jures Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 No daj, me zanima Druga?e pa sploh ne ve? da je kaka regeneracija v temu avtu....dr. Ajvar je tudi ?e lociral DPF in vijake ki ga drzijo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 Ja? Kater avto to? pi?e Exeo TDI CR 143 DPF Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 Aha auto emotion :-) Ma? kak displey da vidi? kdaj se regeneracija vklopi itd..Al vidi? po trenutni porabi? Citiraj
jures Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 Aha auto emotion :-) Ma? kak displey da vidi? kdaj se regeneracija vklopi itd..Al vidi? po trenutni porabi? mogo?e da se vidi po trenutni, ampak ne bulim notri, ni? ni, samo ?e je kaj narobe je en velik rumen auspuh na barvnem matri?nem zaslonu Je pa rekel Ajvar da je bil bel dim, ampak to zato ker sem testiral en premo?an power box, in ko sem ga odklopil je naredil ?istko Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Stipe Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 Eno pitanje. Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.Zakaj? Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele. Spet bu?e? ?e so to bu?e, ne vem, so mi pa lani na rednem servisu rekli, da bo le-ta trajal pol urice ve?, ker bodo po opravljenem servisu ?e ro?no zagnali regeneracijo DPF-ja. In baje, da so ga res . Citiraj Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.
jures Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 Eno pitanje. Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.Zakaj? Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele. Spet bu?e? Eto sem fpra?al in je res, regeneracija je del rednega servisa in v?teto v ceni. Je pa bolj vsebovana v rednem servisu zaradi mestnih kavbojev, ki kupujejo dizla za 15km na dan, torej se jim regeneracija ne spro?i pogosto, ali pa sploh ne, dolgoproga?i niso problem.Po drugi strani pa spro?enje ko avto ne dela baje bolje s?isti - saj gre pri nemcih baje za nizko temperaturno regeneracijo, zaradi katere uporabljajo manj ob?utljive kovine v filtru (zato tudi ne niha poraba med regeneracijo)Poleg tega je VW predpisal redne servise na 15.000 in lastniki so s tem dodatno zavarovani. Ko sem omenil mazdo, je kot iz topa dejal da je to poglavitni problem DPF filtrov - servis na 20.000, saj naj bi bilo olje ?e preredko, ker se v mazdinem sistemu me?a z nafto in pri visokih temperaturah ne opravlja ve? svoje naloge in filter se ba?e..... To so mi povedali strici.... Na servisu sem pa bil, ker za TDI DPF pi?e da obvezno preveriti olje na 5.000 ker ga pri vpeljevanju ta ma?ina popapca vsaj 0,5L - tako pi?e, in res je bilo na min in dodal sem 0,7L. Ker pa se mi je olje zdelo popolnoma ?rno in umazano na ?ibki za 5000km sem ?el vpra?at na servis malo o tej zadevi kot fri?en navornik - takrat so mi to povedali in POHVALNO:Veste res je malo nenavadno ?rno, ta avto je iz zaloge, stali so dogo ?asa, bomo mi samo olje zamenjali brez filtra brez stro?kov... In sedaj imam novo olje zlate barve Dejal je ?e da je lahko notri katerokoli olje samo da ima 5W-30 in najpomembneje VW507 000 specifikacijo.NA avtu so nalepke Repsol (zaradi WTCC sodelovanja) sami pa dajejo Castrol SLX VW Professional 507000 ?e leta in leta) Upam, da ti kej odgovori Kaalman - ma? ti tudi DPF v Golotu? Druga?e pa za vse ki imamo VAG-COM Software lahko to naredimo takole sami http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/D...cy_Regeneration Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 ?ak, kaj? Na VAGu lahko ti sam za?ene? regeneracijo al kaj? Citiraj
jures Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 Zelo zanimivo branje na strani 32 - TDI ima v bistvo aktivno in pasivno regeneracijo - tudi za mestne vo?nje, in to v bistvu spro?a ECU ali ro?no na servisu ?ak, kaj? Na VAGu lahko ti sam za?ene? regeneracijo al kaj? Kako pa misli? da oni to delajo, samo kodo rabi?SSP_350.pdf Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 O?itno je VAG DPF precej bolj dodelan. A nafta se tudi kaj nabira? JA za Mazdo rabi? tester, ne more? kr sam s kodami zagnat :-) Citiraj
jures Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 O?itno je VAG DPF precej bolj dodelan. A nafta se tudi kaj nabira?JA za Mazdo rabi? tester, ne more? kr sam s kodami zagnat :-) Nafte prej zmanjka kot nabira.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 )) V olju sem mislil Sicer pa ja Citiraj
jures Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 )) V olju sem mislil Sicer pa ja No sej sva mislila enako - olja prej zmanjka kot kej druza... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mazdaman Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 V teh motorjih (VW) so poskrbeli za dovolj veliko porabo olja tako, da ni straha da bi ga bilo preve?. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jures Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 No ja 0,5L na 5000km ?e ni taka panika, je pa res da naj bi bilo to v vpeljevanju - bom poro?al. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 A pol pravi? da je aktivna pa pasivna regeneracija? Se pravi, ?e ga dosti na obratih vozi? se ti pasivno regenerira, ?e pa takega re?ima ni, pa se vklju?i aktivna regeneracija? Citiraj
jures Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 A pol pravi? da je aktivna pa pasivna regeneracija? Se pravi, ?e ga dosti na obratih vozi? se ti pasivno regenerira, ?e pa takega re?ima ni, pa se vklju?i aktivna regeneracija? tako pi?e.....jaz sem anti navor osve??en....vpra?aj vrtnarja Ajvarja o bu?kah Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 A pol pravi? da je aktivna pa pasivna regeneracija? Se pravi, ?e ga dosti na obratih vozi? se ti pasivno regenerira, ?e pa takega re?ima ni, pa se vklju?i aktivna regeneracija? bi znal bit, ker na golfu nikakor ne morem ugotovit kdaj se regeneracija izvaja - se pa precej vozim relacijsko, tako, da je verjetno to?no to kar pravi?. Citiraj
SpEkTr Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 Hja, klju? je o?itno v ni?ji temperaturi. Pri mazdi z normalnim re?imom o?itno ne more? priti v pasivno regeneracijo Bottom line ... regeneracija na testerju (vsaj za mazde) potem ni obvezna, ?e se vozi? na relacije? Citiraj
Boss Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 Verjetno res ne, ker na?eloma tega na servisih ne delajo tekom rednega vzdr?evanja/servisov. Citiraj
Boss Napisano 14. julij, 2010 Prijavi Napisano 14. julij, 2010 No ja 0,5L na 5000km ?e ni taka panika, je pa res da naj bi bilo to v vpeljevanju - bom poro?al. Se umiri... tako, da od 10.000 naprej ti ne bo treba dotakat. Citiraj
jures Napisano 15. julij, 2010 Prijavi Napisano 15. julij, 2010 bi znal bit, ker na golfu nikakor ne morem ugotovit kdaj se regeneracija izvaja - se pa precej vozim relacijsko, tako, da je verjetno to?no to kar pravi?. ?eprav so to zelo zakomplicirali imensko, a ni aktivna med vo?njo in pasivna ko more sam sforsirat regeneracijo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 15. julij, 2010 Prijavi Napisano 15. julij, 2010 Po mojem ne. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
SpEkTr Napisano 15. julij, 2010 Prijavi Napisano 15. julij, 2010 ?eprav so to zelo zakomplicirali imensko, a ni aktivna med vo?njo in pasivna ko more sam sforsirat regeneracijo Pomoje je ravno obratno. Mazda ima samo aktivno recimo. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.