Skoči na vsebino

RX-8 pozimi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja, z izklopljenim dsc kr pozab (tud ce mas zimske gume), z vklopljenim pa to ni vec rx8 :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kak?en zasne?en parking si poi??e? in malo 'potrenira?', potem pa se ?e po?as dobi filing za po cesti..

 

 

 

ps. ?e je tu kdo kak?en lastnik rx8-ice, ki mu ni ?koda gum, se priporo?am za demonstracijo :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

ja, z izklopljenim dsc kr pozab (tud ce mas zimske gume), z vklopljenim pa to ni vec rx8 :)

 

Zakaj? Po moje se pa glih ta avto lepo pelje po snegu (v konkurenci RWD-jev seveda), ker ga ne razganja od navora in mo? dobi ?ele v visokih obratih, ki jih z vo?njo po snegu definitivno ne rabi?. Ker ima tudi lahek motor in idelen "weight distribution" 50:50 se po moji lai?ni oceni (RX8 seveda ?e nisem peljal v snegu) pelje solidno tudi brez vklopljenega TCS-ja. Verjetno bolje kot kak dizel s te?jim motorjem v nosu in veliko navora ?e v nizkih obratih. ?e sam pri sebi vidim pa gre za FWD, da ?e je sneg je bolje ?e izklopim Powerbox, ker mi daje malce preve? navora v prenizkih obratih in prehitro zavrti v prazno, ko ni treba. Z izklopljenim PB je mnogo la?je dozirat pravilno "dozo" plina pa ne glede, da je TCS vklopljen. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

tip sprasuje za izkusnje, ne laicne ocene

 

Zato sem pa vpra?al zakaj? Ker mi ni logi?no zakaj RX8 je problem, BMW al pa Me?ka pa ni. Al si misli, da je vsak RWD problem? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

relativno je lahka, trdo vzmetenje in pa precej siroke gume, tko da na vsakem ovinku moras bit ful ekstra pozoren

mal je blo kot moj prvi bmw 520 letnik 1978, ze ce prestavljas mal bolj na trdo iz tretje v drugo, gre rit mal po svoje...

je kr zabavno, amapk moras bit skoz v "standby"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zato sem pa vpra?al zakaj? Ker mi ni logi?no zakaj RX8 je problem, BMW al pa Me?ka pa ni. Al si misli, da je vsak RWD problem? :ne vem:

 

Saj je vsak RWD problem po snegu, sploh v na?ih krajih. So S-drive-i kar v gara?i ?ez zimo, ?eprav so avtomobili stali krepko ?ez 50k eur. :)

Napisano

?e izvzamemo leto?njo zimo, je na cesti dan ali pa dva sneg in da bi se tega vstra?il, pol je ?e bolj?e o kakem 4x4 razmi?ljat.

Napisano

?e izvzamemo leto?njo zimo, je na cesti dan ali pa dva sneg in da bi se tega vstra?il, pol je ?e bolj?e o kakem 4x4 razmi?ljat.

 

Pri nas je pozimi 2 tedna sneg na cesti, oz tako dolgo, dokler se ne stopi s pomo?jo soli z drugih cest, ker je na?a ob?ina v popolnem bankrotu in niti cest ne ?istijo. Sicer so imeli neke ljudi najete, ki so ?istili s traktorji, ampak to se ne da primerjat s cestno slu?bo, ki plu?i in soli. ?e pa si se pelja za tem, ravno takrat ko je porinil sneg s cesti??a, je za njim ostala ploskev vtisnjenega snega v asfalt, ki je bila spolzka, kot led. Da ne omenjam, kako je to izgledalo, ko je dodatno zaledenelo. In v takih pogojih pri nas RWD pozimi odpade - se je ?e popolnoma vsak prito?eval nad RWD, tudi poklicni vozniki.

 

LP, M

Napisano

Oj!

 

?isto tak direkten odgovor: svetovno se pelje po snegu, doma sem na bregu in to orng bregu in, ko so tisti z fwd morali riniti vzvratno po bregu ob?asno tudi neuspe?no sem se jaz v 99% uspesno pripeljal domov!

 

Vozil sem se v in po Nem?iji pozimi in to brez vsakih poblemov!

 

Jaz, ko bom imel mo?nost si jo 100% kupim nazaj!

Napisano

Oj!

 

?isto tak direkten odgovor: svetovno se pelje po snegu, doma sem na bregu in to orng bregu in, ko so tisti z fwd morali riniti vzvratno po bregu ob?asno tudi neuspe?no sem se jaz v 99% uspesno pripeljal domov!

 

Vozil sem se v in po Nem?iji pozimi in to brez vsakih poblemov!

 

Jaz, ko bom imel mo?nost si jo 100% kupim nazaj!

 

 

No kon?no en klen ,ki se ne boji zadnjega pogona... :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Js sm za pozim ravno zarad zadnjega pogona kupu mx5 in se ni ni? za prito?vat, je pa seveda za po pameti vozit, neglede na to kolk konjev je pod havbo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

potemtakem so uni na smuciscih glupi, ker kupujejo pande 4x4 in audi quattroje in razne subaruje

morajo kupit rx8 :cheers:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Heh ja no, pa? po sistemu vsak tele ma svoj vesele :macek:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Heh ja no, pa? po sistemu vsak tele ma svoj vesele :macek:

 

to itak, z rx8 ze po mokrem je veselja kokr ces...

ta avto je fenomenalno odziven, pomoje od vseh, ki sem jih vozil, je tale najbolj odziven od vseh...kr skace k mal premikas volan

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

rwd je zakon, ne glede na konje ..

 

ali krave :P

 

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

ce bi mene vprasali, bi moral vsak avto met rwd...sam me ne vprasajo

 

poleg veselja ima se eno prakticno prednost: volan lahk bolj vrtis pa se kolesa vec obracajo, mx5 je za po mestu kot en smart

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se strinjam, zadn pogon bi mogu bit na vsakem avtu. Ga ni ve?jega veselja kot RWD, usaj men :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Se strinjam, zadn pogon bi mogu bit na vsakem avtu. Ga ni ve?jega veselja kot RWD, usaj men :)

 

K ?e nis probu, kaj dela navor na vse 4, z DSC ON :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Res nism ?e probu tko da ne morm komenterat, bi mi pa blo vrjetn u?e?, glede na to da ma MPS-ka snage pun ku**c :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

spredn pogon je za babe,zadn za dece 4wd pa za invalide :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hahahahaha Ukopko tis lud :D Ivalide HAHAHAHAHA :notworth:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.