Skoči na vsebino

Nosilec za kolesa

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj, dopustniki, oziroma tisti, ki nameravate dopustovati... A kdo s sabo vzame in pelje kolesa? ?tiri kolesa? Na priklopu za prikolico? Kak?ne nosilce imate in kje ste jih nabavili? Sam bi s sabo nesel 4 kolesa...kaj predlagate?

 

LP Ivan

Napisano

Oj, dopustniki, oziroma tisti, ki nameravate dopustovati... A kdo s sabo vzame in pelje kolesa? ?tiri kolesa? Na priklopu za prikolico? Kak?ne nosilce imate in kje ste jih nabavili? Sam bi s sabo nesel 4 kolesa...kaj predlagate?

 

LP Ivan

 

Jaz imam na kljuki za 3 kolesa. Bomba! Ampak........4 letnik ze goni bicikel in 4 kolo je na strehi (poleg truge) :). Zato me bos vidu jamrati o placu :)

 

Na ta nacin: http://www.mimovrste.com/artikel/559001522...o-menabo-race-4

 

Enostavna montaza (edino ni lahek za prenasat). Kolesa so brez muke dvigovanha gor in dol, vse skupaj se nagne da odpres prtljaznik, pa se v zavetrju so in nic ne tuli. Za rikverc pa obvezno zena in glasovno vodenje :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, sej pr men je tud truga gor...500 literska, pa ni placa za kolo gor... Kak?en nosilec ima?? Sam se za thule zanimam... Ima kdo kak drug (cenej?i, pa tud kvaliteten) predlog?

LP

Napisano

Ja, sej pr men je tud truga gor...500 literska, pa ni placa za kolo gor... Kak?en nosilec ima?? Sam se za thule zanimam... Ima kdo kak drug (cenej?i, pa tud kvaliteten) predlog?

LP

 

Moj ni thile je razred nekaj takega kot v linku sam se ne prodaja vec. Thule je predrag pa nic drugacen.

Pa tudi pozimi lahko gor das smucke, sanke...:)

 

Vidim da imas Mazdo 5 - jaz sem kupil prtljaznik ko sem imel 5ko - previsoko za moj hrbet je blo vse skupi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, petico imam, pa je res kr kriza za amaterske bicikle na streho rint... Je thule vreden tega denarja, ali naj kako ceneje varijanto i??em? Thule je komplet za 4 kolesa okoli 650?, v BTC LJ sem pa neko italijansko firmo nosilca vidu za 340?... Thule sem si parkrat sposodu, (zdaj ne gre ve?) pa vem, da je kvaliteta, ker sem vedno vsa ?tiri kolesaprpelu na morje in nazaj, zdaj pa ne vem, ?e bi jih z unim nosilcem za 340? tud... ?e kak predlog? LP

Napisano

Sicer vama no?em kvariti debate, ampak mogo?e bi bilo pa za premislit:

 

?e ?e ima? kljuko, za 500? kupi prikolico, pa bo? na lahek na?in (glede natovarjanja in raztovarjanja) pripeljal 4 kolesa. In ?e se malo "izke?ira?" in naredi? boks na prikolici, bodo kot v gara?i - na suhem. In ?e za kak?no drugo prtljago bo prostora. Pa brez "truge" na strehi... Se mi zdi la?je stvari pakirat v prikolico kot pa na streho.

 

Pa? zgolj v razmislek...

Napisano

Oj.

 

Ja, mam prikolico in tudi na morje smo z njo ?li...ko smo na celini bli...ker pa gremo na otok, to kar dosti podra?a trajekt, zve?a porabo goriva, nisi tako elasti?en in mobilen, ?e se ho?e? ?e vmes kje ustavit...pa ?e kak minus bi se na?el...je kar nosilec zakon, pa kov?ek na strehi, notranjost avta pa ne nabasana... Hvala za predlog... LP

Napisano

Sicer vama no?em kvariti debate, ampak mogo?e bi bilo pa za premislit:

 

?e ?e ima? kljuko, za 500? kupi prikolico, pa bo? na lahek na?in (glede natovarjanja in raztovarjanja) pripeljal 4 kolesa. In ?e se malo "izke?ira?" in naredi? boks na prikolici, bodo kot v gara?i - na suhem. In ?e za kak?no drugo prtljago bo prostora. Pa brez "truge" na strehi... Se mi zdi la?je stvari pakirat v prikolico kot pa na streho.

 

Pa? zgolj v razmislek...

 

Omejen na 80 na uro...ne hvala delamo predolge ture.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vprasanje kontra. Katero trugo pa imas in koliko je siroka da ne gre kolo gor? Razmisljam o vecji trugi a vsaj en kolo mora it se poleg.

Jeba je starsevska :) ampak zato avto tud je, da se ga nuca.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Truga je 500 literska neka "no name" firma ?e iz METRO Avstrija, ko se je ?e davek nazaj dobil...bla v akciji, tak da me je skoraj zastonj pri?la... Za na trajekt je dra?ja varjanta, ?e ima? kolo na strehi, za trugo ?e niso kompliciral... Zaenkrat pla?ujem za mali avto pa ?eprav je truga gor in bicikli zadaj... Vse lepo in prav, sam izposoja nosilca od znancev ne pride v po?tev, ker so spremenili termin odhoda na dopust... Na tvojem mestu bi tudi za 3+1 gledu nosilec za kolo, pa zadaj kolesa nosil... Druga?e pa ga tudi druga? ni za srat, pa ve? kot 80-90 km na uro po hrva?ki vozit, si tik-tak ob ve?erjo ob pla?i... Mi lepo po?asi po stari cesti pi?imo...mam 6,1 porabe, pa se mi smeji, cajt pa mam peljati se, saj sem na dopustu... LP Ivan

Napisano

No, glede mobilnosti, ?e je prikolica zadaj, imam pa? svoje mnenje. ?e ni prikolice zadaj, imam kar te?avo rikvercat... :P Trajekt je res nekaj dra?ji, a glede na to, da je to dvakrat letno dve plovbi, se ne sekiram preve?... In z malo prikolico gre brez te?av stotka. In tudi poraba ni bistveno ve?ja kot ?e je truga na strehi pa kolesa zadaj pa ?e kak?na potovalka na pokrov motorja privezana, pa spalne vre?e na bok privezane, pa... ... :wacko:

Seveda dovolim, da imata vidva svoje mnenje.

 

 

Preverita pa v tehni?nih podatkih, kolik?na je dovoljena navpi?na obremenitev vle?ne kljuke. Ve?ina navadnih osebnih vozil ima 50 kg navpi?ne obremenitve vle?ne kljuke. 4 kolesa so precej te?ja...

Napisano

No, glede mobilnosti, ?e je prikolica zadaj, imam pa? svoje mnenje. ?e ni prikolice zadaj, imam kar te?avo rikvercat... :P Trajekt je res nekaj dra?ji, a glede na to, da je to dvakrat letno dve plovbi, se ne sekiram preve?... In z malo prikolico gre brez te?av stotka. In tudi poraba ni bistveno ve?ja kot ?e je truga na strehi pa kolesa zadaj pa ?e kak?na potovalka na pokrov motorja privezana, pa spalne vre?e na bok privezane, pa... ... :wacko:

Seveda dovolim, da imata vidva svoje mnenje.

Preverita pa v tehni?nih podatkih, kolik?na je dovoljena navpi?na obremenitev vle?ne kljuke. Ve?ina navadnih osebnih vozil ima 50 kg navpi?ne obremenitve vle?ne kljuke. 4 kolesa so precej te?ja...

 

Nosilnost je ok. Porabo sem pa jaz pol leta nazaj nehal gledat ker je tako bolje. Ka bos bulu v display ce vozis 4, kletko za psa, psa, kolesa, trugo....:(. Avto je uporabnisko orodje, drugace bi vozili samo kolo.

Ironija pa je da je solska cesta taka da ni niti za pesce niti za kolo.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hehe kot bi bral pogovor Turkov pred mno?i?no poletno selitvijo :hudicek:

 

Aja pa ne bi rad kvaril razpolo?enja ampak lani so kolega ustavili na hrva?kem, k je bil takole nalo?en z bicikli in trugo, ?tiri odrasle osebe v avtu pa so ga lepo odpeljali na tehtanje, kjer je debelo (za ve? kot 100kg) prekora?il najve?jo dovoljeno te?o/obremenitev vozila. Lepo je sledila kazen pa ?e naprej ni smel dokler se ni znebil prevelike obremenitve.

 

tko, da je dobro malce preveriti predno se gre, da slu?ajno ni obremenitev prevelika, ker v takem primeru je ?e vedno bistveno cenej?a prikolica pa ?etudi je trajekt dra?ji.

33112_1.png

Napisano

Oj.

 

Ja ja, vse lepo in prav, kar se nosilnosti ti?e...se mi zdi, da je na petici kar dost nosilnosti, na morje pa bol kot ne samo volumen vle?emo... Saj je samo truga ve?, kar se te?e ti?e, pritisk na vle?no napravo za avto te?e ne spremeni, saj je na prikolici tudi 50 kg... Se pa spra?ujem, zakaj so va?ega kolega ustavili... LP

Napisano

Hehe kot bi bral pogovor Turkov pred mno?i?no poletno selitvijo :hudicek:

 

Aja pa ne bi rad kvaril razpolo?enja ampak lani so kolega ustavili na hrva?kem, k je bil takole nalo?en z bicikli in trugo, ?tiri odrasle osebe v avtu pa so ga lepo odpeljali na tehtanje, kjer je debelo (za ve? kot 100kg) prekora?il najve?jo dovoljeno te?o/obremenitev vozila. Lepo je sledila kazen pa ?e naprej ni smel dokler se ni znebil prevelike obremenitve.

 

tko, da je dobro malce preveriti predno se gre, da slu?ajno ni obremenitev prevelika, ker v takem primeru je ?e vedno bistveno cenej?a prikolica pa ?etudi je trajekt dra?ji.

 

Ni panike pri odraslih bi verjetno pa bolo na meji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aja pa ne bi rad kvaril razpolo?enja ampak lani so kolega ustavili na hrva?kem, k je bil takole nalo?en z bicikli in trugo, ?tiri odrasle osebe v avtu pa so ga lepo odpeljali na tehtanje, kjer je debelo (za ve? kot 100kg) prekora?il najve?jo dovoljeno te?o/obremenitev vozila. Lepo je sledila kazen pa ?e naprej ni smel dokler se ni znebil prevelike obremenitve.

?e bi bila ?enska 100kilska, potem je redukcija enostavna. :P

 

Ljudje ponavadi tudi ne znajo pravilno razporediti te?e in tla?ijo najte?je stvari za zadnjo os, ker je to pa? najla?je mo?no pa poslab?a vozne lastnosti. Za na morje jaz zelo previdno balansiram s te?o, za odli?no lego na cesti pa dodam ve?jo koli?ino sixpackov direktno za prednje sede?e. :bravo:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nosilnost je ok. Porabo sem pa jaz pol leta nazaj nehal gledat ker je tako bolje. Ka bos bulu v display ce vozis 4, kletko za psa, psa, kolesa, trugo....:(. Avto je uporabnisko orodje, drugace bi vozili samo kolo.

Ironija pa je da je solska cesta taka da ni niti za pesce niti za kolo.....

 

 

Oj.

 

Ja ja, vse lepo in prav, kar se nosilnosti ti?e...se mi zdi, da je na petici kar dost nosilnosti, na morje pa bol kot ne samo volumen vle?emo... Saj je samo truga ve?, kar se te?e ti?e, pritisk na vle?no napravo za avto te?e ne spremeni, saj je na prikolici tudi 50 kg... Se pa spra?ujem, zakaj so va?ega kolega ustavili... LP

 

 

A se mi dobro razumemo?

Eno je, koliko je lahko te?ka prikolica, ki jo vle?e?. Ta v nobenem primeru ne more biti ve? kot 750 kg najve?je dovoljene skupne mase - ?e nima naletne zavore. Lahko pa je tudi manj. Za Mazde ne vem, a, na primer, Honda Jazz ima le 450 kg najve?je dovoljene skupne mase.

Drugo je pa, koliko lahko ta prikolica pritiska na kljuko vle?nega vozila. Pri osebnih vozilih obi?ajno ne presega 50 kg. Pri BTjki, na primer, je lahko 125 kg.

Torej, ko na kljuko obesi? nosilec, ki tehta 10 kg, mora? imeti vrhunsko lahka kolesa, da ne prese?e? ?e preostalih 40...

 

Avto ima dovoljene obremenitve osi in najve?jo skupno te?o. In ko ima? na zadnji klopi tri otroke, ki skupaj tehtajo 120 kg (recimo, da so ?e bolj majhni), pa v prtlja?niku pet potovalk, vsaka po 20 kg (za na morje je ?e to preve?, ampak dobro, nekateri se radi obilno zalo?ijo), je to ?e preko 200 kg. In ?e kolesa na kljuki, pa ima? na zadnji osovini hitro preko 250 kg te?e. Pa ?e doda? ?e voznika in sovoznika, ki skupaj tehtata 150 kg, je v vozilu 400 kg te?e. Raje ?e ve?, ker sem te?o dokaj skopo odmerjal...

 

Ja, avto bo to vlekel, ni problema. ?e pa te policaj odpelje na tehtnico, bo? pa ?e ob kaj ve? kot eno ve?erjo na obali...

 

 

A lahko ?e eno trapasto vpra?anje: zakaj pa je treba kolesa peljat na nek Jadranski otok in tam kolesarit. Kolesarite lahko tudi doma. ?e se odpravite na morje, kaj ni bolj smiselno plavat ali pa se sen?it? Samo vpra?am, ker mene nih?e ne bo prepri?al, da je nekaj krasnega kolesarit po prete?no skalnatih otokih z nizkim bori?jem pri 35 stopinjah celzija... Ne me zdaj raztrgat, me pa? zanima vzrok, zakaj potrebujete kolesa na morju?

 

Ja, obljubim, da ne bom ve? ni? spra?eval, da ne zavijemo preve? s teme, ki zanima Shreka, ki je tudi za?el...

Napisano

A se mi dobro razumemo?

Eno je, koliko je lahko te?ka prikolica, ki jo vle?e?. Ta v nobenem primeru ne more biti ve? kot 750 kg najve?je dovoljene skupne mase - ?e nima naletne zavore. Lahko pa je tudi manj. Za Mazde ne vem, a, na primer, Honda Jazz ima le 450 kg najve?je dovoljene skupne mase.

Drugo je pa, koliko lahko ta prikolica pritiska na kljuko vle?nega vozila. Pri osebnih vozilih obi?ajno ne presega 50 kg. Pri BTjki, na primer, je lahko 125 kg.

Torej, ko na kljuko obesi? nosilec, ki tehta 10 kg, mora? imeti vrhunsko lahka kolesa, da ne prese?e? ?e preostalih 40...

 

Avto ima dovoljene obremenitve osi in najve?jo skupno te?o. In ko ima? na zadnji klopi tri otroke, ki skupaj tehtajo 120 kg (recimo, da so ?e bolj majhni), pa v prtlja?niku pet potovalk, vsaka po 20 kg (za na morje je ?e to preve?, ampak dobro, nekateri se radi obilno zalo?ijo), je to ?e preko 200 kg. In ?e kolesa na kljuki, pa ima? na zadnji osovini hitro preko 250 kg te?e. Pa ?e doda? ?e voznika in sovoznika, ki skupaj tehtata 150 kg, je v vozilu 400 kg te?e. Raje ?e ve?, ker sem te?o dokaj skopo odmerjal...

 

Ja, avto bo to vlekel, ni problema. ?e pa te policaj odpelje na tehtnico, bo? pa ?e ob kaj ve? kot eno ve?erjo na obali...

A lahko ?e eno trapasto vpra?anje: zakaj pa je treba kolesa peljat na nek Jadranski otok in tam kolesarit. Kolesarite lahko tudi doma. ?e se odpravite na morje, kaj ni bolj smiselno plavat ali pa se sen?it? Samo vpra?am, ker mene nih?e ne bo prepri?al, da je nekaj krasnega kolesarit po prete?no skalnatih otokih z nizkim bori?jem pri 35 stopinjah celzija... Ne me zdaj raztrgat, me pa? zanima vzrok, zakaj potrebujete kolesa na morju?

 

Ja, obljubim, da ne bom ve? ni? spra?eval, da ne zavijemo preve? s teme, ki zanima Shreka, ki je tudi za?el...

 

Brez skrbi slivka se razumemo. P.S. imam tudi B+E ker redno presegam 3,5T NDM

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Poštnina je del računice.   Olje sem kupoval z lastnim prevzemom. Autodoc je cenejši tudi s pošto....   Vedno me zanima končna cena.   Kozmetike na Amazonu ne bom nakupil za 70€, da bi poštar domor prinesel. Za Avstrijo je meja 30€, samo morem še računat 5€ bencina, ko se peljem dvignit.
    • Si ze ob prvem pregledu/naročilu eksplicitno zahteval original z logotipom? (ali si najprej samo mislil, da bodo uredili kot si ti menil da bi morali....), to je bistvena razlika 🤣
    • rade volje ampak grem pogledat za novo čelado . se pa lahko zmenimo za kak drug vikend oz dan. morm pa tud 1x sprobat če lahko kolo spravim v avto  
    • Se je meni zgodilo, podpisem tole. Tip se je izgovarjal da je Mazda steklo mozno dobiti samo na Japonskem in ga prakticno ni v Evropi. No, ko sva se skregala in ko je videl da je izpadel cepec, je original Mazda steklo prislo v Celje v treh dneh. Da ne omenjam gospe na telefonu ki je obljubila da bom dobil original steklo... laznivka smrdljiva.
    • Ma na zivce mi gre da moram olje narociti v eni trgovini in tam placati postnino, v drugi trgovini pa filtre in vse ostalo in spet tam placati postnino.  Amazon je zakon, ceneje kot pri nas. Folk kupuje cistila, izdelke za osebno higieno itd. - vse ceneje kot pri nas v katerikoli trgovini. Pa se doma lahko ostanes, ker postar pri hisi pusti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.