schurda Napisano 25. marec, 2010 Prijavi Napisano 25. marec, 2010 Jst bi na tvojem mestu zavil na AC in ga prepucal. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
SpEkTr Napisano 25. marec, 2010 Prijavi Napisano 25. marec, 2010 Saj ga ne more? kr tko prepucat, k se ?ofer spomni. Ko se spro?i regeneracija se pa? vozi? in to je to Citiraj
fireman25 Napisano 25. marec, 2010 Prijavi Napisano 25. marec, 2010 SpEkTr itaq. Sej za enkrt jz nimam problemov in tut na avtocesti sem parkrat na teden. Tuki sem napisal moja opa?anja, ker kokr sem prebral na forumu je bil problem, da avta naj nebi uporabljali za mestno vo?njo zaradi nedokon?ane regeneracije. Zakaj ne? Sej se itaq regeneracija vedno ponovno sama vklju?uje dokler ne pride enkrat do konca! To je moje razmi?ljanje, ki je (verjetno) napa?no... Citiraj **********************************************************************Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
SpEkTr Napisano 25. marec, 2010 Prijavi Napisano 25. marec, 2010 Ja, na?eloma ima? prav. Ampak, s temi prekinitvami je pomoje tako. Ko prekinja? se ne more tolk spucat, za kolkr se spet nabere. In to parkrat ponovi?, pa saje pridejo do nivoja, ko se ti za?ne lajt?ou... Zmotno pa je mi?ljenje, ki ga ponavadi sli?im..v stilu. Aja ti ma? DPF..Pol mor? pa avtu ful ti??at..WTF. Ok, ti??i? ga takrat ko se regeneracija izvaja, sicer pa to nima nobene veze... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 25. marec, 2010 Prijavi Napisano 25. marec, 2010 SpEkTr itaq. Sej za enkrt jz nimam problemov in tut na avtocesti sem parkrat na teden. Tuki sem napisal moja opa?anja, ker kokr sem prebral na forumu je bil problem, da avta naj nebi uporabljali za mestno vo?njo zaradi nedokon?ane regeneracije. Zakaj ne? Sej se itaq regeneracija vedno ponovno sama vklju?uje dokler ne pride enkrat do konca! To je moje razmi?ljanje, ki je (verjetno) napa?no... Mojster vse ima? prav, samo pri ponovnem zagonu motorja(ko stoji pol ure ali pa tudi 10 minut) in nadaljevanju regeneracije si pozabil najbolj bistveno in to je temperaturo, ker ?e ni prave temperature v filtru DPF NI regeneracije in ennostavno saje in vi?ek nafte samo pacajo v filter. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
igorml Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Pozdravljeni, Zopet je pri?ela utripat lu?ka DPF. Od zadnje ro?ne regeneracije je preteklo cca. 10 mesecev oz. 20.000km. Pa gremo spet na servis skurit malo nafte. Lp, igor Citiraj
SpEkTr Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Hm, jaz sem pa zadnji? kuril ro?no na servisu ob menjavi sonde lansko leto julija. Od takrat zaenrat b.p. Hvala bogu..naredil pa 28.000 kilometr?kov... Ko se spro?i regeneracija ga mal bl prtiskam, pa je to to :-) Citiraj
Boss Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Mogo?e en tak mali namig... ?e pada de? oziroma je cesta precej mokra se regeneracija izvaja kar ob?utno dlje tako, da je treba tudi malce na to misliti. O?itno voda tolk hladi filter, da se ta bolj pozno toliko segreje, da ?tarta regeneracijo potem pa zaradi stalnega hlajenja se ta dlje izvaja, kar pomeni, da je tudi vo?nja 15-20km lahko prekratka za u?inkovito zaklju?en postopek. Citiraj
schurda Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 @igorml: A si ti ?el na reprogramiranje ?ipa, ko je bil vpoklic? Baje, da se potem problem ni ve? ponavljal. Koliko km pa ?e ima? sedaj? ?udno se mi zdi, ker 10 mes in 20000 km ni tako malo, se pravi, da se ne "fr?ka?" po mestu ampak dela? relacije. Kaj pa, ?e bi namesto na servis ?el na 200 km furo? Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
igorml Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 @igorml: A si ti ?el na reprogramiranje ?ipa, ko je bil vpoklic? Baje, da se potem problem ni ve? ponavljal. Koliko km pa ?e ima? sedaj? ?udno se mi zdi, ker 10 mes in 20000 km ni tako malo, se pravi, da se ne "fr?ka?" po mestu ampak dela? relacije. Kaj pa, ?e bi namesto na servis ?el na 200 km furo? Ja men so reprogramiral ?ip. Avto ima skupaj 112000km. Problem je ker se ne vozim veliko po avtocesti ampak po na?ih prelepih ovinkih. lp,Igor Citiraj
SpEkTr Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Sej kaj pa mu sploh pomaga 200km fura v tem primeru. Regeneracija se mu ravno tako opravi lahko v 20-30kilometrih vo?nje. Ok, drugo je ?e se vmes prekinja. Ampak, ?e se ne, potem ne vidim razloga za dalj?e fure? Citiraj
KAALman Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 yebe? DPF... raje delam dimno zaveso kot ruski tank pa saj nisem avta kupil zato, da si bom planiral vnaprej, da se vsak dan vozim zaradi regeneracije... k sre?i mam 2004 letnik Citiraj LP KAALman
SpEkTr Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Delno se strinjam, ampak s?asoma bodo verjetno vsi traktorji imeli DPF...ka bomo pa pol? LPG? :-) Citiraj
Gustav Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Moja skrb je v eni stvari: Ker je v karterju me?anica olja in nafte, se bojim, da se bo za?ela ob dotrajanem motorju nafta spodaj v?igati in bojo motorji noreli. To se mi je dogajalo na Daihatsuju samo zaradi tega, ker je kompresija uhajala v spodnji del motorja, pa ni bilo tam ni? nafte. Torej v hlastanju po hitrem zaslu?ku dvomim, da je kdo razmi?ljal kaj veliko kako bodo avti ?pilali ko bodo ?e "utrujeni". Seveda se da vse popravit ampak za kak denar. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
igorml Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Ja in kaj ho?emo sedaj. Take avte smo kupili in take imamo in z njimi moram it naprej. Se pa strinjam, da s to ekologijo nekateri samo slu?ijo. Lp Citiraj
SpEkTr Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Pa sej, ?e je vse ok, ?e regeneracije te?ejo, se nafta na?eloma ne nabira. Sicer pa olje menja? na 15 jur?kov pa je Citiraj
Boss Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 No ko smo glih pri tem - v ponedeljek sem imel servis na 40kkm in v tem ?asu se je nivo "olja" dvignil za cca 2 cm. Do oznake X na pal?ki kjer je kriza in nujna menjava je bilo ?e cca 3cm. Do 20.000km sem to full mirkal, da ko se je za?ela regeneracija nisem ustavljal motorja ampak sem jo izvedel do konca, kar je bilo v?asih kar mote?e in je bilo pri menjavi po 20kkm cca za kake pol cm nad vrednost F. Naslednjih 20.000km pa nisem ni? pazil in sem uga?al avto ne glede ali se je za?ela regeneracija ali ne. Rezultat je pa? 2cm nad F, kar ?e zdale? ni kriza. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 Je kak kandidat za "odrez", famoznega DPF ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
schurda Napisano 16. april, 2010 Prijavi Napisano 16. april, 2010 @Boss: Zanimivo. Jaz nisem nikoli pazil, lu?ka se mi ni pri?igala. V ?em je torej ke?? Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
igorml Napisano 17. april, 2010 Prijavi Napisano 17. april, 2010 Je kak kandidat za "odrez", famoznega DPF ? Tokrat grem ?e na servis na ro?no regeneracijo.?e se mi pa to ?e enkrat nardi, pa ra?unaj name! Kaj pa to pomeni za elektroniko (senzorji, itd...) ?e se bo pa za mano malo kadilo pa tud ne bo katastrofe. Lp Citiraj
Boss Napisano 17. april, 2010 Prijavi Napisano 17. april, 2010 @Boss: Zanimivo. Jaz nisem nikoli pazil, lu?ka se mi ni pri?igala. V ?em je torej ke?? Vklopljeno ima? trenutno porabo na BC-ju in takrat visi? a se poraba pove?a ?e posebej takrat, ko zavira? z motorjem in bi moralo kazati 0.0 ?e se to dogaja ve?, da gre za regeneracijo in temu primerno se odlo?a? al bo? naredu ?e en krog, da se lepo zaklju?i al bo? ustavil in prekinil proces. Citiraj
schurda Napisano 19. april, 2010 Prijavi Napisano 19. april, 2010 Pa sej mi ka?e vedno 0.0 (razen ko ). Je pa res, da je skoraj sama AC. Olje se mi tudi za mm ni dvignilo. Tudi preden sem ?el na servis na reprogramiranje. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
David Napisano 19. april, 2010 Prijavi Napisano 19. april, 2010 Je kak kandidat za "odrez", famoznega DPF ? Hahaha.... iVar... count me in.... Citiraj Feel free....
Liuch Napisano 11. maj, 2010 Prijavi Napisano 11. maj, 2010 Lep pozdrav vsem skupaj. Po dolgem ?asu, sem danes kontroliral nivo olja na moji 6 (navor). In glej ga zlomka. Nivo je na ?rti X oz. ?e malce ve? , vendar to je lahko tudi teren. V vsakem primeru bo potrebno menjati olje. Me pa zanima naslednje: - lu?ka za dpf se ?e ni pri?gala zaradi nivoja. Ko je kriza bi se naj, a ne? - katero olje mi priporo?ate? - na uradnem servisu so mi trdili, da v primeru, ?e bom sam menjaval kdaj olje,imel problem z lu?ko motorja, ki ga je potrebno resetirati ob menjavi. :ne vem: Kako je s tem? Hvala za pomo?. Lp L. Citiraj
SpEkTr Napisano 12. maj, 2010 Prijavi Napisano 12. maj, 2010 - ?e je olje preve? kontaminirano z nafto, se ti lahko pri?ge lu?ka za motor se mi zdi. Mislim, da je bilo pri moji tako. - ?e je olje na to?ki X na palici, pa nisem siguren ali se kaj pri?iga ali ne. Meni se ni, vem pa da se shrani napaka v ra?unalnik. - Olje lahko menja? sam, samo na servisu ti re?ejo, da je potrebno resetirati nivo olja v ra?unalniku, da ?tarta spet iz to?ke ni?. Hm, se pravi bi mogla bit kaka lu?ka tudi za visok nivo olja.. S tem olje je pa tako. ?e Yugo je imel bolj?i sistem, majkemi. Kaj bi jih stalo, ?e bi imeli elektronski prikaz olja..vsi avti majo to ?e pi?uka po defaultu. Pri?ge? avto in se ti prika?e nivo olja...Aja, oh ?estka nima tazga dispelja . To je pa druga stvar ... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.