YavarYe X6V6 Napisano 2. november, 2010 Prijavi Napisano 2. november, 2010 Mislim na normalen potek, brez napak s kak?nimi senzorji: filter se zaba?e, ti avta ?e vedno ne tera?, lu?ka gori, ?ez nekaj ?asa je filter ?e bolj zabasan in za?ne utripati. A je to prava logika? Povsem pravilna, ?e za?ne direkt utripat je opozorilo za servis. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
fireman25 Napisano 2. november, 2010 Prijavi Napisano 2. november, 2010 Od kirga letnika Mazde 6 naprej pa mor? to resetirat? Jz mam letnik 2006 z DPF filtorm. Od kar sem ga kupil (lansko leto) sem naredil okrog 15000 km, pa se mi hvala bogu lu?ka ?e ni pri?gala. Letos januarja sem prvi servis opravil sam (menjava olja, ter filtrov) Zanima pa me ?e tist kar je mare objavil (http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm) in sicer tm na koncu kjer naj bi spucal nekaj od olja. ?e mi lahko rosim, kdo kaj ve? pove, kje je to in kaj je to. Letos januarja sem prvi servis opravil sam (menjava olja, ter filtrov) Hvala, Lp U Citiraj **********************************************************************Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
YavarYe X6V6 Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 Zaba?e se grobo cedilo pred oljno ?rpalko, potem motor ne dobi dovolj olja za mazanje in motor ribne. To je pametno narediti pri vsakem velikem servisu. Lu?ka DPF za?ne utripat po 1 letu ali pa 20 kkm, ni pa nujno da tvoj letnik ?e to ima. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
AmpeR Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 Kaj pri novi cx-7 2.2. 173 km se zna tudi pojaviti DPF problem ? Hvala Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 Kaj pri novi cx-7 2.2. 173 km se zna tudi pojaviti DPF problem ? Hvala Malo zgodaj je ?e da bi vedeli ?e so novi motorji tudi nagnjeni k takim te?avam. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 Ja, ?e se regeneracije ne bi izvajale bi bil problem. Je pa res, da je pri novih ta proces bolj u?inkovit, hitrej?i, kar pomeni da je manj ?ans da 'zajebe?'. A majo novi tut pasivno regeneracijo? Citiraj
Sirius Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 Novi tip DPF (tam nekje po letu 2007) je precej u?inkovitej?i od starega, ki je (in ?e) povzro?al te?ave voznikom . Zato se bodo te?ave pojavljale redkeje kot pri prej?njem modelu. Nekje sem o razliki med tema dvema vrstama DPF ?e pisal. Prej?nji in sedanji Mazda announced a new diesel particulate filter (DPF) catalyst, to be launched on the new MZR-CD 2.2 diesel engine. The new catalyst promotes the oxidation of soot in the DPF by oxygen, allowing to burn off particulate matter approximately 60% faster than current systems. Many DPF regeneration catalysts rely to a large degree on nitrogen dioxide (NO2) chemistry to oxidize soot at low temperatures. Those catalysts that also promote oxidation by oxygen, can only utilize oxygen atoms that are in close proximity to the particulate mater. The Mazda catalyst features a proprietary activation mechanism. The ceramic catalyst carrier material has a molecular structure that enables the easy movement of oxygen stored within it. This extra oxygen can be supplied as required to increase the rate of particulate matter combustion and the DPF regeneration speed. Combined with more precise engine control, the catalyst doubles the interval between DPF regeneration cycles, and reduces the time to complete the regeneration process to a third of the time necessary for conventional systems, said Mazda. The new catalyst will be launched in the newly developed MZR-CD 2.2 clean diesel engine rated at 136 kW and 400 Nm torque. The fuel economy is 5.6 l/100 km. The engine will be progressively introduced to markets around the world, beginning in Europe in 2009. Increased interest in oxygen-based DPF regeneration is driven in part by the decreasing NOx emission levels in future diesel engines, which make NO2 based regeneration problematic. DPF systems with NO2 catalysts have been also blamed for increased nitrogen dioxide concentrations measured in some European cities, that may present a public health hazard. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
dpicul Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 mene je tudi za?ela utripati lu?ka od DPF. Avto ima 124k km. Velik servis je bil narejen pri 120k. ?udno se mi zdi da je nivo olja ?e ?ez full. Kaj narediti? ali samo resetiram, kot je nekdo prej objavil? ali bi ?el do serviserja da mi pregleda ali je zabasan filter? Ali mi lahko svetujete h komu peljati v lj in okolici, da me ne oskubijo na uradnem servisu? Zahvlajujem se vam za odgovore. Citiraj
Sirius Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 mene je tudi za?ela utripati lu?ka od DPF. Avto ima 124k km. Velik servis je bil narejen pri 120k. ?udno se mi zdi da je nivo olja ?e ?ez full. Kaj narediti? ali samo resetiram, kot je nekdo prej objavil? ali bi ?el do serviserja da mi pregleda ali je zabasan filter? Ali mi lahko svetujete h komu peljati v lj in okolici, da me ne oskubijo na uradnem servisu? Zahvlajujem se vam za odgovore. Nivo olja ti se pove?uje zaradi ponavljajo?ih se neuspe?nih regeneracij, ki so zaradi zmanj?anega pretoka plinov skozi DPF pogostej?e. Potrebno bo obiskati servis, da posku?ajo z ra?unalni?ko regeneracijo preko testerja, ?e ne bo uspe?na pa mehani?no ?i??enje. Pri takem ?tevilu km je normalno, da pride po?asi do zmanj?anega pretoka in zmanj?ane u?inkovitosti filtra. Skozi njega ne gredo samo saje. Usedajo se tudi trdi delci (?veplo i pd,), ki jih DPF z regeneracijo ne more odstraniti. Ne vem kako ?istijo mehani?no DPF, vem kako je s FAP (citroen-peugeot sistem), pri katerem zadostuje izpiranje z obeh strani z vapotom. Torej pri takem ?tevilu km bi bilo najbolje izvesti mehani?no ?i??enje, da se sprostijo kanali v satju DPF, ker bo sicer ra?unalni?ka regeneracija pomagala zgolj kratkotrajno. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
dpicul Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 Nivo olja ti se pove?uje zaradi ponavljajo?ih se neuspe?nih regeneracij, ki so zaradi zmanj?anega pretoka plinov skozi DPF pogostej?e. Potrebno bo obiskati servis, da posku?ajo z ra?unalni?ko regeneracijo preko testerja, ?e ne bo uspe?na pa mehani?no ?i??enje. Pri takem ?tevilu km je normalno, da pride po?asi do zmanj?anega pretoka in zmanj?ane u?inkovitosti filtra. Skozi njega ne gredo samo saje. Usedajo se tudi trdi delci (?veplo i pd,), ki jih DPF z regeneracijo ne more odstraniti. Ne vem kako ?istijo mehani?no DPF, vem kako je s FAP (citroen-peugeot sistem), pri katerem zadostuje izpiranje z obeh strani z vapotom. Torej pri takem ?tevilu km bi bilo najbolje izvesti mehani?no ?i??enje, da se sprostijo kanali v satju DPF, ker bo sicer ra?unalni?ka regeneracija pomagala zgolj kratkotrajno. mo?no da je zaradi tega tudi poraba ve?ja? Se bom pozanimal kako poteka mehani?no ?i??enje, ali bi lahko to opravil doma, ali je stvar zahtevna? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 mene je tudi za?ela utripati lu?ka od DPF. Avto ima 124k km. Velik servis je bil narejen pri 120k. ?udno se mi zdi da je nivo olja ?e ?ez full. Kaj narediti? ali samo resetiram, kot je nekdo prej objavil? ali bi ?el do serviserja da mi pregleda ali je zabasan filter? Ali mi lahko svetujete h komu peljati v lj in okolici, da me ne oskubijo na uradnem servisu? Zahvlajujem se vam za odgovore. N servis se zapelji naj ti ro?no naredijo regeneracijo, pa ?e olje ti bodo zamenjal(ne bo poceni). Kolk na dan ti prevozi?, kolk je najdalj?a fura ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
dpicul Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 N servis se zapelji naj ti ro?no naredijo regeneracijo, pa ?e olje ti bodo zamenjal(ne bo poceni). Kolk na dan ti prevozi?, kolk je najdalj?a fura ? servis je bil opravljen pri 120k, jermen in to. sem drugi lastnik tako da ne vem kako je bil prej avto vo?en, glede na to da jih ima 120k in je letnik 2007 sklepam da je bil na razdalje. Jst pa sem zdaj v 4k vozil bolj mestno ja.. nekaj krat do lj, 120 km in nazaj. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 servis je bil opravljen pri 120k, jermen in to. sem drugi lastnik tako da ne vem kako je bil prej avto vo?en, glede na to da jih ima 120k in je letnik 2007 sklepam da je bil na razdalje. Jst pa sem zdaj v 4k vozil bolj mestno ja.. nekaj krat do lj, 120 km in nazaj. Predlagal ti bom nekaj kar no?e? sli?at, ubav si bencinarja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
fireman25 Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 Zaba?e se grobo cedilo pred oljno ?rpalko, potem motor ne dobi dovolj olja za mazanje in motor ribne.To je pametno narediti pri vsakem velikem servisu.Lu?ka DPF za?ne utripat po 1 letu ali pa 20 kkm, ni pa nujno da tvoj letnik ?e to ima. A ma kdo kak?na navodila kako pol do tega cedila pridit? A to mor? cel karter dol od?raufat al kaj? Mogo?e, ?e je kdo ?e to delu bi bil full hvala?en, ?e da kak?na podrobna navodila!Hvala U Citiraj **********************************************************************Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
fireman25 Napisano 3. november, 2010 Prijavi Napisano 3. november, 2010 Karter dol, pa ga dobi? Pa, ?e da? karter dol mor? pol ?e kak?no dihtango karterja menat al ?ist enostavno karter dol , spuca? in nazaj gor? Citiraj **********************************************************************Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
SpEkTr Napisano 4. november, 2010 Prijavi Napisano 4. november, 2010 Ja, mislim da je ena posebna pasta za to, ?e se ne motim. Citiraj
dpicul Napisano 4. november, 2010 Prijavi Napisano 4. november, 2010 peljal na servis.. DPF lu?ka je gorela ker na prej?njem servisu ni ponastavil ra?unalnika..prej?nji lastnik ni peljal na uradni servis pri 120k ker bi ga preve? stalo...drugo je vse ok. Citiraj
fireman25 Napisano 4. november, 2010 Prijavi Napisano 4. november, 2010 Danes sem bil na serivsu zarad neke stvari in mi je mehanik za?el razlagat, da v avto ne smem dat katero koli motorno olje 5W 30, ampak to?no Dexelia za DPF ki ima ?e neke "dodtake"! In da, ?e olje menam sam ne morem resetirati ra?unalnika in tako ra?unalnik ne ve kdaj sm menal olje in s tem novega stanja kvalitete olja! A nit tako, da ra?unalnik stalno preverja kvaliteto olja? Uglavnem, mene je danes full prestra?il in sedaj ne vem ali naj vozim na servis avto ali naj olje zamenjam sam in prihranim lep kup?ek denarja. Pa zanime me ?e ali ?obe nastavljajo serviserji pri vsakem servisu? Mam pa M6 143 CD letnik 2006. Lp, U Citiraj **********************************************************************Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
Marko_mx-3 Napisano 4. november, 2010 Prijavi Napisano 4. november, 2010 Na podlagi ?esa, bi pa meril kvaliteto olja? Edini senzorji za olje, ki so lahko v motorju so za pritisk olja in koli?ino olja. Citiraj
fireman25 Napisano 4. november, 2010 Prijavi Napisano 4. november, 2010 Ja ne vem, kolega ma BMWja pa mu nekako meri kvaliteto olja! Ni mus da bo menjava olja pri?la na 20 000km oz 1 leto amapk lako tudi prej! Tako mu recimo pri mrzlem avtu ka?e druga?ne kilometre do servisa kot pri toplem, pa tko naprej .... Citiraj **********************************************************************Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
jures Napisano 4. november, 2010 Prijavi Napisano 4. november, 2010 Malo zgodaj je ?e da bi vedeli ?e so novi motorji tudi nagnjeni k takim te?avam. Ti motorji imsjo novi sistem DPFja, ki je podoben FAP Citroena, a spet ala Mazda predelano Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sirius Napisano 4. november, 2010 Prijavi Napisano 4. november, 2010 DPF (mazda) in FAP (PSA) se razlikujeta. Prvi je nizko temperaturni, drugi visoko temperaturni. Drugi uporablja aditiv za povi?anje T izgorevanja. Preizkus, ki je narejen leta 2002 (na tej strani) dokazuje da je FAP bolj?a re?itev od DPF. ?eprav je na prvi pogled delovalo, da je za voznika dra?ji zaradi dragega aditiva, se je pokazalo, da temu ni tako. DPF zahteva pogostej?o menjavo dragega olja in pogostej?i obisk na servisih in povzro?a ve?je te?ave pri mestni vo?nji.V analizi preizkusa se sicer navaja zmotno, da gre za DPF, dejansko pa PSA imenuje svoj visoko temperaturni filter sajastih delcev FAP.Novi DPF je ?e vedno nizko temperaturni in podoben FAP. Pri FAP se gorivo s prime?anim aditivom dovaja direktno v filter, pri DPF pa se dovaja v filter obogatena zmes izpu?nih plinov z dizlom. Zato se pogosto dizel nahaja v olju, saj se za obogatitev zmesi uporabljajo injektorji, ki dovajajo gorivo v izgorevalno komoro. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
SpEkTr Napisano 4. november, 2010 Prijavi Napisano 4. november, 2010 Pa pozabil si omeniti , da naj bi se FAP filter po dolo?enih km menjal, medtem ko je DPF (naj bi bil) 4ever. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Pa pozabil si omeniti , da naj bi se FAP filter po dolo?enih km menjal, medtem ko je DPF (naj bi bil) 4ever. 4ever problem je bolj verjeten. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.