Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim pomo?.

 

V prtlja?niku sem prilimal led trak in priklopil na obstoje?o lu?ko v prtlja?niku. Pazljivo povezal in rezultat je, da ne gori led in ne original lu?ka. Preveril sem tudi vse varovalke in nobena ni skurjena. ?e pa pogledam napajanje na lu?ki je cca. 9v, kaj je premalo.

 

Je komu kaj znano?

 

Nekaj sem poguglu in na?el, da ta lu?ka ima nek nadzorni sistem?!

 

Hvala za pomo?!

Napisano

preveri originalno ?arnico ?e je slu?ajno pregorela, med vezavo na led diode pa je ponavadi potrebna vezava upora.

 

Ne, vse je ok. LED trak je narejen za direktni priklop na 12V.

Na enih ameri?kih forumih sem na?el, da je problem v obremenitvi izhodnega modula za ?arnico. Ta modul je narejen za zelo majhne obremenitve (po mojem max. 5W, oz. samo za original ?arnico) jaz pa sem priklopil ene 3 W ve?. Mislim, da je ?el v P.M.

?uden sistem :blink: .

 

Ma, bom ?e na?el alternativno re?itev....

Napisano

Ne, vse je ok. LED trak je narejen za direktni priklop na 12V.

Na enih ameri?kih forumih sem na?el, da je problem v obremenitvi izhodnega modula za ?arnico. Ta modul je narejen za zelo majhne obremenitve (po mojem max. 5W, oz. samo za original ?arnico) jaz pa sem priklopil ene 3 W ve?. Mislim, da je ?el v P.M.

?uden sistem :blink: .

 

Ma, bom ?e na?el alternativno re?itev....

 

Vse kar je na avtu elektrike, razen motorja in abs sistema je vezano na skupno centralo "body computer". Kot si zgoraj napisal ta modul meri obremenitev na izhodu, ti si z led trakom to obremenitev presegel in ti je centrala blokirala izhod. Podobno se je zgodilo kolegu na A3-ju ko je menjal ?arnice za osvetlitev registrske tablice, pa smo problem re?ili tako da smo stikalo od lu?i par krat pri?gali in ugasnili. Provaj zapret in odpret prtlja?nik par krat zaporedoma, da se stikalo spro?i. Mogo?e lahko re?i? problem tudi tako da za nekaj ?asa izklopi? akumulator, da se bo centrala resetirala. ?e vseto ne bo delovalo, ostane ?e samo tester kot re?itev...

www.gistel.si

Napisano

Vse kar je na avtu elektrike, razen motorja in abs sistema je vezano na skupno centralo "body computer". Kot si zgoraj napisal ta modul meri obremenitev na izhodu, ti si z led trakom to obremenitev presegel in ti je centrala blokirala izhod. Podobno se je zgodilo kolegu na A3-ju ko je menjal ?arnice za osvetlitev registrske tablice, pa smo problem re?ili tako da smo stikalo od lu?i par krat pri?gali in ugasnili. Provaj zapret in odpret prtlja?nik par krat zaporedoma, da se stikalo spro?i. Mogo?e lahko re?i? problem tudi tako da za nekaj ?asa izklopi? akumulator, da se bo centrala resetirala. ?e vseto ne bo delovalo, ostane ?e samo tester kot re?itev...

 

Ja, se se mi je zdelo, da je bil izhod preobremenjen.

Ok, bom prabal ?e z odklopom akumulatorja. Koliko ?asa lahko pustim brez napetosti, se bojim, da bom resetiral ?e kake druge nastavitve?

A mogo?e ve?, kje je stikalo lu?ke v prtlja?niku?

tnx

Napisano

Stikalo je v klju?avnici, vsaj mislim...akumulator odklopi vsaj eno minuto, nastavitve od radia pa sr bodo na ?alost izgubile

www.gistel.si

Napisano

Stikalo je v klju?avnici, vsaj mislim...akumulator odklopi vsaj eno minuto, nastavitve od radia pa sr bodo na ?alost izgubile

 

Ni ?lo. Zgleda, da je izhod skurjen.

No, ena dobra lastnost je, da je med maso in + vodnikom 12V vedno prisotna, negativni vodnik - pa je speljan preko tega krmilnika (ki je zdaj skurjen).

 

Lu?ko pove?em z maso in deluje :prstgor:

 

lp

  • 1 leto kasneje...
Napisano

helow. Da ne odpiram nove teme bom tudi tuki neki vpra?al.Zanima me ali lu?ka v prtlja?niku nonstop gori ali se ugasne ob zaprtju? In sicer: nazadnje ko sem podrl del zadnjega zica sem opazo da lu?ka konstantno gori tudi ko se vozim. Probal sem tudi vzet samo zadnjo rolo prtlja?nika zic postavit tako kot mora bit in zapret ter zaklenit avto po?akal sem ene 5 minut pr?o nazaj in vido da lu?ka ?e kar gori. Je mo?no da kje ne dobi stik? Je pa res da sem menjal ?arnice po celem avtu z modrimi ampak drugje te?av nimam. Lepo se ugasnejo in tudi ob zaklepu avta malo zatemnijo potem pa po?as ugasnejo. Hvala za odgovor :) lep de?even dan :)

:zoom-zoom:

Napisano

A gori tud takrat, ko je avto brez klju?ev v klju?avnici in zaklenjen?

 

po moje tole ne bi smelo biti ampak po drugi strani je p azadnje ?ase tolk enga ?paranja, da je ?ist mo?no, da ni ve? stikala za izklop, ko so vrata zaprta.

33112_1.png

Napisano

mora se ugasniti, da nima? ti tri stopnje - off, door pa stalno ON, pa si dal med menjavo na stalno pri?gano, tako kot imajo stropne lu?ke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto je zaklenjen klju?e imam pa pri sebi. Stikalo je pa samo on pa off. .....?udna stvar  :/ Boss se pravi da naj bi lu?ka nonstop gorela dokler ne pregori al pa se kej ne u?ge? :)

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.