Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim na normalen potek, brez napak s kak?nimi senzorji: filter se zaba?e, ti avta ?e vedno ne tera?, lu?ka gori, ?ez nekaj ?asa je filter ?e bolj zabasan in za?ne utripati. A je to prava logika?

 

Povsem pravilna, ?e za?ne direkt utripat je opozorilo za servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Od kirga letnika Mazde 6 naprej pa mor? to resetirat? Jz mam letnik 2006 z DPF filtorm. Od kar sem ga kupil (lansko leto) sem naredil okrog 15000 km, pa se mi hvala bogu lu?ka ?e ni pri?gala. Letos januarja sem prvi servis opravil sam (menjava olja, ter filtrov)

Zanima pa me ?e tist kar je mare objavil (http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm) in sicer tm na koncu kjer naj bi spucal nekaj od olja. ?e mi lahko rosim, kdo kaj ve? pove, kje je to in kaj je to.

Letos januarja sem prvi servis opravil sam (menjava olja, ter filtrov)

 

Hvala, Lp U

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Zaba?e se grobo cedilo pred oljno ?rpalko, potem motor ne dobi dovolj olja za mazanje in motor ribne.

To je pametno narediti pri vsakem velikem servisu.

Lu?ka DPF za?ne utripat po 1 letu ali pa 20 kkm, ni pa nujno da tvoj letnik ?e to ima.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj pri novi cx-7 2.2. 173 km se zna tudi pojaviti DPF problem :unsure: ?

 

Hvala

 

Malo zgodaj je ?e da bi vedeli ?e so novi motorji tudi nagnjeni k takim te?avam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, ?e se regeneracije ne bi izvajale bi bil problem. Je pa res, da je pri novih ta proces bolj u?inkovit, hitrej?i, kar pomeni da je manj ?ans da 'zajebe?'.

 

A majo novi tut pasivno regeneracijo?

Napisano

Novi tip DPF (tam nekje po letu 2007) je precej u?inkovitej?i od starega, ki je (in ?e) povzro?al te?ave voznikom . Zato se bodo te?ave pojavljale redkeje kot pri prej?njem modelu.

 

Nekje sem o razliki med tema dvema vrstama DPF ?e pisal.

Prej?nji

post-483-1288773038_thumb.jpg

in sedanji

post-483-1288773118_thumb.jpg

Mazda announced a new diesel particulate filter (DPF) catalyst, to be launched on the new MZR-CD 2.2 diesel engine. The new catalyst promotes the oxidation of soot in the DPF by oxygen, allowing to burn off particulate matter approximately 60% faster than current systems.

 

Many DPF regeneration catalysts rely to a large degree on nitrogen dioxide (NO2) chemistry to oxidize soot at low temperatures. Those catalysts that also promote oxidation by oxygen, can only utilize oxygen atoms that are in close proximity to the particulate mater.

 

The Mazda catalyst features a proprietary activation mechanism. The ceramic catalyst carrier material has a molecular structure that enables the easy movement of oxygen stored within it. This extra oxygen can be supplied as required to increase the rate of particulate matter combustion and the DPF regeneration speed.

 

Combined with more precise engine control, the catalyst doubles the interval between DPF regeneration cycles, and reduces the time to complete the regeneration process to a third of the time necessary for conventional systems, said Mazda.

 

The new catalyst will be launched in the newly developed MZR-CD 2.2 clean diesel engine rated at 136 kW and 400 Nm torque. The fuel economy is 5.6 l/100 km. The engine will be progressively introduced to markets around the world, beginning in Europe in 2009.

 

Increased interest in oxygen-based DPF regeneration is driven in part by the decreasing NOx emission levels in future diesel engines, which make NO2 based regeneration problematic. DPF systems with NO2 catalysts have been also blamed for increased nitrogen dioxide concentrations measured in some European cities, that may present a public health hazard.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

mene je tudi za?ela utripati lu?ka od DPF. Avto ima 124k km. Velik servis je bil narejen pri 120k. ?udno se mi zdi da je nivo olja ?e ?ez full. Kaj narediti? ali samo resetiram, kot je nekdo prej objavil? ali bi ?el do serviserja da mi pregleda ali je zabasan filter? Ali mi lahko svetujete h komu peljati v lj in okolici, da me ne oskubijo na uradnem servisu? Zahvlajujem se vam za odgovore.

Napisano

mene je tudi za?ela utripati lu?ka od DPF. Avto ima 124k km. Velik servis je bil narejen pri 120k. ?udno se mi zdi da je nivo olja ?e ?ez full. Kaj narediti? ali samo resetiram, kot je nekdo prej objavil? ali bi ?el do serviserja da mi pregleda ali je zabasan filter? Ali mi lahko svetujete h komu peljati v lj in okolici, da me ne oskubijo na uradnem servisu? Zahvlajujem se vam za odgovore.

 

Nivo olja ti se pove?uje zaradi ponavljajo?ih se neuspe?nih regeneracij, ki so zaradi zmanj?anega pretoka plinov skozi DPF pogostej?e. Potrebno bo obiskati servis, da posku?ajo z ra?unalni?ko regeneracijo preko testerja, ?e ne bo uspe?na pa mehani?no ?i??enje. Pri takem ?tevilu km je normalno, da pride po?asi do zmanj?anega pretoka in zmanj?ane u?inkovitosti filtra. Skozi njega ne gredo samo saje. Usedajo se tudi trdi delci (?veplo i pd,), ki jih DPF z regeneracijo ne more odstraniti. Ne vem kako ?istijo mehani?no DPF, vem kako je s FAP (citroen-peugeot sistem), pri katerem zadostuje izpiranje z obeh strani z vapotom.

 

Torej pri takem ?tevilu km bi bilo najbolje izvesti mehani?no ?i??enje, da se sprostijo kanali v satju DPF, ker bo sicer ra?unalni?ka regeneracija pomagala zgolj kratkotrajno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nivo olja ti se pove?uje zaradi ponavljajo?ih se neuspe?nih regeneracij, ki so zaradi zmanj?anega pretoka plinov skozi DPF pogostej?e. Potrebno bo obiskati servis, da posku?ajo z ra?unalni?ko regeneracijo preko testerja, ?e ne bo uspe?na pa mehani?no ?i??enje. Pri takem ?tevilu km je normalno, da pride po?asi do zmanj?anega pretoka in zmanj?ane u?inkovitosti filtra. Skozi njega ne gredo samo saje. Usedajo se tudi trdi delci (?veplo i pd,), ki jih DPF z regeneracijo ne more odstraniti. Ne vem kako ?istijo mehani?no DPF, vem kako je s FAP (citroen-peugeot sistem), pri katerem zadostuje izpiranje z obeh strani z vapotom.

 

Torej pri takem ?tevilu km bi bilo najbolje izvesti mehani?no ?i??enje, da se sprostijo kanali v satju DPF, ker bo sicer ra?unalni?ka regeneracija pomagala zgolj kratkotrajno.

 

mo?no da je zaradi tega tudi poraba ve?ja? Se bom pozanimal kako poteka mehani?no ?i??enje, ali bi lahko to opravil doma, ali je stvar zahtevna?

Napisano

mene je tudi za?ela utripati lu?ka od DPF. Avto ima 124k km. Velik servis je bil narejen pri 120k. ?udno se mi zdi da je nivo olja ?e ?ez full. Kaj narediti? ali samo resetiram, kot je nekdo prej objavil? ali bi ?el do serviserja da mi pregleda ali je zabasan filter? Ali mi lahko svetujete h komu peljati v lj in okolici, da me ne oskubijo na uradnem servisu? Zahvlajujem se vam za odgovore.

 

N servis se zapelji naj ti ro?no naredijo regeneracijo, pa ?e olje ti bodo zamenjal(ne bo poceni).

 

Kolk na dan ti prevozi?, kolk je najdalj?a fura ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

N servis se zapelji naj ti ro?no naredijo regeneracijo, pa ?e olje ti bodo zamenjal(ne bo poceni).

 

Kolk na dan ti prevozi?, kolk je najdalj?a fura ?

 

servis je bil opravljen pri 120k, jermen in to. sem drugi lastnik tako da ne vem kako je bil prej avto vo?en, glede na to da jih ima 120k in je letnik 2007 sklepam da je bil na razdalje. Jst pa sem zdaj v 4k vozil bolj mestno ja.. nekaj krat do lj, 120 km in nazaj.

Napisano

servis je bil opravljen pri 120k, jermen in to. sem drugi lastnik tako da ne vem kako je bil prej avto vo?en, glede na to da jih ima 120k in je letnik 2007 sklepam da je bil na razdalje. Jst pa sem zdaj v 4k vozil bolj mestno ja.. nekaj krat do lj, 120 km in nazaj.

 

Predlagal ti bom nekaj kar no?e? sli?at, ubav si bencinarja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zaba?e se grobo cedilo pred oljno ?rpalko, potem motor ne dobi dovolj olja za mazanje in motor ribne.

To je pametno narediti pri vsakem velikem servisu.

Lu?ka DPF za?ne utripat po 1 letu ali pa 20 kkm, ni pa nujno da tvoj letnik ?e to ima.

 

 

A ma kdo kak?na navodila kako pol do tega cedila pridit? A to mor? cel karter dol od?raufat al kaj? Mogo?e, ?e je kdo ?e to delu bi bil full hvala?en, ?e da kak?na podrobna navodila!

Hvala U

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Karter dol, pa ga dobi? :)

 

 

Pa, ?e da? karter dol mor? pol ?e kak?no dihtango karterja menat al ?ist enostavno karter dol , spuca? in nazaj gor?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

peljal na servis.. DPF lu?ka je gorela ker na prej?njem servisu ni ponastavil ra?unalnika..prej?nji lastnik ni peljal na uradni servis pri 120k ker bi ga preve? stalo...drugo je vse ok.

Napisano

Danes sem bil na serivsu zarad neke stvari in mi je mehanik za?el razlagat, da v avto ne smem dat katero koli motorno olje 5W 30, ampak to?no Dexelia za DPF ki ima ?e neke "dodtake"! In da, ?e olje menam sam ne morem resetirati ra?unalnika in tako ra?unalnik ne ve kdaj sm menal olje in s tem novega stanja kvalitete olja! A nit tako, da ra?unalnik stalno preverja kvaliteto olja?

 

Uglavnem, mene je danes full prestra?il in sedaj ne vem ali naj vozim na servis avto ali naj olje zamenjam sam in prihranim lep kup?ek denarja.

 

Pa zanime me ?e ali ?obe nastavljajo serviserji pri vsakem servisu? Mam pa M6 143 CD letnik 2006.

Lp, U

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Ja ne vem, kolega ma BMWja pa mu nekako meri kvaliteto olja! Ni mus da bo menjava olja pri?la na 20 000km oz 1 leto amapk lako tudi prej! Tako mu recimo pri mrzlem avtu ka?e druga?ne kilometre do servisa kot pri toplem, pa tko naprej ....

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Malo zgodaj je ?e da bi vedeli ?e so novi motorji tudi nagnjeni k takim te?avam.

 

Ti motorji imsjo novi sistem DPFja, ki je podoben FAP Citroena, a spet ala Mazda predelano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

DPF (mazda) in FAP (PSA) se razlikujeta. Prvi je nizko temperaturni, drugi visoko temperaturni. Drugi uporablja aditiv za povi?anje T izgorevanja. Preizkus, ki je narejen leta 2002 (na tej strani) dokazuje da je FAP bolj?a re?itev od DPF. ?eprav je na prvi pogled delovalo, da je za voznika dra?ji zaradi dragega aditiva, se je pokazalo, da temu ni tako. DPF zahteva pogostej?o menjavo dragega olja in pogostej?i obisk na servisih in povzro?a ve?je te?ave pri mestni vo?nji.

V analizi preizkusa se sicer navaja zmotno, da gre za DPF, dejansko pa PSA imenuje svoj visoko temperaturni filter sajastih delcev FAP.

Novi DPF je ?e vedno nizko temperaturni in podoben FAP. Pri FAP se gorivo s prime?anim aditivom dovaja direktno v filter, pri DPF pa se dovaja v filter obogatena zmes izpu?nih plinov z dizlom. Zato se pogosto dizel nahaja v olju, saj se za obogatitev zmesi uporabljajo injektorji, ki dovajajo gorivo v izgorevalno komoro.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pa pozabil si omeniti , da naj bi se FAP filter po dolo?enih km menjal, medtem ko je DPF (naj bi bil) 4ever.

 

4ever problem je bolj verjeten. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.