schurda Napisano 15. julij, 2010 Prijavi Napisano 15. julij, 2010 Ho?e? re?t, da se med normalnim delovanjem DPF ne puca? Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
SpEkTr Napisano 15. julij, 2010 Prijavi Napisano 15. julij, 2010 Ho?e? re?t, da se med normalnim delovanjem DPF ne puca? To?no tako Citiraj
atol Napisano 5. avgust, 2010 Prijavi Napisano 5. avgust, 2010 Zdravo Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek. Lp Citiraj
jures Napisano 5. avgust, 2010 Prijavi Napisano 5. avgust, 2010 Zdravo Mene pa zanima ena zadeva. Imam Mazdo 6 140 diesel. ?ez teden se vozim v slu?bo cca 3 km v eno smer. Najmanj 2-3 krat na teden pa po pribli?no 100km. Vmes pa ?e kak?ne slu?bene poti, tak da mese?no nardim prbli?n 2-3000 km. Vmes seveda ?e kdaj v trgovino, kar je pa redkokdaj 20 km. Ali mislite da lahko pri?akujem te?ave z filtrom trdih delcev? Letno tko nardim prbli?ni 30.000 km. In kolikokrat lahko prbli?n spucajo filter na servisu, ker sm zvedel da stane nov 4500 eur. Pa ne vem kdaj lahko pri?akujem ( z grozo) kak tak stro?ek. Lp s takimi relacijami tedensko se nimas kaj bati, pa na relaciji ne se bat dat gas - spucaj avto Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 6. avgust, 2010 Prijavi Napisano 6. avgust, 2010 Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne? Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
Boss Napisano 6. avgust, 2010 Prijavi Napisano 6. avgust, 2010 Zdej smo pa spet tam: ?e se filter ne puca pasivno (se pravi sam od sebe ko da? gas), je popolnoma vseeno koliko ga goni?. Ali ne? Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e. Citiraj
jures Napisano 6. avgust, 2010 Prijavi Napisano 6. avgust, 2010 Pri Mazdi je tako, Jures ma pa tedija in tam je verjetno druga?e. Ne vem ?e jeh glih res obrati v MAzdi so priporo?eni.....pri tediju pa se lahko vozim tudi samo po mestu pa par minutk.... Za M5 ko se mi je DPF prizgal so mi rekli - MAzda Pula, ne ga ?parat, bolj ko se vrti bolje je! Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 6. avgust, 2010 Prijavi Napisano 6. avgust, 2010 Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov. Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-). Citiraj
jures Napisano 7. avgust, 2010 Prijavi Napisano 7. avgust, 2010 Jaz govorim o pospe?evanju in ne da ti?i?, kdor vozi picajzlasto do 2000rpm in pazi na vsak deci porabe prej ?koduje kot koristi Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 9. avgust, 2010 Prijavi Napisano 9. avgust, 2010 Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov. Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-). Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
SpEkTr Napisano 9. avgust, 2010 Prijavi Napisano 9. avgust, 2010 Ja zdej bi lahko debatirali, kaj je to optimalno. 4000 obratov definitivno ni Tam od 1800-2800 recimo..od oka ) Citiraj
schurda Napisano 9. avgust, 2010 Prijavi Napisano 9. avgust, 2010 Mislim, da ne. Po moje tam, kjer ima motor najve?jo mo?, se pravi okrog 3500. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
jures Napisano 9. avgust, 2010 Prijavi Napisano 9. avgust, 2010 Ja zdej bi lahko debatirali, kaj je to optimalno. 4000 obratov definitivno ni Tam od 1800-2800 recimo..od oka ) Ok rde?e polje ni optimalna vo?nja Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 9. avgust, 2010 Prijavi Napisano 9. avgust, 2010 Mislim, da ne. Po moje tam, kjer ima motor najve?jo mo?, se pravi okrog 3500. nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja) Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi. Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti. Citiraj
SpEkTr Napisano 9. avgust, 2010 Prijavi Napisano 9. avgust, 2010 nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja) Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi. Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti. Evo s tem se pa v celoti strinjam. Sploh o delu, kjer si napisal glede hitrih pospe?evanj. Citiraj
jures Napisano 9. avgust, 2010 Prijavi Napisano 9. avgust, 2010 Sej lih zato: pri < 1500 RPM se kadi in ti ba?e filter, ko pa ga vozi? optimalno (2-4 kPRM) pa se ne. Pri visokih obratih pa spet kadi. Edina logika je potem, da motor, ko ga stiska? oz. bolje re?eno vozi? optimalno, bolj optimalno zgoreva, temperatura je tudi optimalna in manj kadi, posledi?no dela manj saj in zato ne rabi regeneracije. My point exactly - predvsem pri pospe?evanju, da se ne ?alta ?e tam pod 2.000 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
igorml Napisano 13. september, 2010 Prijavi Napisano 13. september, 2010 Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je. Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo. Mogo?e bo to kdo poskusil. lp Citiraj
SpEkTr Napisano 13. september, 2010 Prijavi Napisano 13. september, 2010 Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.Mogo?e bo to kdo poskusil. lp No tole mo?no dvomim, da je tako simpl. SIcer so v?asih simpl re?itve najbolj? pa vseeno. In potem se ti bo kadilo spredaj izpod avtomobila namesto zadaj? Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 13. september, 2010 Prijavi Napisano 13. september, 2010 No tole mo?no dvomim, da je tako simpl. SIcer so v?asih simpl re?itve najbolj? pa vseeno. In potem se ti bo kadilo spredaj izpod avtomobila namesto zadaj? Luknjo skozi satovje in ne ?ez celotni DPF, kadilo se bo ?e vedno zadaj. Citiraj
SpEkTr Napisano 13. september, 2010 Prijavi Napisano 13. september, 2010 Aja, se pravi bi moral odpret DPF in naluknjat luknje? :-) heheh..Odstranit satovje u bistvu potem? Citiraj
mazdaman Napisano 13. september, 2010 Prijavi Napisano 13. september, 2010 ?isto ven vzet verjetno ne. Verjetno rabi malo kotra pritiska. :ne vem: Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
igorml Napisano 14. september, 2010 Prijavi Napisano 14. september, 2010 Na tehni?nih pregledih imajo tako ali tako samo ene nastavitve na njihovih aparaturah. Idejo sem dal samo v razmislek. Ko me bo spet hecal DPF bom verjetno naredil to. Lp, Citiraj
SpEkTr Napisano 14. september, 2010 Prijavi Napisano 14. september, 2010 No sej to ni tko majhen poseg..Da vzame? dol dpf, ga odpre?, umakne? satovje.. Bo ajvar kaj povedal na to temo Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 14. september, 2010 Prijavi Napisano 14. september, 2010 No sej to ni tko majhen poseg..Da vzame? dol dpf, ga odpre?, umakne? satovje.. Bo ajvar kaj povedal na to temo Ni tolk simpl, ?e bi blo bi to vsak delal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
qwerty Napisano 14. september, 2010 Prijavi Napisano 14. september, 2010 zakaj bi DPF ven vzel ?e tega ni treba... malo manj ga ti??i pa je vse kul... vedn pa ni treba do podna Citiraj If in doubt, flat out...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.