem bil najbolj zadovoljen ?lovek na svetu, ko sem se re?il francoza-Pe?oja.Tudi mene je zafrkavala elektronika in sem brez veze zamenjal "?entralino" in je bilo potem isto.

 

 

Napisano

Itak. Izjeme so povsod. Je pa tudi res, da francoz pa elektronka ne gre ?ist dobr skupaj. Te generacije cliov so ble ok, jaz sem sicer imel 1.5dci, pa sem ga k sre?i prodal preden so sd za?ele te?ave pri 120k km prevo?enih:-)

Napisano

Pri nas smo imeli Fiate, pa nobeden ni ?el od hi?e pred dopolnjenimi 250000 km. Pa ni bilo nikoli nobenih te?av. Sam sem nato kupil F-Panda, ki ima 320000 km in je sicer brez tablic, a ?e vedno se vozimo po gozdu. Imel pa sem tudi R-Clio storia, letnik 2005, pa nisem nikoli prevozil ve? kot 8000 km brez okvare. Motor je sicer tekel, te?ave so bile s kon?niki, zglobi, kolesnimi le?aji, amortizerji, ABS zavorami, na koncu pa se je na zadnjem blatniku za?ela lupit barva... Po dveh letih in pol sem se ga, hvala Bogu, re?il in kupil Hondo Jazz. Nekaj ?ez 100.000 km, pa ?e nobenih te?av.

 

Tudi tast ima Renaulte, od kar je zamenjal spa?ka. S katrcam in petkam ni imel nobenih te?av, pa jih je na odpad vozil s 300000 kilometri in ve?. Zdaj ima laguno in je ve? na servisu kot pa pri njemu v gara?i...

 

Peugeot servis na Gori?kem? Dober Peugeot servis na Gori?kem? ?al, ?e nisem sli?al. Se bom malo pozanimal, pa ?e kaj zvem, se pa sli?imo.

Napisano

Torej ali je economy mode ali ne

Kot nov z napokano turbino pri 27k?

 

Zdaj jih ima 100000km, turbino in ostalo je menjal pri 88000km. Ne, ni economy mode, ko je kaj narobe izklopi turbino. Do 88000km je menjal ECU enoto, zagorelo mu je pri varovalkah...

Napisano

Zdaj jih ima 100000km, turbino in ostalo je menjal pri 88000km. Ne, ni economy mode, ko je kaj narobe izklopi turbino. Do 88000km je menjal ECU enoto, zagorelo mu je pri varovalkah...

 

Kaj si siguren, da je enak motor kot pri miniju. Kaj ni imel mini kompresor namesto turbine?

?e je pripravljen pripeljat avto do Kopra mu ga lahko pogledamo, samo ga bo pustil kak?en dan, ker to ne gre tako hitro....do zdaj smo re?ili ?e vse avte. tako da mi je ta avto izziv :P

www.gistel.si

Napisano

malo strpnosti prosim!

 

Doma vozimo Renaulte ze od kar jaz vem za sebe, samo bencince, kar pa jaz osebno trenutno vozim je pa Clio 2 faza 2 letnik 2002 1.2 16V in lahko recem, da tako nizkega razmerja ?/km (spada dejansko ves strosek na kilometrino) nisem mel pri nobenem avtu, pa sem imel marsikaj od francozev, nemcev, amerikancev, japoncev in svedov. Avto ima 220000km, 1. lastnik sem, in spila kot ura, menjano vedno samo tisto, kar gre s kilometrino, brez dodatnih kvarov, rje nima pa nikjer niti pike.

 

Renault zna narediti avto, ce je le bencinar. Pri dizlih gre pa v glavnem vse v maloro, se posebej pri lagunah in meganih, ker so delani za "francoski" diesel.

 

Francozi delajo marsikateri kr? od avtov, vendar obstajajo zelo svetle izjeme.

 

Pa brez zamere :)

 

Sej ni nobene zamere :D

V popoldanskem ?asu se ukvarjam z avtoelektroniko in 50% avtov je francozov, takoj za njimi so nemci, nakaj malega je italijanov in v zanemarljivem ?tevilu so japonci in ostali "kia, chevrolet, hyundai...". Zato jaz osebno raje kot kupit francoza hodim pe?...

www.gistel.si

Napisano

Kaj si siguren, da je enak motor kot pri miniju. Kaj ni imel mini kompresor namesto turbine?

?e je pripravljen pripeljat avto do Kopra mu ga lahko pogledamo, samo ga bo pustil kak?en dan, ker to ne gre tako hitro....do zdaj smo re?ili ?e vse avte. tako da mi je ta avto izziv :P

 

Ni enak!

http://www.mini2.com/forum/second-generati...e-problems.html

 

So ?e obupanci na mini forumu spra?evali.

 

?e mene vpra?a? po vsem na?tetem - turbina, elektrika, elektronika, ogenj...wtf mu ni ve? pomo?i. Ne bom naglas napisal, ampak imel P307 in 406SW....nikoli ve?, ?e nas kot francosko firmo ki je morala imeti te avte je prepri?alo, da se ne izide.????.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Problem je slaba motorna kablaza. Odkar delajo kablazo v Maroku, je slo vse navzdol. Ze novim avtom menjajo celo kablazo, ker pride slabo narejena iz tovarne. Kaksen slab spoj, stik ki je ali pa ni.

Tako da edina resitev za te "fantomske" tezave je v menjavi komplet kablaze od motorne elektornike do motorja.

Napisano

Res je, veliko teh sporocilc na ekranu - depolution system failed, brake sensor failed, trenutno blinkanje celotne armature in vcasih tudi mrtva armaturka, passenger airbag lucka...etc je zgolj problem slabe signalizacije.

 

207 je znan tudi po velikem problemu klecanja akomulatorjev, ki so enako rezultirale v odpovedu elektronike, zato sem te spraseval za economy mode - resitev je bila nov in mocnejsi akomulator.

 

Been there kot sem omenil z vsem zgornjim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e mene vpra?a? po vsem na?tetem - turbina, elektrika, elektronika, ogenj...wtf mu ni ve? pomo?i. Ne bom naglas napisal, ampak imel P307 in 406SW....nikoli ve?, ?e nas kot francosko firmo ki je morala imeti te avte je prepri?alo, da se ne izide.????.

 

Neko? imel Pugija in ga zamenjal za Wartburga pa sem bil prepri?an, da sem prijel boga za jajca. Po moje to vse pove o kvaliteti Francozov. Pol sem pa rahlo pozabil in me je ?e moja nahecala za Citroena zdej se pa ?udi kako samo dnar stran leti. A ja kapelci smo zamenjal plo??ice zdej je pa kot ka?e zagrabilo ?eljust tako, da bo treba ?e to menjat... v pizdo pa ta jajca francoska. :(

33112_1.png

Napisano

Sem v?eraj govoril z kolegom, ki je imel enak avto z enakim motorjem. Tudi on je imel cel kup problemov in so mu na kocu re?ili problem z nadgradnjo softwerja v centrali od motorja...mogo?e bi lahko ?e to proval preden ga da stran...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.