froc Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 Pozdrav! Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej. Hvala za pomo? Citiraj
jures Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 Pozdrav!Sem lastnik mazde 5 l.2006(110 tx).Do sedaj mi je laufala zadeva brez problema v?eraj pa mi je za?ela utripat lu?ka DPF(prevo?enih imam 83000).Servis je bil narejen pred 500km.Kaj je treba resetirat comp ali naredit kaj drugega?Avtu ne zmanjkuje mo?i in deluje isto kot prej.Hvala za pomo? Zelo velikega je tu napisanega na to temo - uporabi iskalnik + navodila so za to, cca 10-15 min pejd na avtocesto se voziti nad 4000rpm da skuri? delce, nikakor pa se sedaj ne vozit na kratke razdalje Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 ?e lu?ka utripa te re?i samo ?e obisk servisa. Lahko da se je filter ?e tako zapacal, da ga sam od sebe ne bo mogel ve? s?istiti. Priklop na tester in ?i??enje filtra preko ra?unalnika ponavadi re?i zadevo. Citiraj
Boss Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 Bo kr dr?alo kot je napisal Spekter... ?im prej pojdi na servis, ker lahko uni?i? filter pol bo pa mnogo ??? ?lo v PM. Ni hec, ker ?e ga dokon?no zaba?e? je gotovo, ker se ga ne da ve? s?istit vsaj take so uradne informacije. Pa ti je prej predno je za?ela utripati lu?ka le ta enakomerno gorela? ?e si jo ignoriral in ugasnil avto si ?el ćez mejo ko se filter lahko sam s?isti zato takrat ko lu?ka ?e enakomerno gori se je nujno treba tolk ?asa vozit, da le ta ugasne in se regeneracija filtra uspe?no zaklju?i. Druga? je pa res to, da se izogibaj ve?im zaporednim kratkim vo?njam, ker se DPF filter ne uspe s?istit tako kot je treba. Pomagaj si s potovalnim ra?unalnikom, ki ti tekom regeneracije ka?e povi?ano porabo in takrat ve?, da se izvaja regeneracija. Ko se regeneracija zaklju?i se tudi poraba ustali na normalne vrednosti. Dober indikator, da je bil avto ugasnjen sredi regeneracije je tudi kar precej glasno pokanje spodaj iz filtra saj je ta mo?no segret in ko se ohlaja kar veselo poka. Citiraj
Carr Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 Odli?en znak za regeneracijo filtra je tudi precej?nje pove?anje "?tantgasa", ko stoji? na mestu (900 obratov namesto 750). Preverjeno. Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
froc Napisano 5. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 5. januar, 2010 Bo kr dr?alo kot je napisal Spekter... ?im prej pojdi na servis, ker lahko uni?i? filter pol bo pa mnogo ??? ?lo v PM. Ni hec, ker ?e ga dokon?no zaba?e? je gotovo, ker se ga ne da ve? s?istit vsaj take so uradne informacije. Pa ti je prej predno je za?ela utripati lu?ka le ta enakomerno gorela? ?e si jo ignoriral in ugasnil avto si ?el ćez mejo ko se filter lahko sam s?isti zato takrat ko lu?ka ?e enakomerno gori se je nujno treba tolk ?asa vozit, da le ta ugasne in se regeneracija filtra uspe?no zaklju?i. Druga? je pa res to, da se izogibaj ve?im zaporednim kratkim vo?njam, ker se DPF filter ne uspe s?istit tako kot je treba. Pomagaj si s potovalnim ra?unalnikom, ki ti tekom regeneracije ka?e povi?ano porabo in takrat ve?, da se izvaja regeneracija. Ko se regeneracija zaklju?i se tudi poraba ustali na normalne vrednosti. Dober indikator, da je bil avto ugasnjen sredi regeneracije je tudi kar precej glasno pokanje spodaj iz filtra saj je ta mo?no segret in ko se ohlaja kar veselo poka. lu?ka mi ni gorela..kar naenkrat mi je za?ela utripat na avtocesti... Citiraj
jures Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 Podvprasanje - imas to mazdo dolgo? NEdolgo nazaj je bila tu tema o mazdi 5 z resnimi problemi ki jih ni znal resiti noben servis..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Odli?en znak za regeneracijo filtra je tudi precej?nje pove?anje "?tantgasa", ko stoji? na mestu (900 obratov namesto 750). Preverjeno. Hja pri meni ?tantgas ni nikoli pove?an tudi med regeneracijo ne, tako da verjetno ima? ti nek poseben feature :ne vem: Citiraj
SpEkTr Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Pri meni se tut pove?ajo obrati. Mogo?e je to pri prej?njih ?estkah.. Citiraj
Boss Napisano 6. januar, 2010 Prijavi Napisano 6. januar, 2010 Pri meni se tut pove?ajo obrati. Mogo?e je to pri prej?njih ?estkah.. Hja sam Carr ma ta novo Citiraj
Sirius Napisano 22. januar, 2010 Prijavi Napisano 22. januar, 2010 Nekaj napotkov pri uporabi avtomobilov z DPF dobite Tu Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
igorml Napisano 22. januar, 2010 Prijavi Napisano 22. januar, 2010 Re?i te samo servis z ro?no regeneracijo. Lp Citiraj
sonny1 Napisano 9. marec, 2010 Prijavi Napisano 9. marec, 2010 hmm imam problem-danes sem z mazdo 6 nasedel ko sem hotel speljati-nasedel sem iz robnika in tako nasedel z prednjo desno gumo-z avtom ni ni? narobe da bi recimo kaj treslo volan.je pa problem ko mi je potem za?ela utripat lu?ka DPF-to se je zgodilo nekje po 10 km vo?nje.?el sem na avtocesto in vozil z obrati nad 3.800 do 4.000.prevozil sem zelo ljubljansko obvoznico in to v 3 prestavi da sem imel visoke obrate.problem pa je ker mi lu?ka no?e ugasnit-tudi po tem kar sem naredil-ali je mo?no da sem kaj zdrobil pod avtom ko sem nasedel?videti pa ni nikjer ni?!!ali se sedaj ne smem voziti? Citiraj
Boss Napisano 9. marec, 2010 Prijavi Napisano 9. marec, 2010 Na DPF-ju so senzorji tako, da je moćno, da si kakega po?kodoval. Nima? kej, ?im prej na servis, da ne naredi? ve?je ?kode kot je verjetnoće. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. marec, 2010 Prijavi Napisano 9. marec, 2010 Majstori, ?e lu?ka utripa je PREVE? olja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gustav Napisano 9. marec, 2010 Prijavi Napisano 9. marec, 2010 hmm imam problem-danes sem z mazdo 6 nasedel ko sem hotel speljati-nasedel sem iz robnika in tako nasedel z prednjo desno gumo-z avtom ni ni? narobe da bi recimo kaj treslo volan.je pa problem ko mi je potem za?ela utripat lu?ka DPF-to se je zgodilo nekje po 10 km vo?nje.?el sem na avtocesto in vozil z obrati nad 3.800 do 4.000.prevozil sem zelo ljubljansko obvoznico in to v 3 prestavi da sem imel visoke obrate.problem pa je ker mi lu?ka no?e ugasnit-tudi po tem kar sem naredil-ali je mo?no da sem kaj zdrobil pod avtom ko sem nasedel?videti pa ni nikjer ni?!!ali se sedaj ne smem voziti? Lahko, da si stisnil karter in s tem posledi?no dvignil nivo olja. ?e je karter ulit aluminijast to odpade, ker bi ga zdrobil. Ponavadi so to plehnate banje, ki se jih da me?kat. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
sonny1 Napisano 9. marec, 2010 Prijavi Napisano 9. marec, 2010 ja grem jutri na servis pa da vidim kaj bo-kolk me bo to ko?talo prmejdun-hvala vam za pomo? in odgovore-vam jutri javim kako bo-mo?no upam da ni kaj takega da bo veliko evrov ?e je samo preve? olja je to ?e najmanj kar je lahko narobe Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. marec, 2010 Prijavi Napisano 11. marec, 2010 Lahko, da si stisnil karter in s tem posledi?no dvignil nivo olja. ?e je karter ulit aluminijast to odpade, ker bi ga zdrobil. Ponavadi so to plehnate banje, ki se jih da me?kat. Sedaj je to always aluminium, pa tudi ni nijno da po?i. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
sonny1 Napisano 11. marec, 2010 Prijavi Napisano 11. marec, 2010 bil sem na sevisu in mi ga je priklopil na ra?unalnik-bil je zabasan filter-sem po?akal 80 minut in je blo vse vredu-?udno,da ni blo ni? drugega ko sem nasedel na robnik,potem ko mi je za?ela utripat lu?ka-no hvala bogu da je blo sam to hvala vsem za pomo? in nasvete Citiraj
fireman25 Napisano 12. marec, 2010 Prijavi Napisano 12. marec, 2010 bil sem na sevisu in mi ga je priklopil na ra?unalnik-bil je zabasan filter-sem po?akal 80 minut in je blo vse vredu-?udno,da ni blo ni? drugega ko sem nasedel na robnik,potem ko mi je za?ela utripat lu?ka-no hvala bogu da je blo sam to hvala vsem za pomo? in nasvete kok te je pa to ko?tal? Citiraj **********************************************************************Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
sonny1 Napisano 12. marec, 2010 Prijavi Napisano 12. marec, 2010 kok te je pa to ko?tal? 20 evrov-seveda je ?lo to iz 1 roke in ne prek servisa kjer bi mi sigurno nabili ceno za to storitev.in sem bil tako vesel da je bilo ?kode skoraj nić da sem mu dal 30 evrov.glede na to da bi lahko imel ogromen stro?ek.baje da tak filter stane okrog 4000 evrov Citiraj
Kochi Napisano 17. marec, 2010 Prijavi Napisano 17. marec, 2010 Majstori, ?e lu?ka utripa je PREVE? olja. Tudi meni je lu?ka utripala...To je pri Mazdah precej pogosto okoli 80000 km, saj se zaba?e filter, ker se regeneracije, ki trajajo cca 20 minut, prekinjajo zaradi vo?enj, ki so kraj?e... Tudi nivo olja je pred servisom vi?ji, zato senzor zazna napako. Servis na 80 000 km in simulacija regeneracije dpf filtra, ki traja tri ure, me je stal 345 ?. Lp KM Citiraj
fireman25 Napisano 24. marec, 2010 Prijavi Napisano 24. marec, 2010 Da povem ?e jz svojo izku?njo s tem vsemogo?nim filtrom. Ne spada ?ist v to temo pa vseeno. Vsake toliko kilomtrov (nam ki imamo DPF) poraba naraste za nekaj litr?kov. Takrat naj bi potekalo ?ganje saj al nekaj podobneg. No in koker sem brau na forumu je pri tem problem, da ni fajn avta takrat uga?at, ker se ne zaklju?i proces ?ganja saj. In ?e je to jovo na novo rata sranje! Jz mam avto uvo?en iz Italije in sem po?inu, da ?e ugasnem avto pri pove?ani porabi (pri ?ganjnu saj), se mi ob naslednem zagonu takoj spet vklju?i "?ganje saj". No, danes in v?eraj sem imel res veliko kratikih mestnih vo?en in z vsakim zagonom se je ponovno vklju?ilo "?ganje". Malo prej, pa se je "?ganje" kon?no ustavilo in poraba je spet normalna. Ne vem, ali imate vsi tako, al mam pa jz nek spe?l softwer ... Lp, vsem U Citiraj **********************************************************************Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
Boss Napisano 24. marec, 2010 Prijavi Napisano 24. marec, 2010 Absolutno normalno in tako je sistem mi?ljen da deluje pri takih kratkih vo?njah. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.