Slivka Napisano 16. junij, 2013 Prijavi Napisano 16. junij, 2013 Ni ?ez trojane omejitev samo 100 km/h ? :ne vem: Ja, zato pa vozijo samo 130... Citiraj
Stroker Napisano 16. junij, 2013 Prijavi Napisano 16. junij, 2013 Hm... ..... DA SEM BIL NA PREHITEVALNEM PASU IN DA NA VOZNEM PASU NI BILO NIKOGAR!!! ..... ?!? Citiraj LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Strela Napisano 17. junij, 2013 Prijavi Napisano 17. junij, 2013 Hm...?!? Mogo?e je mislil na nasprotnem voznem pasu. Citiraj
mokster Napisano 17. junij, 2013 Prijavi Napisano 17. junij, 2013 Mogo?e je mislil na nasprotnem voznem pasu. Na avtocesti ?? Citiraj
Boss Napisano 17. junij, 2013 Prijavi Napisano 17. junij, 2013 Mogo?e je mislil na nasprotnem voznem pasu. hehe, pol se pa sli?i kot bi zrak prehiteval. Citiraj
janik Napisano 17. junij, 2013 Prijavi Napisano 17. junij, 2013 ?e bolj?e pa bi bilo, da bi se npr. v volanskem sistemu, zavornem sistemu in mogo?e ?e kje, v aktivni varnosti vozila vgrajevale samo preverjene stvari. Nove pa bi naj preizku?ali v testiranjih, dokler ne bi dosegli z avtomobili neko povpre?no kilometrino v ?ivljenjskem ciklusu avtomobila. Tudi mi proizvajamo dolo?ene elemente, ki se uporabljajo v t.i. varnistnih sistemih, ampak ne za Mazdo. Zahteve in standardi so tukaj neverjetno visoki, tudi testiranja je veliko. Te?ko pa za 10 let v naprej napove?, kako se bodo ti elementi obna?ali v vseh pogojih. Moramo pa ?e zelo dolgo ?asa hraniti ?isto vse podatke o izdelavi teh elementov, da se lahko v takih primerih izlo?i tiste serije, ki so potencialno problemati?ne. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Boss Napisano 17. junij, 2013 Prijavi Napisano 17. junij, 2013 Se popolnoma strinjam - lahko naredi? tiso?e raznoraznih testov v tak?nih in druga?nih pogojih pa se napaka ne bo pojavila. Zato pa so konstantno raznorazni vpoklici, ker se napake pojavijo ?ele pri redni uporabi pri samih uporabnikih. In ko to ugotovijo ?ele spro?ijo vpoklic in dol?nost uporabnikov je da se na to odzovejo in pripeljejo vozilo na izredni servis, kjer odpravijo te?avo na stro?ke proizvajalca. In to je ?e en negativen aspekt kupovanja rabljenih vozil saj nikoli ne ve? ali je prej?nji lastnik opravil tudi servise zaradi vpoklicov. Verjetno bi vsak moral preveriti vpoklice za na novo kupljeno rabljeno vozilo ter preverit v bazi podatkov ali je to res bilo opravljeno. da se pa ?e enkrat vrnem na testiranja - ?e obstaja 1% mo?nost neke napake lahko teoreti?no in prakti?no testira? 99 vozil pa se ne pojavi napaka. Potem bi nekdo rekel pa naj jih testirajo 150 pa ?e vedno ni nujno, da naletijo na napako se pa lahko ta nato pojavi pri dveh vozilih v naslednjih 50 testiranih pa imamo na kancu spet samo 1%. Tako, da ne bo nekih zablod v razmi?ljanih, da se da vse napake predvidet in pred?asno polovit. Zadnji tak primer je pri novi Mazdi 6 zaradi sistema i-Eloop. Citiraj
janik Napisano 17. junij, 2013 Prijavi Napisano 17. junij, 2013 Na?e napake se merijo v nekaj kosih na milijon izdelkov. Se je pa tudi ?e zgodilo, da smo izgubili kupce zaradi nekaj centov cenej?e konkurence (in jih kmalu dobili nazaj zaradi cele serije nedelujo?ih avtov presti?ne znamke ). Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
mr.hary Napisano 21. junij, 2013 Prijavi Napisano 21. junij, 2013 Na?e napake se merijo v nekaj kosih na milijon izdelkov. Se je pa tudi ?e zgodilo, da smo izgubili kupce zaradi nekaj centov cenej?e konkurence (in jih kmalu dobili nazaj zaradi cele serije nedelujo?ih avtov presti?ne znamke ). Tole je v Sloveniji stalnica! Samo, da se pokasira. Vsi mislijo, da bodo v Bosni ali na Kitajskem profitirali. Nih?e se pa ne vpra?a kako kvalitetno bodo tam izdelek naredili/izdelali. Ni samo en podjetnik tam spakiral kov?kov in pri?el nazaj domov delat svoje delo. Imam ob?utek, da bo vedno ve? takih. Citiraj
bojlar Napisano 22. junij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 22. junij, 2013 hehe, pol se pa sli?i kot bi zrak prehiteval. Po levem pasu sem prehiteval. Normalno ne? Sre?a je bila, da se je to zgodilo ravno, ko sem ?e prehitel. ?e bi bilo med prehitevanjem bi pristal pod prikolico ?leparja. Citiraj
maat Napisano 20. avgust, 2013 Prijavi Napisano 20. avgust, 2013 Pozdravljeni po dolgem ?asu...sem dol?an pojasnilo glede moje 6-ke. Bojlar in jaz imava iste izku?nje, ?al slabe. Se mi po svoje ,,fajn'' zdi, da lahko ?e nekdo razen mene potrdi ob?utke, ki nastanejo v taki situaciji. No, pri meni se je zadeva odvijala tako. Ker je bil moj avto 5 tednov v popravilu pri nekem avtomehaniku v LJ(druga?e fejst dedc) sem dokon?no pobesnel nad ,,garancijsko hi?o'', ki je zadevo urejala in sem tako del stro?kov poravnal sam, samo da sem se jih losal. Torej modul ni bil zani?, ker so ga zamenjali-napaka je ostajala. Zani? je bil eden izmed senzorjev na volanski letvi. Posameznih se ne da dobiti, zato sem bil primoran zamenjati komplet volansko letev, ki pa je o?itno delno zlata, ker stane 1750?. V glavnem-moji 6-ki te napake jaz NISEM ODPUSTIL. Avto sem porihtal in tehni?no brezhibnega nemudoma zamenjal staro za novo. Ob?utek v avtu je bil zelo slab, ko sem ga po popravilu spet malo peljal,?ena ga tudi pogledat ni hotela ve?...tako, da sva se ga enostavno odlo?ila prodati. Kupila sva ?isto novo diesel 6-ico-karavan in povem vam, da sva nad njo navdu?ena v vseh pogledih-razlika v tehnologiji in napredku je o?itna. LP Citiraj
Z M A J Napisano 20. avgust, 2013 Prijavi Napisano 20. avgust, 2013 Vse ?estitke za pogum, da ste ponovno kupila istega proizvajalca navkljub nevarnim te?avam pri prej?nji. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Robert Napisano 1. marec, 2015 Prijavi Napisano 1. marec, 2015 Ve?er vsem skupaj . Sem ponosni lastnik mazde 6 l.2008 2.0 TE (sem bil do danes) ko se mi zgodilo isto kot opisujeta Maat in Bojlar.Hvala bogu pri hitrosti 25 km/h na makedamski cesti s katere me je potegnilo na desno v kup zlo?enih drv . Spojler seveda adijo , lu?i ostale cele . Zgodilo se brez bilokakega opozorila in bilokake opozorilne lu?ke. Seveda sem potem avto res po?asi odstranil z vozi??a da se mi nebi ponovila stvar. Volan je s presledki zabijalo v desno in trzljaj v levo pa spet total v desno do konca. Po restartu avtomobila je bil umirjen dokler ga nisem zmotal v skrajno levo lego - saj sem sumil da je kaj mehansko narobe in sem hotel pogledat pri kolesu in glej ga takoj mi ga strga iz roke in spet zabije v desno. S seboj sem imel celo ra?unalnik in kabel tako da sem preveril z obd2 kode in presene?enje NO ERRORS !!! Avto sem potem po enournem postanku res po?asi spravil domov pri ?em se napaka ni ponovila. Sedaj me pa res zanima kako je sedaj s tem ? A je to stvarna napaka priznana s strani proizvajalca - zasledil sem da so vpoklicovali nazaj mazde 3 in 5 za "podobno" napako od letnika 2007 do 2009 in zanima me kaj so dejansko mehaniki ugotovili za eno napako (senzor ali elektromotor)0 in ali se je sploh ?e varno vozit po odpravi napake saj dejansko skoraj nikoli ne vozim po?asi in sem mel res neverjetno sre?o danes . Za va?e odgovore se v naprej zahvaljujem. Citiraj
Bossek Napisano 1. marec, 2015 Prijavi Napisano 1. marec, 2015 Na ?alost kolikor je meni znano to ni serijska napaka in prav tako ?e nisem zasledil, da bi garancija krila.Edina re?itev pa je menjava celotne volanske letve, ki pa je ekstremno draga (na ebayu jo pomoje najde? za slabega tiso?aka, original pa *2). Citiraj
Scr3am Napisano 2. marec, 2015 Prijavi Napisano 2. marec, 2015 Ta problem pomojem sploh ni tako "redek" mojmu o?etu se je to isto zgodilo in to na avtocesti, vendar je na sre?o varno ustavil na odstavnem. Simonu sem to omenil in je samo neke nastavitve volana nastavil na 0 in od takrat se zaenkrat ?e ni ponovil omenjen problem. Upam, da tako tudi ostane. Citiraj
Robert Napisano 2. marec, 2015 Prijavi Napisano 2. marec, 2015 Ve?er vsem skupaj . Sem ponosni lastnik mazde 6 l.2008 2.0 TE (sem bil do danes) ko se mi zgodilo isto kot opisujeta Maat in Bojlar.Hvala bogu pri hitrosti 25 km/h na makedamski cesti s katere me je potegnilo na desno v kup zlo?enih drv . Spojler seveda adijo , lu?i ostale cele . Zgodilo se brez bilokakega opozorila in bilokake opozorilne lu?ke. Seveda sem potem avto res po?asi odstranil z vozi??a da se mi nebi ponovila stvar. Volan je s presledki zabijalo v desno in trzljaj v levo pa spet total v desno do konca. Po restartu avtomobila je bil umirjen dokler ga nisem zmotal v skrajno levo lego - saj sem sumil da je kaj mehansko narobe in sem hotel pogledat pri kolesu in glej ga takoj mi ga strga iz roke in spet zabije v desno. S seboj sem imel celo ra?unalnik in kabel tako da sem preveril z obd2 kode in presene?enje NO ERRORS !!! Avto sem potem po enournem postanku res po?asi spravil domov pri ?em se napaka ni ponovila. Sedaj me pa res zanima kako je sedaj s tem ? A je to stvarna napaka priznana s strani proizvajalca - zasledil sem da so vpoklicovali nazaj mazde 3 in 5 za "podobno" napako od letnika 2007 do 2009 in zanima me kaj so dejansko mehaniki ugotovili za eno napako (senzor ali elektromotor)0 in ali se je sploh ?e varno vozit po odpravi napake saj dejansko skoraj nikoli ne vozim po?asi in sem mel res neverjetno sre?o danes . Za va?e odgovore se v naprej zahvaljujem. Zanima me ali je mo?no da sva dva razli?na uporabnika z istim uporabni?kim imenom ? Citiraj
SpEkTr Napisano 2. marec, 2015 Prijavi Napisano 2. marec, 2015 Tole je res horror pi?uka. Tega ?lovek res ne bi rad do?ivel, zanimiv bi bil razplet ?e bi to?il mazdo v kaki taki nesre?i z resnimi posledicami. Najbr? ra?unajo, da navadni ljudje nimamo ?za tak proces. Samo tole res ni hec. 1 Citiraj
Robert Napisano 2. marec, 2015 Prijavi Napisano 2. marec, 2015 Zanima me ali je mo?no da sva dva razli?na uporabnika z istim uporabni?kim imenom ?imama isto ime ampak drug uporabni?ki ID soimenjak :-) Citiraj
Robert Napisano 3. marec, 2015 Prijavi Napisano 3. marec, 2015 l.p. spet vsem skupaj in nadaljevanje zgodbe - na servisu ni ra?unalnik ni? pokazal . pri testni vo?nji tudi ne ampak o?itno je nekaj narobe z volanom glede na to da so mi vrjeli (meni in izjavi o?ividca) in enostavno naro?ili novo volansko letev . Res da bo stro?ke nosila 1 letna garancija prodajalca z delom vred ampak men je va?no da se zamenja in upam da bom dobil spet ob?utek varnosti pri vo?nji nazaj. ?al pa mi niso priznali po?kodovan sprednji spojler - bom ?e sam to nekak po?rl kr se mi ne da z njimi ubadati da ni bilo moje napake - ko bi vsaj ra?unalnik kaj pokazal sploh nebi bilo problemov :-( . Malo sem raziskoval ta problem in dejansko se pojavlja tudi pri dosti drugih znamkah ampak te napake zamol?ijo saj 1% riziko njih ni? ne stane - na koncu pa vra?anje koliko jih je zgubilo ?ivljenje zaradi napake ki se naknadno sploh ne more ugotoviti . 2 Citiraj
Shrek Napisano 3. marec, 2015 Prijavi Napisano 3. marec, 2015 Pa si kdaj ?util, da je ob zagonu motorja prvi poteg volana levo ali desno bol trdi? Spra?ujem, ker se men zdi, da je tak, pa ne vem, ?e je to normalno... Citiraj
Robert Napisano 17. marec, 2015 Prijavi Napisano 17. marec, 2015 Pa si kdaj ?util, da je ob zagonu motorja prvi poteg volana levo ali desno bol trdi? Spra?ujem, ker se men zdi, da je tak, pa ne vem, ?e je to normalno...je normalno , sem ?e sli?al da so razlike v mo?i levo desno ampak pri meni tega ni bilo. Citiraj
Scr3am Napisano 15. oktober, 2015 Prijavi Napisano 15. oktober, 2015 Mene pa zanima, ?e je kdo omenjen problem trajno re?il? Doma imamo isti problem in sicer ob mo?nem nalivu se dogaja kot, da bi elektronka dobila kratek stik. Na armaturi se pr?gejo use lu?ke, volan postane trd, pa kot bi sam od sebe za?el bremzat. Po doma?e povedano, kot bi ga vrglo v nek zasilni program. Avto smo hvala bogu varno ustavili ga ugasnili in ?ez nekaj minut je use spet delovalo kot, da ni bilo ni?. V?asih se je tudi zgodilo, da ko smo avto ugasnili in 15 min po?akali ter ga nato zopet pri?gali je na prvi pogled izgledalo, kot da spet use normalno deluje (lu?ke so ugasnile), ampak ko si pa dal malo po gasu se je zopet use nazaj pri?galo. V tem primeru smo ga spet ugasnili in po?akali ?e naslednjih 10-15 min dokler avto ni normalno deloval. Problem sem pelkotu javu in je samo neko nastavitev na volanu spremenil na 0 in je bilo to to. Je pa reku,da za isti primer na servisu menjajo celotno volansko letev...problem naj bi delal kao nek senzor. No okej od takrat naprej je bilo 5 mescov use lepo in prav, ampak sedaj se je pa zadeva spet ponovila. Po pravici povedano me je prav malo strah, saj avto ve? ali manj vozi samo mami pa ?e to je vo?nja ve?inoma po avtocesti. Da ti pa servo pri 140km/h sam od sebe odpove je pa hitr lahko pizdarija.Mazda 6 2.0 (147hp) 2008 letnik. Citiraj
Scr3am Napisano 25. oktober, 2016 Prijavi Napisano 25. oktober, 2016 Nima nih?e podobnega primera ? Ko sem spra?eval na uradnem servisu niso bili ni? za?udeni ter so rekli, da so v?asih menjali komplet volansko letem sedaj se pa ?e da menjati samo senzor samo pride 600e?!? Sem tudi govoril s pelkotom in se jutri ponovno oglasim pri njemu, da mi zopet na?tima pozicijo volana na 0, vendar je to samo vpra?anje ?asa kdaj bo te?ava spet nastopila. Je pa to edino kar lahko naredi...ali pa menajva komplet volanske letve cca 1.500e :S. Mogo?e kak?en predlog ? Citiraj
Z M A J Napisano 25. oktober, 2016 Prijavi Napisano 25. oktober, 2016 @Bla?, daj ti men (ki sicer nisem iz tega foha), razlo?i kak?en je ta presneti japonski senzor, za 600 cekinov? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Scr3am Napisano 25. oktober, 2016 Prijavi Napisano 25. oktober, 2016 Volanska letev ima senzorje katere vlaga zjebe in avto crkne oz. volan ostane brez servota, cel ringelspil luck se przge in avto trokira. Avto ugasnes ter cakas dokler se senzor ne posusi nato lahko nadaljuje? voznjo. Da ne bo pomote avto dela normalno in pri?ge samo volan je trd in en kup luck se pr?ge. Na uradnem servisu so rekli da so za to krivi senzorji na volanski letvi in so vcasih menjali komplet letev... sedaj se pa baje ze da menjati samo senzorje cca. 600e. Pelko je rekel da lahko samo pozicijo volana na novo nastavi na 0 ter s temu omili problem. Enkrat je to ze nastavil in je bilo nekaj casa mir. Menjava samega senzorja pri pelkotu ni mozna. Ta problem do danes ni bil tako pogost in ga je recimo zatrokiralo 1x na mesec, zadnje cajte se pa pojavla kar pogosto in je res nevarno, ker ti brez kakrsnega koli opozorila vzame servo volan in volan postane trd. Gre pa za mazdo 6 druga generacija 2008, 147hp (elektricn servo) Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.