Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.

Hvala za pomo?

Napisano

Pozdrav!

Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.

Hvala za pomo?

 

Zelo velikega je tu napisanega na to temo - uporabi iskalnik + navodila so za to, cca 10-15 min pejd na avtocesto se voziti nad 4000rpm da skuri? delce, nikakor pa se sedaj ne vozit na kratke razdalje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e lu?ka utripa te re?i samo ?e obisk servisa. Lahko da se je filter ?e tako zapacal, da ga sam od sebe ne bo mogel ve? s?istiti. Priklop na tester in ?i??enje filtra preko ra?unalnika ponavadi re?i zadevo.

Napisano

Bo kr dr?alo kot je napisal Spekter... ?im prej pojdi na servis, ker lahko uni?i? filter pol bo pa mnogo ??? ?lo v PM. Ni hec, ker ?e ga dokon?no zaba?e? je gotovo, ker se ga ne da ve? s?istit vsaj take so uradne informacije.

 

Pa ti je prej predno je za?ela utripati lu?ka le ta enakomerno gorela? ?e si jo ignoriral in ugasnil avto si ?el ćez mejo ko se filter lahko sam s?isti zato takrat ko lu?ka ?e enakomerno gori se je nujno treba tolk ?asa vozit, da le ta ugasne in se regeneracija filtra uspe?no zaklju?i.

 

Druga? je pa res to, da se izogibaj ve?im zaporednim kratkim vo?njam, ker se DPF filter ne uspe s?istit tako kot je treba. Pomagaj si s potovalnim ra?unalnikom, ki ti tekom regeneracije ka?e povi?ano porabo in takrat ve?, da se izvaja regeneracija. Ko se regeneracija zaklju?i se tudi poraba ustali na normalne vrednosti.

 

Dober indikator, da je bil avto ugasnjen sredi regeneracije je tudi kar precej glasno pokanje spodaj iz filtra saj je ta mo?no segret in ko se ohlaja kar veselo poka.

33112_1.png

Napisano

Odli?en znak za regeneracijo filtra je tudi precej?nje pove?anje "?tantgasa", ko stoji? na mestu (900 obratov namesto 750). Preverjeno.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Bo kr dr?alo kot je napisal Spekter... ?im prej pojdi na servis, ker lahko uni?i? filter pol bo pa mnogo ??? ?lo v PM. Ni hec, ker ?e ga dokon?no zaba?e? je gotovo, ker se ga ne da ve? s?istit vsaj take so uradne informacije.

 

Pa ti je prej predno je za?ela utripati lu?ka le ta enakomerno gorela? ?e si jo ignoriral in ugasnil avto si ?el ćez mejo ko se filter lahko sam s?isti zato takrat ko lu?ka ?e enakomerno gori se je nujno treba tolk ?asa vozit, da le ta ugasne in se regeneracija filtra uspe?no zaklju?i.

 

Druga? je pa res to, da se izogibaj ve?im zaporednim kratkim vo?njam, ker se DPF filter ne uspe s?istit tako kot je treba. Pomagaj si s potovalnim ra?unalnikom, ki ti tekom regeneracije ka?e povi?ano porabo in takrat ve?, da se izvaja regeneracija. Ko se regeneracija zaklju?i se tudi poraba ustali na normalne vrednosti.

 

Dober indikator, da je bil avto ugasnjen sredi regeneracije je tudi kar precej glasno pokanje spodaj iz filtra saj je ta mo?no segret in ko se ohlaja kar veselo poka.

 

lu?ka mi ni gorela..kar naenkrat mi je za?ela utripat na avtocesti...
Napisano

Podvprasanje - imas to mazdo dolgo?

NEdolgo nazaj je bila tu tema o mazdi 5 z resnimi problemi ki jih ni znal resiti noben servis.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Odli?en znak za regeneracijo filtra je tudi precej?nje pove?anje "?tantgasa", ko stoji? na mestu (900 obratov namesto 750). Preverjeno.

 

Hja pri meni ?tantgas ni nikoli pove?an tudi med regeneracijo ne, tako da verjetno ima? ti nek poseben feature :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Pri meni se tut pove?ajo obrati. Mogo?e je to pri prej?njih ?estkah..

 

Hja sam Carr ma ta novo :huh:

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

hmm imam problem-danes sem z mazdo 6 nasedel ko sem hotel speljati-nasedel sem iz robnika in tako nasedel z prednjo desno gumo-z avtom ni ni? narobe da bi recimo kaj treslo volan.je pa problem ko mi je potem za?ela utripat lu?ka DPF-to se je zgodilo nekje po 10 km vo?nje.?el sem na avtocesto in vozil z obrati nad 3.800 do 4.000.prevozil sem zelo ljubljansko obvoznico in to v 3 prestavi da sem imel visoke obrate.problem pa je ker mi lu?ka no?e ugasnit-tudi po tem kar sem naredil-ali je mo?no da sem kaj zdrobil pod avtom ko sem nasedel?videti pa ni nikjer ni?!!ali se sedaj ne smem voziti?

Napisano

Na DPF-ju so senzorji tako, da je moćno, da si kakega po?kodoval. Nima? kej, ?im prej na servis, da ne naredi? ve?je ?kode kot je verjetnoće.

33112_1.png

Napisano

Majstori, ?e lu?ka utripa je PREVE? olja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hmm imam problem-danes sem z mazdo 6 nasedel ko sem hotel speljati-nasedel sem iz robnika in tako nasedel z prednjo desno gumo-z avtom ni ni? narobe da bi recimo kaj treslo volan.je pa problem ko mi je potem za?ela utripat lu?ka DPF-to se je zgodilo nekje po 10 km vo?nje.?el sem na avtocesto in vozil z obrati nad 3.800 do 4.000.prevozil sem zelo ljubljansko obvoznico in to v 3 prestavi da sem imel visoke obrate.problem pa je ker mi lu?ka no?e ugasnit-tudi po tem kar sem naredil-ali je mo?no da sem kaj zdrobil pod avtom ko sem nasedel?videti pa ni nikjer ni?!!ali se sedaj ne smem voziti?

 

Lahko, da si stisnil karter in s tem posledi?no dvignil nivo olja. ?e je karter ulit aluminijast to odpade, ker bi ga zdrobil. Ponavadi so to plehnate banje, ki se jih da me?kat.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

ja grem jutri na servis pa da vidim kaj bo-kolk me bo to ko?talo prmejdun-hvala vam za pomo? in odgovore-vam jutri javim kako bo-mo?no upam da ni kaj takega da bo veliko evrov :blush: ?e je samo preve? olja je to ?e najmanj kar je lahko narobe :bravo:

Napisano

Lahko, da si stisnil karter in s tem posledi?no dvignil nivo olja. ?e je karter ulit aluminijast to odpade, ker bi ga zdrobil. Ponavadi so to plehnate banje, ki se jih da me?kat.

 

Sedaj je to always aluminium, pa tudi ni nijno da po?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

bil sem na sevisu in mi ga je priklopil na ra?unalnik-bil je zabasan filter-sem po?akal 80 minut in je blo vse vredu-?udno,da ni blo ni? drugega ko sem nasedel na robnik,potem ko mi je za?ela utripat lu?ka-no hvala bogu da je blo sam to :bravo:

 

hvala vsem za pomo? in nasvete :D

Napisano

bil sem na sevisu in mi ga je priklopil na ra?unalnik-bil je zabasan filter-sem po?akal 80 minut in je blo vse vredu-?udno,da ni blo ni? drugega ko sem nasedel na robnik,potem ko mi je za?ela utripat lu?ka-no hvala bogu da je blo sam to :bravo:

 

hvala vsem za pomo? in nasvete :D

 

 

 

kok te je pa to ko?tal?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

kok te je pa to ko?tal?

 

 

20 evrov-seveda je ?lo to iz 1 roke in ne prek servisa kjer bi mi sigurno nabili ceno za to storitev.in sem bil tako vesel da je bilo ?kode skoraj nić da sem mu dal 30 evrov.glede na to da bi lahko imel ogromen stro?ek.baje da tak filter stane okrog 4000 evrov :(

Napisano

Majstori, ?e lu?ka utripa je PREVE? olja.

 

Tudi meni je lu?ka utripala...

To je pri Mazdah precej pogosto okoli 80000 km, saj se zaba?e filter, ker se regeneracije, ki trajajo cca 20 minut, prekinjajo zaradi vo?enj, ki so kraj?e... Tudi nivo olja je pred servisom vi?ji, zato senzor zazna napako.

Servis na 80 000 km in simulacija regeneracije dpf filtra, ki traja tri ure, me je stal 345 ?.

 

Lp KM

Napisano

Da povem ?e jz svojo izku?njo s tem vsemogo?nim filtrom. Ne spada ?ist v to temo pa vseeno. Vsake toliko kilomtrov (nam ki imamo DPF) poraba naraste za nekaj litr?kov. Takrat naj bi potekalo ?ganje saj al nekaj podobneg. No in koker sem brau na forumu je pri tem problem, da ni fajn avta takrat uga?at, ker se ne zaklju?i proces ?ganja saj. In ?e je to jovo na novo rata sranje!

Jz mam avto uvo?en iz Italije in sem po?inu, da ?e ugasnem avto pri pove?ani porabi (pri ?ganjnu saj), se mi ob naslednem zagonu takoj spet vklju?i "?ganje saj". No, danes in v?eraj sem imel res veliko kratikih mestnih vo?en in z vsakim zagonom se je ponovno vklju?ilo "?ganje". Malo prej, pa se je "?ganje" kon?no ustavilo in poraba je spet normalna.

Ne vem, ali imate vsi tako, al mam pa jz nek spe?l softwer ... :)

 

Lp, vsem U

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Absolutno normalno in tako je sistem mi?ljen da deluje pri takih kratkih vo?njah.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A ta dim ima kakšen vonj? Jaz še vedno menim, da računalnik ne zna pravilno določit kakšno mešanico zraka in goriva mora nastavit in da preveč goriva takrat, ko zakadi. Zato tudi poskok obratov. To pomeni, da kakšen snzor ne opravlja svojega dela.
    • Take rabimo, da popestrijo tale forum o e-skirojih, operacijah očes, kavi, politiki, itd. 👍      
    • Odtis ploščice najverjetneje. Tako se pozna po kakem pranju, ali pa če nese dež postrani. Razpoka bi šla skozi do roba, tu se mi zdi, da je zmanjka pri robu.   Tak rjasti rob imam tudi na Focusu. 2x pregrel ploščice, so verjetno zatrdele in rob je bil par mm preko barvan in je barvo prežgalo. Verjetno tudi zapacalo ploščice.   Na tehničnem je prijelo normalno.   Ko bojo ploščice se le zlizale, se bom odločal o novih diskih ali samo ploščicah. Potem pač nove zližejo te krajne milimetre.
    • Pozdravljeni,... the saga continues! Nadaljno branje na lastno odgovornost: ---------------------- Huh, očitno sem eden izmed redkih srečnežev (če ne kar edini?), kateremu tudi dr. Pelko ne zna pomagat 😵  Naložil se je nov program. Dodatno je bilo ugotovljeno, da je bil prvi injektor popolnoma zabasan. Tako da se je menjalo podložke in tesnilo (to je bilo menjano že pred dobre pol leta, tako da ječuno, da je samo na prvem injektorju bil problem). Pozitivne stvari: odmična je ok, turbina je ok. Računalnik je bil priklopljen med kajenjem, ki se pojavi ob sproščeni sklopki, ko avto miruje. Avto NE GRE v regeneracijo v času kajenja 😵 Noben parameter ne kaže anomalija ali česarkoli čudnega. Se pravi, je vzrok mehanskega izvora? Po debati ostane samo še pregled DPF-ja (mogoče kakšen problem z zaslonkami, ki so bile vgrajene) oziroma katalizatorja?  Ker pa je poklicna deformacija preveč močna ne obupujem, ampak nadaljujem z raziskavo.    Danes sem se kot idiot vozil 1h30min od enega krožnega do drugega (sta 150m narazen), vmes pa se še ustavljal na enem praznem parkirišču, kjer sem lahko izvajal start-stop poizkuse. Ugotovil sem dve zelo pomembni stvari in sicer:  Ugotovitev 1: Preden avto zakadi, v zadnjem momentu ikono za motor na i eloop screeno ODSVETLI. Če se ikona odsvetli, to pomeni, da bo avto 100% zakadil. Med vožnjo so vse tri ikone osvetljene, seveda z izjemo avtomatske klime, dokler se kabina ne segreje na nastavljeno temperaturo. Ikona za motor je na začetku, dokler avto ni segret (modra lučka hladiva gori), seveda ODSVETLJENA. Takrat posledično avto ne gre v start-stop, niti ne zakadi.  - Če ob ustavljanju ikone zgledajo tako, gre avto vedno v start-stop (Tako ikone zgledajo tudi ves čas med vožnjo, ko se premikam!)   - Če se ob ustavljanju ikona za motor ODSVETLI, avto po pribl 5 sekundah vedno začne kaditi (obrati poskočijo, itd.. kot že demonstrirano v videotu) - seveda samo v primeru, da spustim sklopko (že znano). Takoj ko speljem, se ikona motorja nazaj osvetli.     Ugotovitev 2: Če je ikona odsvetljena in je avto pripravljen, da bo zakadil, to lahko rešim na sledeč način: Avto ugasnem in nazaj prižgem. Ikona motorja je takrat nazaj osvetljena. Sevada avto ne bo šel v start-stop, ker se še ni premaknil. Tudi če se premaknem za 2m, gre avto vedno v start-stop. Torej, vklop/izklop avta na nek način resetira problem kajenja.   ------------------ Dve novi pomembni ugotovitvi. Od česa pa je odvisno ali se ikona motorja odsvetli, ko ustavim avto? Najprej sem poizkušal, če se to zgodi po določenem času. Intervali so najprej bili 3 minute, 5 minut, 10min. Ker obnašanje ikone ni bilo konstantno, sem začel razmišljati, če je mogoče kakšne "trigger" v smislu, da morda vpliva hitrost vožnje? Najprej sem peljal do 40 km/h in se ustavljal. Avto vedno v start-stop. Potem sem šel do 50 km/h. Avto vedno šel v start-stop. OK, si mislim, nekaj bo na temu. Ampak, ko sem naslednjič poizkušal z nizkimi hitrostmi (pod 40 km/h), se je ikona motorja spet odsvetlila in avto bi zakadil. Naj opomnem, da sem v prometu izgledal kot idiot in samo čakal, da pride mimo policija in mi da pihat. No, potem pa:   Ugotovitev 3: Če "agresivno" pospešujem, to očitno vpliva na obnašanje ikone motorja. Primer: Štartam avto in speljem za 10m, se ustavim. Avto gre v start-stop. To lahko delam v nedogled in avto ne bo zakadil, vedno bo delal start-stop. Če vozim mirno (brez hitre spremembe v obratih, do cca 2000 obr/min, bo ikona motorja vedno ostala osvetljena, avto bo posledično vedno šel v start stop. Ampak ta defekt pride z rahlim zamikom. Če agresivnejše pospešujem in potem takoj ustavim, je ikona za motor še vedno osvetljena - start-stop deluje. Če potem speljem naprej za 10 m (dam avtu par sekund časa) in se ustavim, ikona se odsvetli in avto (ob sproščeni sklopki seveda) zakadi. Avto ugasnem in nazaj štartam, stvar se resetira in start-stop deluje (t.j. Ugotovitev 2). Poleg ugašanja/štartanja avta, se lahko kajenju izognem tudi na sledeč način: Če avto agresivneje pospešuje in se ob ustavljanju ikona motorja odsvetli, lahko to rešim tako, da potem naslednjo minuto (morda dve) vozim zelo previdno, brez pospeševanj. V takem primeru potem ikona motorja ob ustavljanju ostane osvetljena in start-stop deluje. Porajajo se vprašanja: - Ali se sproži defekt kajenja, ko pritisk olja prekorači določeno vrednost?  - Ali je defekt kajenja povezan s temperaturo hladiva?  - Kakšno vlogo ima pri tem dejstvo, da problem lahko resetiram tako, da avto ugasnem in nazaj štartam? To, da avto nekaj časa vozim "po jajcih" mi je nekako bolj logično, saj ima potem avto čas, da hladivu pade temperatura oziroma da pade pritisk olja. Sedaj sem vsaj bolj potolažen, zakaj prej nisem uspel ugotoviti točnega vzroka, kdaj se pojavi problem kajenja. Praktično vozim samo 100km relacije, edini del avtoceste je med Logatcem in Ljubljano. Režim vožnje je od-do, tako da mogoče se je kdaj zgodilo, da sem že pospeševal in bi avto zakadil, vendar nisem naletel na nobeno rdečo luč oz ustavljanje. Potem ustavil v trgovini in ker sem s tem avto ugasnil, sem tudi problem kajenja resetiral in je ob naslednjem ustavljanju start-stop magično nazaj deloval (če seveda vmes ni bilo agresivnejših pospeševanj). HA 🙂Defekt znam replicirat, tako da zaenkrat me obliva optimizem. Dodatna razmišljanja #1: Ker mi je dvakrat že zabilo sito pumpe (kot omnjeno na samem začetku te teme), sem začel razmišljati KDAJ točno se je začel pojavljati ta problem. Sem šel nazaj gledati za klice in SMSe s takratnim mehanikom in sem ugotovil sledeče: Julija 2024 se je dalo nov program in mehansko zaprlo EGR-je. Takrat je potem avto delal BP doker nisem šel na morje, to je bilo 17.9.2024. Takrat se spominm, da sem tudi menjal olje in filter preden grem na dopust, ker je bilo pred mano 1500km vožnje. Res je bilo olje menjano 6.9.2024. SMS pravi, da se je naslednji dan prvič pojavila težava kajenja. Spomnim se, da je tudi nivo olja bil potem nad maximumom (vendar ne do X-a). Zaradi tega se je malenkost olja odlilo. Očitno avto ni zakadil do odhoda na morje (verjetno naključno, ker se mogoče nisem ustavljal oziroma neka kombinacija vklopov izklopov, ki so problem resetirali). No, 17.9. je spet prišlo do kajenja. Se spomnim, ker je bilo na poti na morje in je rahlo zamorilo prvi dan 🙂    Tako sem se potem do decembra vozil in se pač sprijaznil, da ima avto ta problem. Kot opisano na začetku te teme, sem se pa za intervencijo odločil, ko sem videl, da je olje pod minimumom. Mogoče je pa bilo že od samega začetka, zaradi odlivanja v septembru? 🙂 Ker sem bil v naslednji dneh (po objavi te teme) malce v paniki glede vseh problemov, ki jih ima mazda, sem bil tudi zaskrbljen glede nivoja hladilne tekočine, ki je bil pod črtico minimum. Ampak to mi je potem Pelko demonstriral, ko je dolil samo 1 dcl in je bla ekspanzijska polna 🙂 Dodatno razmišljane #2: Ker je ta problem nastal praktično takoj po menjavi olja, je lahko problem v olju? V oljnem filtru? V povezavi z povečanjem pritiska olja? Iz pragozda sem iskanje omejili na grmičevje in vrjamem, da bo tudi zajc vn pogledal 🙂 Hvala vsem, ki boste to prebrali in podali razmišljanje. Za morebitne nepoznavalske lapsuse se opravičujem, res nisem niti m od mehanika.          
    • Vodne elektrarne niso zastarele, so konstanta . Zanimiva pa je zgodba kako so superracunalniki prinesli velik prihranek ravno na tem podrocju. Simulirajo in zrisejo turbine na 99,9% natancno vkljucno z zanesljivostjo (velikost delov, materiali delov, oblika delov...). S tem so pocenili in pohitrili dobavo turbin uh la la krat. Pred tem se je naredila maketa turbine, se je lavfala vsaj 6 mesecev, potem cela razstavila, in to se je ponavljalo dokler ni bilo stabilnega izdelka - cikel 3-4 leta.   Sedaj fluid dynamics nacrta turbino v 14 dneh pripravljeno za proizvodnjo. Turbo inštitut je to imel, dokelr niso prišli novi lastniki, najprej sp poslali finančnike in zgodbe je bilo konec....nazaj na abakus   Enako je z letalskimi motorji, turbinami...f1 in motogp razvoj aerodinamike, se euroncap ne rabi vec avtov zaletavat...ogromno je tud benefita.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.